Exterieur

Beoordelingen van Motel 6 Mesquite, TX - Balch Springs

2 out of 5
Motel 6 Mesquite, TX - Balch Springs
12875 Seagoville Rd, Balch Springs, TX

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 123 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 592 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 91 van 592 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

shonetta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The guy that checked me in was so NICE and prompt… he was very polite Columbus tx visitor. I will be back
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geralyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Make sure your room is in the back of the hotel, it is quieter. The room was clean, clean sheets and towels, no hair dryer, Parking is safe. Nice updated property, and you pay for it. Comfortable stay.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Brand Experience Team op 21 mei 2024
Hi Geralyn,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 – Goed

Ramón

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 7 mei 2024
Hi Ramón,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Goed

Hiroo

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for total ecripse. Staff were very friendly and accomodations were clean.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 18 apr 2024
Hi Hiroo, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

8/10 – Goed

Arturo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nancy Y. op 3 apr 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander, Terrell

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They charged me an extra up fee upon arrival. After Expedia charged me the full stay.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Brand Experience Team op 27 mrt 2024
Hi Alexander,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

10/10 – Uitstekend

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 28 feb 2024
Hola Ruth,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 – Uitstekend

Lakevia R

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice upgrade. Clean and great smells in the air. Please bring back free breakfast
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Frank

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Well, it would’ve been perfect if the building had hot water to shower
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Donny op 25 jan 2024
Sorry for inconvenience, yes we did have water heater problem due to freezing weather, it was resolved after few hours Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

dennis

I pay 2times
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nancy Y. op 3 jan 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Uitstekend

Jennifer

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nancy Y. op 12 dec 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Uitstekend

Kiara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ana karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was good!!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nancy Y. op 29 nov 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Uitstekend

Candelaria

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Priscilla

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
You get what you pay for. I stayed at this location because it was 2 min from my family’s home, however they do not have irons in the room, or any toiletries. There was debris on the floor where is was not swept well and there was hair in the bathtub.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Brand Experience Team op 14 nov 2023
Hi Maria,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Garrett

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuff went missing from my room, bathtub caulking was molding, overall a less than desirable experience.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Brand Experience Team op 31 okt 2023
Hi Garrett,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Matig

Ray

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The room smelled like bleach very strong but easy to park a fire truck
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Brand Experience Team op 27 sep 2023
Hi Richard,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Goed

Lia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It was a nice motel 6, i hadn't stayed in one for many years but my power was out amd it was 103° so this was the closet to my home. Overall cleanliness was good and the air conditioning worked incredibly!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Brand Experience Team op 29 aug 2023
Hi Lia,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

10/10 – Uitstekend

Adriana, Cumming

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy amable ,la limpieza es aseptable
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Brand Experience Team op 29 aug 2023
Hola Adriana,Agradecemos que compartas tu experiencia con nosotros. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía y que nuestro personal fue útil, y esperamos verlo nuevamente pronto.Lilith#Equipo6

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Fred Robinson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very nice and clean
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Brand Experience Team op 8 aug 2023
Hi Fred,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

6/10 – Redelijk

Josue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning ladies are gret they clean your room daily
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Brand Experience Team op 19 jul 2023
Hi Josue,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 – Redelijk

Kathy

2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Dave

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Becky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was clean, people were very nice. It was a very short but very pleasant stay.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Fraunel

1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a bad experience staying here. First off, the whole floor smelled like BAD and gave me a headache. Second, our rooms weren’t ready. They lady was rude about it and we had to wait. And lastly, the website was a lie. From what I gather it use to be another hotel and they used the previous hotel’s website and slap their name on it when they bought it. So the website shows breakfast photos but when we showed up in the morning there was none. I would not waste my money on this!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nancy Y. op 4 mei 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 – Uitstekend

Erica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walls were thin but for the price and location perfect
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nancy Y. op 12 apr 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Goed

Chaquancietta

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and clean facility.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Brand Experience Team op 28 mrt 2023
Hi Chaquancietta,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Lobby area under renovation. They should put that information on their website. Was not expecting to see stacks of construction materials in lobby/breakfast area.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Nancy Y. op 16 mrt 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Abner

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Great hotel, condescending attitude at counter
My issue was with the condescending attitude from the gentleman at the front desk. He was disrespectful and made me feel like I was an inconvenience to him.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Brand Experience Team op 28 feb 2023
Dear Abner,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Dan J.#Team6

10/10 – Uitstekend

Veronica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Brand Experience Team op 24 jan 2023
Hi Maria,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 – Redelijk

Adriana, Cumming

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Es un lugar muy cerca de todo ,las anteriores veces que me hospede ahi estaba muy limpio pero esta vez no ,el cuarto tenia mucha basura tirada en el piso y la cama con cabellos
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Brand Experience Team op 12 okt 2022
Hola Adriana,Gracias por proporcionar comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.Lilith#Team6

6/10 – Redelijk

Leatrice

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Brand Experience Team op 12 okt 2022
Hi Leatrice,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Uitstekend

Erica

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Brand Experience Team op 12 okt 2022
Hi Erica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Trent

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Brand Experience Team op 12 okt 2022
Hi Trent,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 – Uitstekend

Cesar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi Cesar, Thank you for the perfect rating!! Maz K. #Team6

10/10 – Uitstekend

KAVIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi Kavin, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Cleveland

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty rude service
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi Cleveland, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Maz K. #Team6

2/10 – Ontzettend slecht

Samantha

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Motel Hell
Nasty! Roaches everywhere
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ernesto

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Regular
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

LaShonda

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

kelby

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
clean, but disappointing
they have NOTHING. no shampoo, no kleenex, no coffee, no breakfast, , no place close to eat, and barely had towels. we were just happy it was clean but it is in a sketchy part of town.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi Kelby, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

6/10 – Redelijk

LaShonda

Reisde met familie
Ok
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi LaShonda, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

6/10 – Redelijk

Raymond

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Brand Experience Team op 18 aug 2022
Hi Raymond, Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K. #Team6