Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 6 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 6 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 6 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 6 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 6 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
7,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Wade
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great accommodation
Wade
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Robert
15 jan 2020
Robert
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hi,
Warm greetings from Castle Dreams Hotel!
I'm sorry if you felt incovenient during your stay at our hotel. The wifi can be connected in your room however sometimes it's unstable. Should we have known you are having difficulty, we could have helped you reconnecting your phone.
We serve traditional Filipino breakfast for all our guest, but we accept arranged meal plans especially for those who don't eat Filipino foods.
We also apologize for the cable connection because the provider had a major repair during those days. However, we have already advised you earlier for the inconvenience it brought.
Our rates includes basic toilettries, others like dental kits and slippers are available in the front desk upon request only. We give complimentary bottled water upon check-in, and if you wished some more you could have ask our front desk.
Come visit and stay with us again soon.
Thank You
6/10 – Redelijk
JIN
Zakenreiziger
15 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hi Mr. Jin thank you for your feedback, we will make sure that this will not be taken for granted. We will take your feedback positively so we will improve our services in the future. Rest assured on your next stay you will not experience this anymore.
Godbless
8/10 – Goed
Rowena, cavite,ph
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was okay... if you need a place to stay in Toril then Castle Dreams is highly recommended
Rowena
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Rechele op 14 mrt 2019
Hi Ms Rowena,
Thank you for your recommendation. We greatly appreciate it. We are thriving to make all our guests feel at home in our hotel.
God bless you!
6/10 – Redelijk
Dolly, Philippines
21 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need good maintainance
Pillows smelly bathrooms need fixing
Dolly
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Rechele op 28 nov 2018
Hi Maam Dolly,
We want to thank you for your feedback. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short. Rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Thank you for staying at the Castle Dreams and we hope that you will consider us for your next trip.