Een buitenzwembad

Beoordelingen van Tropitel Dahab Oasis Resort

3 out of 5
Tropitel Dahab Oasis Resort
Blue Hole Road Dolphin Bay 0 3, Dahab, South Sinai Governorate

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 124 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nies, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel met lekker eten
Je kunt je water fles gratis bij laten vullen zodat je niet steeds een nieuwe hoeft te kopen .Goed voor het milieu .de shuttle bus naar het centrum was fijn .De spa was goed ,jammer genoeg was er geen tijd meer voor een tweede massage .

8/10 – Goed

Owen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great simple getaway
Lovely hotel in a great location but could be a bit more sensitive to the environment by eliminating plastic spoons and single use plastic cups and glasses. Food was wholesome but simple and could do with a bit more variation. Hotel coral reef was stunning with lifeguard on duty. Choice of all inclusive alcohols (both local and non-local) was rather limited.
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Moataz

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
4 לילות
מלון סה"כ נחמד עם חוף ים פרטי , חדרים יחסית גדולים , אוכל מגוון. מזרונים לא נוחים בחדרים , רמת תחזוקה נמוכה יחסית
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mostafa

5 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Moataz

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Good service with reasonable prices, prime location "being 5 minutes away from the blue hole renowned diving spot", friendly staff & good food. However, there're a couple of things that need to be enhanced which are: 1) Adding more night times for the shuttle bus. 2) The animation team is not experienced enough to bring any attractive shows.
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

adel, Calgary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located and very quiet
4 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Dalia

4 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointment
Most of the staff was very freindly but - we got the wrong room. Reception guy, wasted us a lot of time on the ''process'' of mooving us to the right room(the room we paid for),on the second day. When we came to pay the bill, he asked for more money from what was written on the reservation. After showing the reservation to his supirier , problem was solved. The beds on the room was hard like a rock, and it was allmost Impossible to moov the sunbathing beds on the beach. The food was just barebl. Very sad to write it because the hotel and its garden, the reef ,the view ,and the beach where very beautiful and the mountains behind the hotel were allso amazing.in total - big disappointment.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

SHERINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel in Dahab
The Staff were friendly, the hotel was so good, the beds were comfortable and the hotel has an excellent location near the blue hole, and has a beautiful beach where you can see the coral reefs just like the blue hole or Abu Galum I would defiantly stay there again
4 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Guy

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good: Room was comfortable. Surroundings were clean and tidy. Bad: Food (mainly dinner) was horrible, the worst I have ever eaten in Sinai- after the first try we preferred to eat in Dahab city instead. Air conditioner in the room was not functioning well- 25 degrees celsius are the lowest possible. (this is not "cold", but closer to the room temperature) Service was not great- even if the staff tried to help with something, it felt like they are doing us a favor, and did the minimum possible to help. No WIFI!!! We paid for a 24 usage (they gave us a note with a temporary username and password)- only in the lobby, there were internet issues and it was down most of the time. Trip to Blue hole closed by the hotel's office- we paid for a tour to me and my friend, but they put us in a van with 10 more people, and we had to do the whole trip with mixed groups, wait to others in order to return and eventually returned to the hotel almost 2 hours after the original time.
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ehab

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

mina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق هادئ و جميل
اقامه رائعه وسط الطبيعه الساحره
صوره من الغرفه
4 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Lina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
6 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق بسيط ونظيف ورائع للاستجمام
فندق بسيط ورائع للاستجمام والشاطئ بتاعه رائع لعمل اسنوركلينج لقربه من بلو هول وكمان الشاطئ بيتميز بوجود مارين ودي حاجه مش موجوده في فنادق كتير في دهب. اشكر كل العاملين بالفندق وعلى رأسهم مدير الفندق استاذ وائل على حسن المعامله وعلى المفاجأه الحلوه اللي عملهلنا بمناسبة عيد ميلاد زوجتي اللي صادف نفس يوم الاقامه م
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Nader

Reisde met een groep
IMPORTANT TO KNOW
No ATM in hotel No Bar service after 12 am Small Restaurant serving all guests and waiters can't afford all guests requests
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We spent a very disappointing New Year's stay here. The decor and furniture are shabby and did not resemble advertised photos. Staff 'uniform' is scruffy, and staff themselves are rude. Management think it is okay to have tip boxes on every counter including the buffet serving area - service is paid when booking, and staff only deliver mediocre service unless money is placed in their hands. The biggest downfall was that we had taken the all inclusive option due to the Hotel been 6km away from Dahab Town (one of the reasons we selected this hotel) and when we checked in we were asked to join the New Year activities that evening for an edditional €20 per person (not advertised) - we politely declined and were then advised that the evening buffet would not start at 6 but 7pm, which we were okay with. What we found out after checking in was that we were only allowed to be in the dining area between 7pm and 8pm, not 9pm due to the New Year party. Also the one and only all inclusive evening bar was closed on the 31st as they didn't have enough staff to man the bar - the option was to be allowed to collect a drink from the buffet/celebrations area and take it to the evening bar area, which was 2 flights of stairs away. Plus side is that the hotel is located in a quite area, it has a pretty garden pathway around a swimming pool that looks straight onto the Red Sea. Sadly the attitude of the staff & management would not entice me to go back or recommend this hotel
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ashraf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view is amazing, having the mountains behind you and the beach in front of you was a breath taking sight. I liked how the staff went out of their way to make our stay pleasant. The quality of food could have been better especially the deserts. If you’re an outdoor person at night definitely take a mosquito rebellion with ya, mosquitos are bad in all Dahab’s locations. Also, if you’re an early bird who likes to wake up and go to bed early you would love staying there and enjoy your day.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

mahmoud

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so good
Not so good because of the resturant as both breakfast and dinner were very poor either in quality and types
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Ili

6 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

inbal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super. C'est le seul hôtel où je passe mes séjours à Dahab
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I adore this hotel and each time I come to Dahab, I stay in it because it meets my needs and expectations.
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TERRIBLE! LIKE A HORROR MOVIE!
we booked a room for a 10 hours stay: noon - till middle of the night receptionist suggested to serve us a breakfast box at night when we check out. so far- amazing. then we got a filthy room, with about 40 flies at its entrance, mold in all the grouts, old curtains and beddings. and a door we couldnt lock! we asked to change it to another, after arguing with a manager that we wont wait for it to be fixed we got another room in a very dark corridor, so dark you must use a flashlight to see the rooms number. we also got the same mold and old curtains but didnt have much time to argue. after a while we went for dinner, it was very thin and recycled so we decided to pass and went eating at the city. later when checking out- we found out that there is no breakfast box for us. although we checked out on time- it was not listed anywhere. receptionist played stupid and guessed our names. every time we walked through the reception there were people yelling at them- and now it was our turn. i cant find anything positive about such a hotel. i feel scammed. choose any other hotel.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

hatem

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a good hotel, the employees are very kind but the you have to take a car from the hotel to downtown about 20 minutes
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Akram, Le Caire

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est très vieux dans l’ensemble les chambres sont équipées par des mobiliers très abimés la nourriture est vraiment pauvre de qualité et de variété pas d’activité le soir du tout très déçu
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked some of the staff attitude and treatment for example Chef exc Ibrahim who made lasagna especially for my sister and a house keeper named Mohamed as we complained about the cleanliness of the room , he took that in his consideration and tried to make us satisfied but overall the hotel is not that nice , needs alot of re innovation and must improve the pool and the rooms , the food wasn’t variable and didn’t meet the taste of all the people but it tastes ok ! For my family and me we are not sure if we can book there again
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Mohammed, Alexandria

Reisde met partner
Overall , the stay was excellent , the location , the hotel staff , Good for price But housekeeping staff are too much annoying so much , they don't care to knock doors at 08 pm , I think they've to change their behavior
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

ali

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed was not comfortable, overall good
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
נחמד לא יותר מזה
מלון סביר, צוות עובדים טוב. אוכל בינוני מינוס- כל יום אותו דבר ובלי גיוון.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Emad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful vacation
V.good food quality and wonderful hospitality
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Sahar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Retreat
All the staff are really friendly and welcoming, they display a high standard of a real hospitality and customer oriented i would say as well.Will definitely come back !
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Torbjørn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diving at Oasis Tropitell and Lagona Divers
This is my second stay at this hotel. 10 days with my two kids and some friends, diving and enjoying the sun. The staff is always happy and smiling. Food is overall ok. A perfekt place for diving as the Lagona divers is located at the hotel. We will bw back next year with our diving club.
10 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et perfekt hotell for dykking i Rødehavet
Dette var mitt 12 besøk på Tropitel Dahab Oasis, noe som i seg selv sier at jeg er meget godt fornøyd ned hotellet og dykkersenteret som ligger her. Det var gledelig å se at vedlikeholdet har tatt seg opp siste året og at turistene endelig er begynt å vende tilbake til Egypt. Hotellet er perfekt for dykkere, da Lagona Divers er lokalisert inne på hotellets område. Hotellet har et nydelig House reef med utrolig mye liv.
10 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We wi be back inn shaa Allah
Very nice hotel, staff are so friendly. it's a very good place to relax and to spend a romantic time.
3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Ahmed

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We couldn't stay more than one night and we checked out to a better place
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albergo con un buonissimo rapporto qualità prezzo, in una posizione strategica per visitare tutti i siti sia da snorking che turistici. Il personale è molto disponibile, pronto a risolvere qualsiasi difficoltà.
7 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق جيد
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Assem

الفندق رائع من حيث الموقع الجغرافي، ويقدم خدمات متميزة مثل النقل إلى الممشى السياحي. ولكن فريق الإستقبال ينقصه الاحترافية
5 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Hossam

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

sherif, canada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel and staff i have been there 6 time in thiss years
3 nachten verbleven in oktober 2018