Bij Golden Chariot Hotel Daman zijn er de volgende voorzieningen: een tuin, wasvoorzieningen en een conferentiecentrum. Gasten kunnen o.a. voorzieningen zoals een restaurant verwachten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Conciërgeservices, huwelijksservices en een bankethal
Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 62 gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals geluiddichte muren en minibars.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
(kleding)kasten, plafondventilatoren en schoonmaakservice
Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Huwelijksservices
Meertalig personeel
Schoon beddengoed (op verzoek)
Schoonmaakservice (op verzoek)
Wisselen van handdoeken op verzoek
Zakelijke diensten
Conferentiecentrum
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Goed verlicht pad naar de ingang
Helling bij de hoofdingang
Lift (150 centimeter brede deur)
Tegelvloer in de kamer
Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes
Trapleuningen (99 centimeter hoog)
Meer
Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
Feestruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders
Eten en drinken
Gratis mineraalwater
Minibar
Meer
Airconditioning
Geluiddichte kamers
Individuele aankleding
Plafondventilator
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Toegang via buitengalerij
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 16.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1200.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor extra bed: INR 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Golden Chariot Hotel Daman?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Golden Chariot Hotel Daman te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Chariot Hotel Daman?
Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 16.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Golden Chariot Hotel Daman uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Golden Chariot Hotel Daman?
Dit hotel ligt aan de Strip, binnen 2 km afstand van Fort van St. Jerome, Fort van Moti Daman en Daman Ganga-rivier. Ook Governer's Palace en Satya Sagar Udyan liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over Golden Chariot Hotel Daman
Beoordelingen
3,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 4 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
3,0/10
Netheid
3,0/10
Personeel en service
3,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
3,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Alina
Reisde met familie
18 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely need to change the staff
Misguided and mismanagement
1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full.
2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly.
3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours.
4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it.
5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Alina
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely need to change staff or educate them
Misguided and mismanagement
1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full.
2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly.
3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours.
4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it.
5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
PAVANKUMAR
Reisde met familie
14 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommended .. don't go by reviews .
Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it .
Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
PAVANKUMAR
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000