Hotel Restaurant Boven Groningen

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Delfzijl

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Restaurant Boven Groningen

Voorkant van accommodatie
Driepersoonskamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Een flatscreentelevisie
Receptie
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 15 per persoon)

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • 24 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Waterstraat 74-78, Delfzijl, 9934AX

In de buurt

  • Museum & Seaaquarium Delfzijl - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Aquariom - 5 min. lopen - 0.4 km
  • De Molenberg - 6 min. lopen - 0.5 km
  • DelfSail - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Jachthaven 't Dok - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Delfzijl - 2 min. lopen
  • Groningen (GRQ-Eelde) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪De Boegschroef - ‬6 min. lopen
  • ‪Brasserie Ziel - ‬3 min. lopen
  • ‪Grand Café 't Lokaal - ‬5 min. lopen
  • ‪Doklanden Cafetaria-Restaurant - ‬11 min. lopen
  • ‪Centrum - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Restaurant Boven Groningen

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel Restaurant Boven Groningen kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en wasvoorzieningen. Het plaatselijke restaurant Restaurant Boven Groninge serveert lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), gratis kranten en een receptieruimte
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Nederlands, Engels en Duits

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 voor volwassenen en EUR 12,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant Boven Groninge

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.70 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 12.5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Restaurant Boven Groningen Delfzijl
Hotel Restaurant Boven Groningen
Restaurant Boven Groningen Delfzijl
Restaurant Boven Groningen
Restaurant Boven Groningen
Hotel Restaurant Boven Groningen Hotel
Hotel Restaurant Boven Groningen Delfzijl
Hotel Restaurant Boven Groningen Hotel Delfzijl

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Restaurant Boven Groningen?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Restaurant Boven Groningen?

Vandaag, 11 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Restaurant Boven Groningen van één nacht voor twee volwassenen op 12 jul. 2025 min. € 117,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Restaurant Boven Groningen te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Restaurant Boven Groningen?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Restaurant Boven Groningen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Restaurant Boven Groningen?

Dit hotel in Delfzijl ligt binnen 10 minuten lopen van De Molenberg, Museum & Seaaquarium Delfzijl en Aquariom. Ook Jachthaven 't Dok en DelfSail liggen binnen 2 km afstand. Station Delfzijl ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Delfzijl West is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Restaurant Boven Groningen

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 77 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 77 beoordelingen

7,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, fijne kamer, mooi centraal gelegen. Monotone brom gedurende de nacht waarvan we de bron niet hebben weten te achterhalen.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Hemco

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, snel en vakkundig geholpen
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

c.l.

Positief: Netheid, personeel en service

Hotelletje tegenover treinststion

Gemoedelijk hotel goed voor een kort verblijf. Vriendelijk personeel. Aardig ontbijt. Wel veel trappetjes en opstapjes. Bed sliep prima maar kussen was een beetje hard.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Ferdi

Positief: Netheid, voorzieningen
Goed
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Renske

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prima voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Fester

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
de vele trappetjes en gangetjes: zeer onhandig, doolhof. Maaltijden uitstekend. Parkeren nabij hotel: erg beperkt overdag.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sara

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Aardige bediening, volop voor het ontbijt. Elke dag nieuwe handdoeken.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ayhan

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Bed ondermaats
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Inge

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden de familiekamer en wat was die lekker ruim zeg!! Gezellig ingericht met bankje,stoelen,tafel en koffie en thee faciliteiten Alles was schoon, ook de badkamer. Genoeg schone handdoeken, zeepjes en shampoos. Ontbijt volgende dag was prima met voldoende keuze en vriendelijke dame. Kortom een heel fijn verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Narasimhulu

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

eenvoudig maar prima hotel

Eenvoudig hotel wat met personeeltekort kampt. diner en ontbijt was eenvoudig maar ok
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Narasimhulu

Zakenreiziger
ok
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Narasimhulu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok
4 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Floor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, Een beetje een doolhof binnen, maar prima kamers.
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Diner was goed, personeel vriendelijk. De kamer was minder, geen airco, verlichting defect en gordijnen deels defect en moeilijk te bedienen.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk. Druk bezig met vernieuwen. Lichtelijk gehorig deuren en vloeren. Zeer goede ervaring.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

johan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren super heet en geen ventilatie Waren ook vies veel spinnenrag Is het geld zeker niet waard Ontbijt was prima
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Tom

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Jo-hensley

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Een snelle incheck service. Kamer er basic maar voldoende om goed te kunnen slapen. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Het buffet ook lekker vroeg open.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

AG, Utrecht

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tegenover station. Bij aankomst was zowel hotel als restaurant gesloten tot 16.00 uur. Een deur naast de receptie was open, hoorde juist afgesloten te zijn. Na ergens te hebben gegeten was die deur weer dicht. Gebeld en bleek de sleutel in een kluisje aan de muur te zitten. Kamer was wel o.k., maar gang en trappenhuis stonken naar de rook. Hotel geen aanrader.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Tes, Wageningen

Positief: Netheid, personeel en service
Aardig personeel, prima kamer en bed was oké. Maar heel eeg lawaaiig! Zowel van buren als gasten die buiten stonden te roken en dronken restaurantgasten .
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
We hadden mixed grill gegeten en het was wel heel erg slecht. Geen smaak en veels te rauw. De accomodatie zelf was goed. Alleen in dd badkamer boven het deurkozijn was echt vies
2 nachten verbleven in oktober 2018