Pillowtop-bedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Retac Qunay Dahab Resort & Spa

4 out of 5
Retac Qunay Dahab Resort & Spa
South Sinai, Dahab, South Sinai Governorate

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 77 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 75 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 189 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joep, Nijmegen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De Meridien Dahab Experience
Prima hotel om een weekje te verblijven. Ligt wel op 1,5 uur rijden van Sharm el Sjeikh en ligt erg afgelegen. Je bent dus aangewezen op de horeca faciliteiten van het hotel. We hadden logies met ontbijt geboekt. Beter is het om halfpension te boeken. Anders gaan de kosten van de maaltijden behoorlijk in de papieren lopen, zeker met een gezin. Er is een buffetrestaurant met elke avond een ander thema. Goed van kwaliteit en uitgebreid. Daarnaast is er een klein a la carte restaurant, dat ook goed is te noemen. Overdag is er bij het strand een beach paviljjoen, waar salades, broodjes, soepen en snacks worden geserveerd. Erg sfeervol. Het dichtsbijzijnde dorpje is Dahab. Daar zijn wel enkele inheemse restaurantjes te vinden, maar zeker ook niet goedkoop en perfect te noemen. Het Meridien Dahab is een prima hotel om een weekje van de zon te genieten. In maart 2012 zal de nieuwe fitness ruimte met grote spa geopend worden. Dat wordt ook tijd, want nu is er niets van dit alles. Vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht.

10/10 – Uitstekend

Roland, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le Meridien Dahab Resort, zeer comfortabel hotel met uitstekende service
Een zeer aangenaam en comfortabel hotel, met professionele, vriendelijke en attent personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet met zowel continentaal, Engels als Egyptische specialiteiten. Diverse restaurants, die wel wat prijzig zijn. Gratis gebruik van sauna en wirlpool. 1 zoetwaterzwembad en 1 zoutwaterbad. Vele ligbanken rondom de zwembaden. Zowel op het strand als rond de zwembaden zijn er rieten 2-persoons strandstoelen in de vorm van een ei beschikbaar die beschermen tegen de soms krachtige wind. Die zijn echter vaak al rond 10.00 uur allen bezet. Goede duikschool op het terrein van het hotel, waarvan de prijs echter ruim 2x hoger is dan vergelijkbare schools in Dahab-City. Snorkelen bij het strand van het hotel is mogelijk, maar de koraalriffen bij Lighthouse en Blue Hole zijn een stuk mooier. 2x per dag gratis shuttlebus service naar Dahab-City. Daarbuiten ben je aangewezen op een reguliere taxi, want lopen naar Dahab-city is te ver. Zeer aangename kamer (Deluxe room) met voorterras met buitenbank (bij Deluxe room uitzicht op zee), grote badkamer met ovale 2 persoonsbad, en op de achterpatio tevens een buitendouche. Op moment van ons bezoek (Januari 2011) bestond de clientele voornamelijk uit stellen van tussen 30 en 60. Slechts 1 gezin met kinderen gezien. Zeer aanbevelenswaardig hotel voor een relaxte vakantie. Zeer aanbevelenswaardig hotel.

10/10 – Uitstekend

frederik, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel moderen en klassevol hotel
Wij zijn er 5 dagen gebleven op doorreis en dit was van alle hotels die we gedaan hebben in Egypte, de beste kwa prijs/kwaliteit.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Not so comfortable
The hotel staff was good. The people are pleasant. The room was less comfortable. The mattress was terrible and was not comfortable at all. I left the hotel with back and muscles aching. The air conditioning was central without the possibility to control it, though the electronic display reacted to the changes, not the air conditioning. it was freezing in the room.
7 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Abdullah

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Moshe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel place. , good breakfast, clean the room every day. The pools area are very clean. Nice entertainment team that are doing the best. Even atvthe evening time
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Assaf

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Carmel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was Perfect We will come again
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

meir

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ofri

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

yoav

4 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

avihu

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Tamar

3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Haim

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Selten so freundlich empfangen worden. Großartiger Service. Alles wunderbar.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

RAZ

Positief: Personeel en service
Recommended for the weekend
The hotel was good, remember 5 stars of Chinese it is not 5 stars of the whole world. The food was mediocre, vegetarians do not have too many options. The staff was courteous and always served in the best way possible. The room was clean but not the cleanest there is.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotel ist sehr ruhig und eignet sich ausserordentlich gut zum Erholen. Es gibt schöne Fische im Meer direkt vor dem Hotel und es ist schön zum schnorcheln. Das Hotel kümmert sich sehr um den Schutz des Meeres. Wir hatten eine wunderbare Zeit dort. Der Service im Restaurant war sehr zuvorkommend und freundlich.
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Inbar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place, far from the city center. The hotel should provide shuttle services for free.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Moshe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice Hotel located nearby DAHAB city, very friendly staff, safe place
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

ADI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Doron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warm and kind service
Everything was perfect especially the kind service of all the staff and Management!
Hotel pool
Salt water pool
Sea view
7 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Samer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely satisfied
The staff are extremely helpful, polite and friendly starting the fromt office, restaurant. Beach and even the bellman and laundry. Food was perfect 👌 at night. Breakfast was cool but I recommend really having breakfast after.. old in elmashraba dahab directly infromt of sea. Mr. Arfa and Mr. Wael one of the bests managers you can have in le meridein. Very cheerful and always supportive.
5 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Victotia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Used to be a great hotel...
I stayed there a few times over the years and always loved the luxurious tranquil feel about that place but was very disappointed with my last visit in November 2019. They introduced animation program which no one enjoyed so the team kept dancing by themselves near the pool. But the music is SO loud you can hear it everywhere including your room and it lasts the whole day every day! Don't go unless you enjoy Arabian disco all day long.
10 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mohamed op 21 mrt 2020
Dear Victorai , Thank you for having taken the time to share your thoughts about your stay with us. We are sad to know that the animation team was not up to your expectations for what we do apologize and we shared it with our chief animation to ensure he takes the corrective action. We do hope you will visit us again so that you see the improvement of service on the light of your constructive feedback . Yours sincerely, Mohamed Gaballah Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Caterina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Very nice location and management
12 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Marina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No hairdryer into the room, not very clean But good room location Staff very kindly Very nice hotel place Very quite Good animation
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hassan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اكثر من جيد
موقع المكان اكثر من راءع
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Roman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Andrey

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Relaxing autumn stay in a lonely comfortable hotel
I stayed in LeMeridien in the end of October early November. It is my favourite time in Egypt because it is neither too hot nor cold and sea temperature comfortable as well. This hotel treated as the best in Dahab, so in spite it isn't the best in Egypt it is good to stay when you here. LeMeridien is quite far from Lighthouse - Dahab's "down town" so you'll need constantly travel by taxi but it is really cheap here so it isn't an issue at all, but a bit annoying. The hotel isn't new, but preserved in good condition. It is worth mentioning that staff really tried their best to fix all issues I claimed and did it quick: faucet in a shower, balcony door locker, safe battery, etc, but to be honest it is better to simply check the room before my arrival :) We had all inclusive package and it was really good when in the beginning we were eating by a-la cart restaurant (it was really littlle of guests so management decided it was better option to buffet menu). But if you have not all inclusive or full board package the prices in restaurants are expensive - I think twice more that in Lighthouse sea embankment restaurants. Beach is cozy and when a little of guest here it is awesome. There is a sportclub, billiard pool, ping-pong and suana as entertainent. Diving center also was labeled but I haven't seen any life there, but it didn't affect me - I'm a technical diver and dived in specialised dive center outside. There is a children playground but no signs of kids club.
9 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Mary, Cairo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
The hotel has an amazing sea view scenery and its a quiet atmosphere and the pools are nice
5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Why?
Dahab is disappointing.
7 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

IDAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

eissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מתאים לזוגות , פחות מתאים למשפחה
בית מלון ברמה טובה , חדרים מרווחים ומתקנים חדשים, שירות אדיב הארוחת בוקר מצויינת . במרחק של חמש דקות נסיעה מהמרכז ומהטיילת. אזור שקט רומנטי ומתאים לזוגות חסרון : מעט מתקנים ופעיליות המתאימים למשפחה, החוף סלעי ורחוק מהחדרים.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
הגענו זוג ל3 לילות. המזגן בחדר הרעיש והודענו לקבלה ולא הצליחו לתקן ונאלצנו להשאר בחדר, לדבריהם לא היה חדר פנוי.. החדר היה מול הים- פשוט מושלם!! האוכל- לא מגוון, אותו תפריט, ללא טעם אבל אכיל חחחח. השירות מעולה!! ניקיון ותחזוקה טובים מאוד. הwifi באזור מבנה הלובי/חדר אוכל הוא שונה מהwifi באזור החדרים והחוף וזה די מבלבל.. עם כל זה שהמלון היה בתפוסה מלאה, זה לא הורגש בכלל!!! הרגשנו בחוף הים של המלון- שהחוף שלנו לבד וזה פשוט חלום.. חדר האוכל אף פעם לא היה עמוס. שורה תחתונה-הייתי חוזרת לשם בהחלט..
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

amnon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ronen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff was excellent all was just perfect
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are huge, clean and pretty. The food is very tasty. Some of the rooms are a little bit far but not something that we couldn’t handle. Very good hotel, well come back!
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

זהבה זומבה

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מקום נקי,אוכל טוב בארוחת הבוקר ,ארוחת ערב פחות...מיקום מעולה
7 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Staff is good but facilities are not very good Not clean enough Food is very bad
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Hanni

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Rephael

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I dont like the hotel and dont suggest to go there
I had travel a lot around the world and I never met miserliness like that.. if you want to drink water pay 40 lit for that.. and the shatel bus not arrive or late long time.. I never come back to this place
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Betsy

Negatief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazinggg
The place is great amazing big pools and beautiful beach. The only problem is the shatels that come only twice a day and the place is far from the market (50 lira per taxi)
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel and service. Staff are very professional and helpful.
3 nachten verbleven in augustus 2019