Receptie

Beoordelingen van Rizzi Aquacharme Hotel & Spa

4 out of 5
Rizzi Aquacharme Hotel & Spa
Via G.Carducci,11, Darfo Boario Terme, BS

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 75 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 75 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Liviu

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Male
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marco

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Davide

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

michel

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Monika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gediegenes Hotel in schöner Lage
Schöne große Zimmer in top Zustand. Zur Straße etwas laut, Blick auf die Berge. Beim Frühstück wurde leider leere Sachen (Wurst-Käse) nicht wieder aufgefüllt. Spa vorhanden, nicht benutzt
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Pierluigi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con SPA grande ed accogliente.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Barbara

3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Moreno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Karina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi è piaciuto molto che venissero a fare la camera ogni giorno lasciando the e caffe di nuovo. Quello che non ho gradito è stato poter controllare l’aria condizionata a mio piacimento. Ho passato una nottata a morire di caldo su due.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colazione compresa, possibilità di pranzo veloce e cena a prezzi decisamente onesti.
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Sylvio

Positief: Personeel en service
The best time of the hotel is more or less over. Need some renovation soon.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Stanley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The meal plan was exceptional. The chef accommodated our vegan option request with fabulous adaptations of traditional Italian cuisine. The spa under the hotel, fed by the mineral waters, was comfortable and convenient. The staff was so kind and helpful. We’ll be back next year.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Vincenzo

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Raffaella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Sara

Zakenreiziger
Fuite dans la chambre. Pas de room service. Hôtel convenable dans l’ensemble mais je m’attendais à une bien meilleure prestation.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prestation de bonne qualité
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Nicola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel molto confortevole
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bhe che dire sulla carta 4 stelle nei fatti 2 sono pure troppe. Siamo in tempo di covid e lo so, però per lavoro si viaggia ugualmente. Premessa albergo quasi vuoto o quasi ho prenotato con Expedia e mi viene data una camera nella zona vecchia dell hotel, ci sta, ma visto che sei vuoto un upgrade poteva invogliarmi a tornare. Ho girato diversi hotel in questo periodo e tutti hanno fatto upgrade, ma va bhe. Colazione scarsa fette biscottate scadute il primo giorno, ma ci sta c’è il covid...ciliegina sulla torta la seconda notte non mi rifanno la camera, scendo per chiedere almeno asciugamani puliti, mi viene dato un solo telo, e mi viene detto va bhe è da solo in camera le basta... in più non si scompone nemmeno e me lo da molto scocciato. Conto? Salato 300 euro per 3 notti... non mi rivedono più nemmeno da lontano e dovrò tornare spesso in zona!!
3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Stefania

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima esperienza: personale gentile e disponibile, soprattutto per consigliare gite e posti da visitare, l'unica cosa negativa è che nella stanza faceva caldo.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The breakfast was disappionting! And the beds were not comfortable and too hard. The spa should be included in the price. The Staff was very friendly and helpful.
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera spaziosa, ottima colazione e personale dell'hotel molto gentile.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer wahren sehr gut vom aufteilung her,das Bett war sehr bequem zum schlafen.Was uns nicht gefallen hat ist,wenn die Nachbarn streiten das man alles mitbekommt😀,Die Wände sind leicht isoliert,mann hört alles.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Chambre confortable, mais l eau de la douche n’était pas très chaude, c’est le seul bémol. Parking disponible Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Großes Hotel in Zentraler Lage
Etwas schwierig zu finden: Navi kennt die Straße nicht (bekanntes Problem vor Ort), von der Hauptstraße nicht zu erkennen, da der Name nicht dran steht. Sonst alles ok. Bad wurde nicht warm, weil Fenster wohl schlecht isoliert. Mit Spa, aber nicht benutzt
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Stefano

Ottimo soggiorno
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Trascurato all'esterno. personale di buona volontà. Reparto spa rivedibile
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

KelleyG, Arizona

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very quiet and clean. Small rooms, but well equipped. Great breakfast! We moved there from a nearby 3-star property in hopes of using the pool and hot tub at the Rizzi, per their listing of facilities. Surprised and disappointed to get the run-around from various staff members, and ultimately, a demand for 20 euros EACH to use those facilities. We did not pay the extra fee, but moved on. Wish the hotel and Expedia could be more clear about what is and isn't included in the rate. Don't advertise a hot tub/pool if you are going to charge extra to use it!
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service
Personale molto disponibile, ma la camera matrimoniale standard mi ha deluso un pò. Nel complesso un soggiorno gradevole.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Broggi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine settimana a Boario Terme.
L'albergo è situato in centro a boario vicinissimo alla terme, la pulizia è buona, la colazione ottima ed abbondante. Alla reception sono molto cordiali e disponibili a dare consigli. Le camere ampie ed un bagno incantevole.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Giorgio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Miki

Darfo Boario
Bel Hotel ben arredato Moquette a terra, mobili tenuti bene Frigobar e cassaforte Materasso comodo Piccolo terrazzino Colazione assortita Premium base gratuito
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Kateryna

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

ottavio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel bello e confortevole
bellissima esperienza, l'unica pecca la camera un po' piccola,ero stato in altre occasioni e mi avevano dato stanze più grandi,comunque ottimo

8/10 – Goed

wini, krefeld nrw

Positief: Netheid, personeel en service
Schönes Hotel in der Nähe des Iseosees.
Wir waren dort für eine Nacht, weil wir die floating Piers sehen und begehen wollten. Für diesen Zweck war das Hotel völlig okay. Leider haben wir das Frühstück verschlafen.

8/10 – Goed

Rosella, Crevoladossola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Floating Piers di Christo e Jeanne-Claude
posizione ideale per raggiungere il vicino paese di Pisogne e in battello raggiungere Montisola per la visita di "the floating piers".

4/10 – Matig

Alex

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Kompromisse für Floating Piers
Das Hotel kam eigentlich nur infrage, weil für die Floating Piers alles direkt am Iseosee ausgebucht war. Das Hotel weist vier Sterne aus, aber Preis und Leistung sind 3 Sterne. Probleme gab es beim Einchecken, als für 15 min. meine Expedia-Reservierung nicht gefunden wurde ...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok stay
Just a overnight business stay I would use the hotel again

8/10 – Goed

romain

Positief: Netheid, personeel en service
Correct!
Pour une nuit, ça fera largement l'affaire! Restaurant très correct, petit dej aussi, bon wifi mais chambre très petite et déco vieillotte. Se renseigner sur les horaires du SPA, car en basse saison il y a des jours ou le spa est fermé, d'autre jours horaires d'ouverture très réduite

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible-simply avoid
This is misrepresentation of what I booked for. Now I understand why the ratings were much lower than anticipated. I chose this hotel on the basis that it looked more luxurious than the other alternatives for a stopover night. 1. The hotel is dated with worn with stained carpets, broken shades and signs of damp too. 2. We had a drainage smell in our bathroom- unbearable. Because of the nasty smell I did not have a shower either! 3. You have to pay an additional fee per person to enter the jacuzzi even though you are staying at the hotel. Children are not allowed. 4. We came in February. The quilts given were suitable for a breezy summer evening, not winter. 5. The Wifi service, although free, exasperates you and you end up not using it ultimately. Their passwords and user codes are too laborious. 6. Breakfast was standard but service was very poor. Some of the bread and cakes were also dry. 7. I complained to the hotel who charged me the full amount and do not accept liability. They blamed me for booking a classic room. They said that they cannot put pictures of each room on their website. My top tip: steer away; don't book it as you will be disappointed. Our best experience at this hotel: the departure from the premises.

8/10 – Goed

ERIC, Marseille

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Très bel hôtel mais une chambre surchauffée (27•c) sans possibilté de reglage ou d'arrêt obligation d'ouvrir la fenètre pour respirer Sinon rien à dire

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Albergo comodo, vicino alle terme
Albergo comodo x la sua vicinanza alle terme. Camera un pó piccola e cara per quanto proposto.

8/10 – Goed

Not Provided

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer