Details aan de buitenkant

Beoordelingen van Xima Exclusive Cusco

3.5 out of 5
Xima Exclusive Cusco
Avenida El Sol 1010, Cusco, Cusco

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 142 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rogier P A, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele kamers, prima ontbijt/restaurant
Hotel is modern, goede kamers, sfeervol, ontbijt en restaurant zijn goed en het personeel is heel attent. Vraag wel om een kamer met balkon aan de straatkant voor het uitzicht. Hotel is best 4 sterren waard.

8/10 – Goed

Gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is a bit far from Plaza de Armas, where all the restaurants and action is. You could take Uber which would be very cheap and worth the savings for the hotel. Breakfast is included and wifi was great. They had a water station as well. Front desk staff was not in the best of moods, probably one of the colder exchanges I've had in all of Peru, but bang for buck this place is not bad. Just not close to anything
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ANGEL L. OCASIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente y muy buen servicio.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

William

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
About the only thing great I can say about this property is that its clean and close to the train station. Room was WAY overpriced for what you got, bed was hard and given it was surrounding the breakfast atrium was very noisy in the morning. If you are visiting this hotel with a tour group it will be fine, if you're booking on your own I'd look elsewhere there are better properties in Cusco for better prices.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Francia, Orlando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Breakfast and convenience. Almost everything was around walking distance.

10/10 – Uitstekend

Brittany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

NILDA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Deli op 17 okt 2023
Estimada Nilda, muchas gracias por su preferencia, la esperamos en su próxima visita.

8/10 – Goed

Giordano

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

UMMER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good Hotel.
The property is very good. Front desk staff are cooperative. Location and breakfast are good.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Deli op 9 okt 2023
thank you very much for you preference, we are waiting for you at ypur home.

6/10 – Redelijk

Jasmin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
El personal muy atento. El cuarto con ventilación muy fuerte por la noche, se cuela por la ventana.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van deli op 29 sep 2023
Estimada Jasmin, muchas gracias por la prefenrencia y tomamos en cuenta su suggerencia.

8/10 – Goed

Aiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方はみんな親切です。 全体的に清潔感があります。朝食も種類が豊富で長期の滞在でも飽きることはないと思います。ただ、レストランが5:00からやっていて、音楽や食器の音など部屋に聞こえてきます。 神経質の方はちょっと気になるかもしれません。
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van deli op 29 sep 2023
thank you very much for the preference and suggestion

10/10 – Uitstekend

KIN LUK

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Deli op 17 okt 2023
Estimado Kin Luk, muchas gracias por su preferencia.

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy hermoso hotel , se preocupan por el cuidado del medio ambiente , el personal es muy amable , si tienen un tour muy temprano ellos pueden otorgarte un box lunch totalmente gratis solicitándolo con un día de anticipación, las instalaciones son muy bonitas y tiene un acceso fácil hacia la plaza de armas , de los hoteles más cómodos es los que he estado. POV: el buffet es muy rico
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. A little noisy due to other guests and my room appeared to be next to a water main pipe. But overall a great place to stay.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jean Francois

Positief: Personeel en service
Pictures are much nicer than actual room. Property dirty. Space heating deficient
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente ubicacion
Estuvo genial, comida buena, desayuno agradable y muy buena ubicacion.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Orlando

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

hector

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EXCELLENT FOR REAL
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Machecita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho todo en el hotel, el servicio, la comida y la comodidad
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Luz

5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es bueno, solo que, la tarifa estaba fijada en dólares y necesitaba un comprobante de pago en soles. Tuve que pagar en soles a un tipo de cambio extremadamente alto (S/4.20) mucho más alto que los bancos que es de (S/3.88). Es un abuso!!!
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

martha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended
It really was one of the worse hotels I’ve have staid at
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ana

5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Edward Lee Maddox

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
.
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Christian

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jasmine

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It felt safe, staff was friendly, rooms were well sanitized and clean.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nelia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a nice small hotel for a 2 night stay. It’s very Quaint in the rooms. Room was nice, just bathroom needs more cleaning attention. Mold was shower tiles and glass.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Amalfi, Palm Beach Gardens

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They did not have any
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Dany

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
correct.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Julio

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel!!
Mto bom hotel! Conforto e qualidade! Ponto negativo: n tem estacionamento.
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything, room nice and quiet.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Dora

3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Shaneke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique - No AC only heater in the room There were no shower rags in the bathroom to bathe with
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Danilo, Mountain View

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and friendly staff. A little bit far from the main plaza with all the great restaurants but overall, I highly recommend it over some of the other hotels in the area.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Smita

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Bryan, Gastonia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice facility, very conveniently located to the bus station. Nice room and nice buffet breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

pablo santiago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente impecable y el personal amable. Quizás el box lunch que te dan cuando sales temprano a las excursiones podría mejorar. Sin duda si regreso a Cusco ahí nos quedaremos.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Marc Jose

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

tito, windsor mill

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Nichole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Xima Exclusive Cusco was wonderful and exactly what I was hoping for. The room was stylish and comfortable, I appreciated the eco friendly initiatives, and benefitted greatly from all the assistance the front desk provided me during my stay. I enjoyed the buffet breakfasts in their gorgeous dining room and took advantage of a wonderful hot stone massage in the downstairs spa. I spent most of my time in Cusco in the San Blas area of town which was about a 20 minute walk away from the premises. For me, having this type of daily walk was appreciated, but taxi's can be found everywhere if one prefers a ride. Overall, an excellent experience and one I look to have again the next time I'm in Cusco. I definitely recommend staying at the Xima!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelent Location... people were great .. gona miss the Happy Time Pisco Sour 2x1 All the staff was great!
5 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Natalia Teresa Naranjo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es muy atento
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Xima Ops op 31 aug 2021
Estimada Natalia. Muchas gracias por tus comentarios.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Hotel near train and bus station.
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Xima Ops op 31 aug 2021
Gracias por su puntuacion y comentarios!

8/10 – Goed

Caroline

Positief: Netheid, comfort kamer
Friendly staff there’s not very many options for breakfast
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van XimaOpsMng op 23 mrt 2020
Dear Caroline, Thank you for sharing your opinion with us, we will review our options for brekfast in order to make your next stay better. We hope to see you soon. Best regards, Américo Méndez Xima Operations Manager.

10/10 – Uitstekend

JZ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best location of you looking to travel to Machu and other sight seeing outside of Cusco. Walking distance to the station. Good breakfast and amazing stuff.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van XimaOpsMng op 5 mrt 2020
Dear JZ, Thank you for taking a moment to share your experience with us. We are happy to know you could live the side benefits of staying at Xima Hotels and taste our delicious breakfast. Come back soon! Americo Mendez Xima Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel para visitar Cuzco
Un lugar muy cómodo y con excelentes instalaciones y cercano a zona turísticas. Ideal para visitar cuzco.C
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van OpsMngXima op 28 feb 2020
Estimado Huesped. Agradecemos mucho su valoración y comentarios acerca de nuestra instalaciones. Es un placer para nosotros saber que disfruto de su estadia y que contamos con sus recomendaciones. Saludos cordiales, Américo Méndez Jefe de Operaciones Xima

8/10 – Goed

rodrigo

Positief: Netheid, comfort kamer
Reservation change
I think they need to know better bout their reservations , when we came to the hotel they don’t know about us and change our original reservation room , after a chat with them they changed to the original one
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van XimaOpsMng op 7 jan 2020
Dear Rodrigo, Thank you for sharing your comments, we will check what happened in your case in order for it not to happen again. Our sincere apologies for this inconvenience. We hope that, once you checked in, your stay had gone smoothly as is used to. Sincerely yours, Américo Méndez Xima Operations Manager.