Hotel Glow Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met een 24-uurs receptie bij het congrescentrum in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Glow Inn

Deluxe vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden
Voorkant van accommodatie
Trap
Exterieur
Bezienswaardigheid

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed, 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Six Bed Family Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 41 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 queensize stapelbed

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Triple Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Exclusieve kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • Max. aantal: 7
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
448, Chandi Wali Gali, Ratan Lal Market, Kaseru Walan, Paharganj, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110055

In de buurt

  • Jama Masjid - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Chandni Chowk - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Red Fort - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Indiapoort - 8 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 7 min. lopen
  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 11 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬10 min. lopen
  • ‪Wow Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Appetite German Bakery - ‬5 min. lopen
  • ‪Gem Bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Glow Inn

Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Hotel Glow Inn bevindt zich in de buurt van Jantar Mantar en Red Fort en biedt tal van extraatjes. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een bankethal
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Een geldautomaat/bankservice, een rookvrije accommodatie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Glow Inn zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Traagschuimmatrassen en donzen dekbedden
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 10.30 uur tot 12.00 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In een nationaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 450.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 200 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 699 per voertuig (passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor babybed: INR 450.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Paytm, PhonePe en GoPay.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Glow Inn New Delhi
Glow New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel
Hotel Glow Inn New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Glow Inn?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel Glow Inn te parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motorfietsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Glow Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Glow Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Glow Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 699 per voertuig.

Waar ligt Hotel Glow Inn?

Dit hotel ligt in Paharganj, binnen 5 km afstand van Jantar Mantar, Chandni Chowk en Red Fort. Ook Nationaal Museum en Indiapoort liggen binnen 5 km afstand. Station New Delhi ligt op 7 minuten lopen en naar Station Rama Krishna Ashram Marg is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Glow Inn

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 28 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ramakrishna

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Pratap

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

CHIAGOYUTO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は清潔とはいえませんでした。ゴキブリが2、3匹出ました。また、外の騒音も気になると思います。スタッフは深夜に着いたにも関わらず、ホテルに入れてくれました。感謝しています。
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Alok

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was okay and bed were okay otherwise there was lot to improve upon in the hotel. The chair provided was very dirty and had white spots of dirt over it. The washroom was very small and the ceiling had fungus grown over it which was covered with a glossy paper. The space was very less for a room and washroom. The sanitary wares were old and pipes and fittings rusted. The only good thing was service. They woke up and put on the geyser at 4:30 AM in the morning because I had to leave early but there should had been good ways to supply hot water than to request for it at odd hours when needed. The surroundings are really pathetic and congested.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad Aquib

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very polite staff.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Liliya

Negatief: Comfort kamer
Отель находится прямо на Майн Базаре. Расположен немного внутри. Сложно найти. Отопления в отеле нет. На улице вечером +7. Но в отеле холодно вмегда. Даже когда на улице +22. За три дня не убирали ни разу. Сначало дали обшарпаную комнату, замок не открывался. На след день поменяли. Вторая была именно как на фото. Более приличная. Провести ночь или две возможно а больше лучше брать с отоплением
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Toshi, 茨城県小美玉市

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
ホテルは静かで設備も良い。しかし、空港送迎を申し込んだが、これは全くダメ。申込時は、「OK]とのことだったが、いざ空港に着いてみると、「タクシーで来い」と言ってきた。ピックアップは、申し込んではいけない。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jake

3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Rhys, Australia

Reisde met partner
The hotel is a nice place to stay. I viewed two rooms here on checking in. One was shabby and the second was much like the photo displayed. On arrival, I was handed a phone by one of the staff who had contacted a local charlaten to guide me on tours. This behaviour upset me as I wanted to relax in the hotel. After explaining that tourists don't want to be hassled, the harassment ceased. I would recommend this hotel pending that the staff have maintained visitors privacy.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
とてもよい。サービスも充実していた。
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and hotel are very safe and very good. Hotel manager Mehbub is very helpful and nice person. This is a family hotel and families can stay here safely. Many tourist family stay here.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Alexander, Russia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel is good as well as staff, staff is very polite and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sylvie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Недорогой и тихий отель рядом с MainBazar.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was good also room is awesome staff is also very friendly
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

KENICHI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

初めてインドの人には適切なホテル

マネージャー、スタッフのホスピタリティが良かった。部屋も少し古いけど広くてクリーン。バザールから少し入ってるので静かで過ごし易い。駅にも近くて便利。最初はちょっと見つけ難いかも?
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I have ever stayed. Expedia should not launch this one. As I was supposed to reach Delhi at midnight with my family, I choose this one to get free Airport pick up. When I booked I request them and they reply me on it positively. Absolutely, they forget and did not come even I call them 2/3 times. I reach that hotel by myself with family at 4:15 am. Whole room and toilet was in very bad smell, equipment was dirty, aircon did not work, Stairs of that building was broken which can made any accident specially for my kid. It was situated in a very dirty narrow place where no Auto rickshaw can even enter. I suffered with my luggage a lot.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Jessie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We arrived 8 hours before our due check in, mehbub (manager) pintu and vikas waivered the extra day, sound of them! Room was our safe space! Great WiFi!
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Ghunu

It was not good at all. The hotel staff of glow in are not cooperative and service is very poor. As per the amenities the room rate should not be more than Rs.1500 per day. For a few hour delay in checking out on 19.11.2018, hotel management had charged me Rs.2200/- whereas before my checking out one member was in que to book the room.Also, before by checking out the room hotel management were showing the room to next person in presence of my family. It was requested to the management that make a concession in place of full charges as other member is in line to book the room from the same day however not listen at all.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good room local area not so good, congested lacks cleanliness during rains
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Sohan, Patiala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ok

Good hotel in this cost and very good Aircondition, good for family stay
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hôtel pas mal, bon rapport qualité prix. Leurs agence de voyage un peu escroc sur les bords pour être gentil.
7 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Vaijnath

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Sagar, usa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inside lane can’t go taxi and auto inside

Compare of price its ok but its very terrible to stay inside ac need to say every time to open because its control by ground floor
1 nacht verbleven in juni 2018