Golden Chariot Hotel Daman

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Daman

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Chariot Hotel Daman

Uitzicht vanuit accommodatie
Restaurant
Uitzicht vanuit accommodatie
Ingang accommodatie
Receptie

Beoordelingen

3,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 30 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Aparte slaapkamers
  • 58 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

In de buurt

  • Fort van Moti Daman - 16 min. lopen - 1.3 km
  • Vuurtorens van Daman - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Strand van Devka - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Swami Budha Amarnath Ji Mandir - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Jampore-strand - 8 min. rijden - 6.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Udvada - 22 min. rijden
  • Surat (STV) - 145 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 min. lopen
  • ‪Veera Da Dhaba - ‬4 min. rijden
  • ‪Hotel Soverign - ‬2 min. lopen
  • ‪Nana's restaurant & bar - ‬4 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Chariot Hotel Daman

Hotel, verbouwd in 2023
Bij Golden Chariot Hotel Daman zijn er de volgende voorzieningen: een tuin, wasvoorzieningen en een conferentiecentrum. Gasten kunnen o.a. voorzieningen zoals een restaurant verwachten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Huwelijksservices, meertalig personeel en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Conciërgeservices, een bankethal en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 62 gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals geluiddichte muren en minibars.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, plafondventilatoren en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (150 centimeter brede deur)
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Trapleuningen (99 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 16.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1200.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1200.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Chariot Hotel Daman?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden Chariot Hotel Daman te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Chariot Hotel Daman?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 16.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Chariot Hotel Daman uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Golden Chariot Hotel Daman?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 2 km afstand van Fort van St. Jerome, Fort van Moti Daman en Daman Ganga-rivier. Ook Governer's Palace en Satya Sagar Udyan liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Golden Chariot Hotel Daman

3,0

3,0

Netheid

3,0

Personeel en service

3,4

Milieuvriendelijkheid

3,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 4 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Alina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

PAVANKUMAR

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
2 nachten verbleven in december 2023