Hotel Cabana Pahar ganj

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Lady Hardinge Medical College

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Cabana Pahar ganj

Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een minibar, individueel gedecoreerd
Internationale gerechten
Kameruitzicht
Kameruitzicht
Lobby

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2313 Behind Imperial Cinema, Near RK Ashram Metro Station, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Jama Masjid - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Chandni Chowk - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Red Fort - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Indiapoort - 9 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 6 min. lopen
  • Station New Delhi - 14 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬3 min. lopen
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬2 min. lopen
  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Wow Cafe - ‬8 min. lopen
  • ‪Subway - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Cabana Pahar ganj

Hotel in de buurt van Indiapoort
Hotel Cabana Pahar ganj bevindt zich in de buurt van Lady Hardinge Medical College en Palika Bazaar en biedt extraatjes zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een dakterras en winkels ter plaatse. Bij het plaatselijke restaurant, Kitchen Cafe Restaurant, kun je genieten van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een open haard in de lobby.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Kitchen Cafe Restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2014
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je wordt per shuttlebus naar de accommodatie gebracht. Neem hiervoor minstens 24 uur voor de reis contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 200 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 1000.00 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per verblijf
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cabana Pahar ganj
Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana ganj
Cabana ganj
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Cabana Pahar ganj?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Cabana Pahar ganj te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Cabana Pahar ganj?

Je kunt vanaf 12.30 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Cabana Pahar ganj uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Cabana Pahar ganj een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar ligt Hotel Cabana Pahar ganj?

Dit hotel ligt in Paharganj, binnen 2 km afstand van Lady Hardinge Medical College en Palika Bazaar. Indiapoort ligt op 4,7 km. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 6 minuten lopen en naar Station New Delhi is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Cabana Pahar ganj

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 94 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

vansh

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience service was amazing, rooms are near and clean, walkable distance from metro station
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Raj

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alexia

1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Uttam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had 4 night booking with this property but had horror experience with them as detailed below: Issues with the room are: 1. The walls were soggy 2. Beds were horrible with just single spring! 3. There was no hot water and heater in the room ( it was <8 degrees cold) 4. Room cleanliness was bad 5. My wife got wheezing issue within 10 mins due to the above room conditions Due to this I had to move out of this hotel within 30 mins of checking in and move to other better hotel in Chanakyapuri! I would never recommend this to anyone even if you are on shoestring budget!!
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Patie

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only good thing about hotel was amiable behavior of staff. Rest of the things were ridiculous Too much Cockroaches in rooms Dirty bathrooms No kitchen in hotel even though they claim free breakfast Breakfast was brought from outside on demand (free), but it was too limited AC was not working properly Rooms were having open windows, which were nt even closing properly, bit scary in being delhi Walls plaster were broken and peeling off Curtains were having too much dust...
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

דוד

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay away from the hotel. Not clean Barley working

Catastrophic, hotel in repair, no one says anything about it. There is no roof to seat like the advertisement says. Everything there barley working. And the hotel is not clean.
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel typiquement indien dans un quartier typique. Une vrai immersion dans l'Inde...
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Luke

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

AVOID AVOID AVOID

Absolutely filthy disgusting place. Noisy. Claustrophobic place. Rude staff. Sheets, pillows soiled, filthy and unwashed. Bathroom reeked of urine and filthy. We booked Superior room. The room given was certainly not superior. When complained, was dismissed by management. Left first thing in the morning. Asked for refund on nights not stayed considering the advertised room was not supplied. Again dismissed by the 5 men who I presume work there who stand around the dark damp reception. Did not even bother to argue just wanted out of there asap.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geoffrey

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Fair

Hotel was not clean. Good central area and nice size room.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wir sind nicht mal eingecheck, da der hotelmitarbeiter falsche auskunft gegeben hatte. Sollte trotzdem Geld für die nicht eingecheckte Unterkunft abgebucht werden, werden wir rechtlich klären müssen. Und keine automatischen Nachrichten abschicken!
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Ashfaque

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best location in terms of enjoying the delicacies of old Delhi
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
i guess rating should not be more than 3 out of 5. i guess rating should not be more than 3 out of 5 i guess rating should not be more than 3 out of 5 i guess rating should not be more than 3 out of 5
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

SUNGYOON

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vert friendly host and clean room.
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Karthik, India

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average hotel in Delhi

Very bad. Sorry to say about the pathetic condition of the restaurant ( for that matter there is no restaurant - just eyewash ). Room service & staff behavior is pathetic. Soiled sheets :(
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

kelsang , London

Hotel’s location is great.

We asked for a family room for 4 adults. Unfortunately there was one double bed and a single bed in the room. There was no settee nor space for mattress to add on. You charged me £80 extra to accommodate the fourth person in vain. We had to hire an another single room for our fourth member of the family at our own cost. It was disappointing, distressful and inconvenient. I did not expect such a poor service from reputable company like Expedia
4 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst room ever

One of the worst experiences ever in a hotel. The bedsheets, pillow cases and comforter duvet all were dull yellow (when supposed to be white), and had big stains all over - what appeared to be blood stains, and green crusty stains. We asked to replace, and they were reluctant and a similar condition duvet was brought in. Used flip flops were left in the room, the AC and TV were not working either, and pieces were falling of the wall. The room was so bad that despite booking for 5 days we left right away and went to another place. The management insisted that we stay at one of their other hotels, but after this experience it was unthinkable. They refused to refund any of our 5 booked days with them.
5 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena relacción calidad precio, desayuno simple, hay que pedir que habiliten el agua caliente unos minutos antes de utlizarla. Tuve una estadía agradable, el personal del hotel es muy amable.

2/10 – Ontzettend slecht

Gilbert

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor hotel

This is a very small budget hotel located at very busy street. No breakfast provided even though they claim they have in online. Overall our experience with this hotel are very poor. Please avoid is possible.

8/10 – Goed

FROM Thailand, TOKYO

Positief: Personeel en service, comfort kamer

頑張ってるホテル

設備、サービス等は最高だとは言えませんが、フロントの男性、その他の従業員の方々も頼めば精一杯やってくれそうな雰囲気は感じられました。ただ、ルーフトップのレストラン?に英語が無理なく通じる人がいなかったのが残念でした。安くておいしかったですが。

10/10 – Uitstekend

peter u regina, Linz, Austria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

amazingly friendly & helpful staff

Hotel was Close to Metro stations and the main railway Station as well as to the main Bazar road for Shopping. Rooms were in a good condition and clean and quiet. And the staff was really friendly and helpful wherever they could. They even provided as many watter bottles as you want for free. We felt like staying with friends!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Review of Hotel Cabana Pahar Ganj

The area (which is out of the hotels direct control) is very bad. Packs of dogs and dog fights right in front of the hotel. There was an area where someone was putting the dogs messes in front of the hotel (they could clean this up). The hotel was in some disarray and holes in front of the hotel maybe due to construction. Dark and dingy hotel and not very clean. Roof top restaurant is more like street vendor on the roof top serving food. Although we prepaid the hotel, we refused to stay there and ended up getting another hotel room. I am not sure how the hotel has this high of rating and if they are all legitimate. We are a long term user and travel the world. We trust Expedia, but it is unfathomable how this hotel has this high of rating.

6/10 – Redelijk

nobu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

フロントの人が、その場で高評価をするよう求めてくる…

初めてのインドだったので、宿泊はちゃんとしたホテルに泊まろうと思い、ここを予約しました。 到着するなり、部屋もみていないのに、今すぐに高評価をしてくれと言われました。 部屋は、一泊500円とかで泊まれるインドの感覚からすると、その8倍の4000円も出しているのに、こんな感じか…という部屋です…

2/10 – Ontzettend slecht

Kim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel was at the end of s dangerous ally. We secured a room for one twin and one double but got a king bed. The throw rug At the end of the bed had never been vacuumed. The bathroom smelled like urine and mothballs. This hotel would be better than sleeping on the streets, but that's about it. No one who is not Indian should ever stay at this hotel. You are blocked in and there is a tremendous amount of foot traffic from local markets. It is definitely not safe. We only stayed one night because we got there late. We were out as soon as possible! It was also very loud and they left the hall lights on which shined through a huge windows in the room. I had read positive reviews so I gave it a chance. But I put my friend and me in danger!

6/10 – Redelijk

Kyle

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Okay place, but wouldn't stay there again.

The hotel itself was okay, but our room got so incredibly damp that we could barely sleep. By morning, the windows were covered. AC wasn't working to try and help the humidity.