Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 30 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
13
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 30 beoordelingen" "
8 - Goed
7
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 30 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 30 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 30 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Farid
Reisde met familie en kleine kinderen
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking garage, location, size of rooms, condition of hotel all good. Thing i didnt like, kitchen utilities locked for quests staying under 4 weeks.
Farid
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Ich wohne geschäftlich regelmäßig dort. Check-in geht schnell und unkompliziert. Die Studios und Apartments sind sehr komfortabel. In der Früh gibt's in der 1. Etage eine Kaffeemaschine und Butterbrezel. Sehr gutes Preis/Leistungsverhältnis. Das Bistro gehört übrigens nicht wirklich dazu. Ist eine bessere Dorfkneipe mit eher unfreundlicher Bedienung und sowieso geschlossen, wenn's man braucht. Aber wie gesagt, es hat eigentlich nicht mit dem Hotel zu tun.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Christof
Zakenreiziger
9 feb 2024
Negatief: Personeel en service
Nicht kundenfreundlich
Könnte nicht anreisen, weil mein Job gecancelt wurde. Stornierungsgebühr war die komplette Miete, wie in AGB geschrieben. 4 Tage lang, mehrere Aufforderungen durch Hotels.com und mehrere Telefonate mit dem Hotel, mir die Rechnung zukommen zu lassen. Die Miete war natürlich gleich abgebucht. Das ist kein Kundenservice.😭
Christof
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Lowell, Fort Collins
Reisde met familie
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
suited our needs
Lowell
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Leila
Reisde met een groep
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leila
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hans Juerg
1 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zufrieden
Die Apartments sind schön und komfortabel. Danke
Das Restaurant dazu ist sehr unfreundlich. Kein Abendessen und wichtig vor allem kein Frühstück. Die Angestellte war sehr abweisend ohne Interesse.
Hans Juerg
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmad
9 sep 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Terrible place
When check in it was terrible as it's difficult to use the machines to check in. The place is clean but canot sleep as there is no air conditioning & if opened the door also canot sleep from the smelly of cows as if you are in farm & the noise of the car all night as if you are sleeping in the street kitchens if empty of any kitchen utility
Ahmad
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Laka, New Malden
Reisde met familie
22 aug 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I hasn’t had a kettle to make tea and there were no ventilation and fans.
And also it was very noisy and we couldn’t sleep.
Laka
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Caroline
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Armend
4 aug 2023
Armend
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing place!
Excellent place, great location, super clean accommodation!
Rahul
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jun 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Non per viaggi di lavoro
La struttura è molto silenziosa e le stanze ampie, ma un giorno non hanno rifatto la stanza e la colazione ( non fornita da loro) inizia alle 9:00
Per un viaggio di lavoro meglio cercare altrove
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Chiara
23 apr 2023
Chiara
1 nacht verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Besart
1 apr 2023
Positief: Voorzieningen
Bett Kaputt, kein warmwasser!
Besart
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Genesia
Reisde met familie
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy & clean
Check-in was super easy! We check-in late night so never received check-in instructions, but called the hotel number & the staff member explained the kiosk system! Brilliant! Room was super clean & the building smelled clean, weird I know but rare in Europe!
Genesia
1 nacht verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
6 okt 2022
Nicolas
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Björn
Zakenreiziger
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Björn
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Martin
Zakenreiziger
4 aug 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Claudia
18 jul 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Bonito pero con algunos temas.
Fue una buena experiencia. No obstante, hay dos puntos que no me gustaron:
1) tuve problemas con el Check in y sólo gracias a la ayuda de otra huésped pude llamar para el apoyo. Si no tienes teléfono europeo es un problema.
2) La cocina no se puede utilizar si la estancia es breve, únicamente pude emplear el microondas, el refri y el lavabo. Ni siquiera dejaron dos platos para emplear, eso es un tema que deberían revisar.
Claudia
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Jeremy
12 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay I'd you want easy check-in and a kitchen.
Jeremy
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Aparthotel Wiggertal op 16 jul 2022
Dear Jeremy, thank you for your feedback. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. We would be pleased to welcome you again one time with us. Best regards, Aparthotel Wiggertal
10/10 – Uitstekend
Jeremy
9 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel if you need space with a kitchen!
Jeremy
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Aparthotel Wiggertal op 16 jul 2022
Dear Jeremy, thank you very much for your feedback. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and that we could convince you with our concept. Kind regards, Aparthotel Wiggertal
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 apr 2022
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Armin
Zakenreiziger
11 feb 2022
Positief: Netheid
Küche ohne Geschirr!
Einchecken dauerte ca. 1,5 St. da wohl zu dieser Zeit ein
Softwareupdate gelaufen ist ! In der Küchenzeile waren die Schieber abgeschlossen! Zimmer ansonsten groß und neu.
Keine regelbare Heizung. Aus der Belüftung kam einmal
Zigaretten Rauch, der sich nicht abstellen ließ. Mußte
das Fenster öffnen bei ca. 0 Grad Außentemperatur.
Kaffeemaschine im ersten Stock zur Selbstbedienung.
Gute Tiefgarage.
Armin
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Aparthotel Wiggertal op 16 jul 2022
Lieber Armin, vielen Dank für Ihr Feedback und danke, dass Sie bei uns waren. Wir bedauern zu lesen, dass es Ihnen bei uns nicht gefallen hat. Das Geschirr wird nur für Gäste zur Verfügung gestellt, die einen längeren Aufenthalt bei uns verbringen. Für die Unannehmlichkeiten möchten wir uns höflichst bei Ihnen entschuldigen und garantieren Ihnen, dass dies ein einmaliger Fehler unsererseits war. Wir würden uns freuen, Sie ein anderes Mal von unserem Konzept überzeugen zu dürfen. Herzliche Grüsse, Aparthotel Wiggertal
8/10 – Goed
BERNARD
24 jun 2021
Positief: Comfort kamer
bien
très bon hôtel. C'est dommage que la terrasse ne soit pas propre. Un nettoyage de temps en temps serait super.
BERNARD
5 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jun 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Sascha
Zakenreiziger
27 mrt 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Sascha
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Mark
Zakenreiziger
8 feb 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Rundum zufrieden !!!
Sehr sehr schönes neues Hotel. Super Service und nettes Personal.
Gerne wieder