Hotel Kings Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Kings Inn

Studio (Free one-way airport / train station ) | Luxe beddengoed, een minibar, een bureau, geluiddichte muren
Trap
Receptie
Voorkant van accommodatie
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Premium kamer (Free Airport / Train Station Pick Up)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
14A/7 Wea Channa Market, Karol Baug, New Delhi, 110005

In de buurt

  • BLK Super Speciality Hospital - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Rajendra Place - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sarai Rohilla - 4 min. rijden
  • Station Karol Bagh - 5 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Coffee Day - ‬7 min. lopen
  • ‪Saravana Bhavan - ‬5 min. lopen
  • ‪Spicy By Nature - ‬6 min. lopen
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Kings Inn

Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Profiteer bij Hotel Kings Inn van faciliteiten zoals een gratis ontbijt, een dakterras en een tuin. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
  • Gratis kranten, barbecues en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Kings Inn bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Duits en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 760 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: Het verplichte trouwbewijs geldt voor stellen met een identiteitsbewijs uit Delhi dat door de overheid is verstrekt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kings Inn New Delhi
Kings New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel
Hotel Kings Inn New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kings Inn?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Kings Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Kings Inn?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kings Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Kings Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 760 per voertuig.

Waar ligt Hotel Kings Inn?

Dit hotel ligt in Karol Bagh, op 0,7 km van BLK Super Speciality Hospital en op 4,9 km van Chandni Chowk. Ook Markt Ajmal Khan Road en Rajendra Place liggen binnen 15 minuten lopen. Station Karol Bagh ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Rajendra Place is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Kings Inn

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 16 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Vinay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nightmare in Karol Baug

Request all people who travel with family to avoid this hotel. First they try to force you to stay in smaller room than that is shown in pics. Then they say that out of courtesy they are upgrading to bigger room Then they ask you to pay by cash when you refuse they say your cards are rejected when you show them that you have just used it an hour ago then they abuse you and when you prove that their machine is faulty the senior staff and owner flee the spot You get a bucket with big hole w/o any mug / jug for bath no towel for each member of family Fir brake fast the give toast bread which is toasted on fry pan and not in toaster They give you wi-fi connection w/o internet When forced they ultimately accept paytm payment but make you wait for payment confirmation In all worst experience ever!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Don't stay here

Disappointing would be the correct term. Some staff sleep on the roof so if you have aroom just below them you will hear furniture being moved around at midnight or find a staff member on his cell phone chatting for an hour outside your door. In short, the staff are poorly trained in the art of hotelery. The clothing cupboard needed cleaning and the old glass of milk in the fridge was overlooked by cleaning staff. Don't take a room near the elevator. Its noisy. There are always nice people but too many apologies make for a bad experience. Unfortunatley the list of things that went wrong is a bit longer. It was hard to understand why the cook put sugar in the scrambled eggs. Perhaps a one night stay is doable.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not worth the money

the room was terrible, the moment i came in, the bedding has strand of hair. You have to call them to activate the water heater, and few times water just stopped and you have to call them again. They only have room service for breakfast, i called 8am and it arrived 10AM after 2 times of calling them to follow up and it was just tea and toast! it is very noisy as you can hear other rooms slam their doors, there was 2 women fighting and very loud at the next room and nobody cares to stop them. they insisted for you to settle your bills by cash and not creditcard.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

For slepping fully OK.

Very clean. Hot water. Friendly staff. Standard rooms, nothing individual.

6/10 – Redelijk

Michel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Un peu déçu !

Pour mon premier séjour en Inde et à ce prix je ne m'attendais pas à une merveille. Le problème c'est que les photos sont superbes mais trompeuses...du moins pour la chambre standard. L'ensemble de l'hôtel est très poussiéreux, on dirait qu'il y a des travaux en permanence et évidemment beaucoup de bruit. Le personnel est attentif mais attention à ne pas tomber dans les petits pièges. On m'avait proposer de gérer une réservation de train par l'intermédiaire d'une soit disant agence, j'ai perdu beaucoup de temps pour rien et j'ai fini par résoudre le problème tout seul. La chambre était très simple, peu engageante et le lit de 17m2 annoncé aux abonnés absents, ce qui ne m'étonne qu'à moitié vu le standard de l'hôtel. Salle de bain sommaire et en plus il faut réclamer pour avoir de l'eau chaude. Nous sommes restés deux nuits et le ménage n'a pas été fait. Bref, un hôtel très simple dans un quartier très animé à un prix honnête sans plus.

10/10 – Uitstekend

Chaitanya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely hotel in Karol Bagh

For a sightseeing trip to Delhi, you want to choose staying close to the center. This hotel is a lovely little find in Karol Bagh, which is easily accessible for cabs trying to locate you. Staff is well trained and polite. Free breakfast albeit with limited options, is one of the highlights. Room is large enough for two, is clean and has modern fittings in the toilet. For hot water, you have to call housekeeping & wait 5-10 minutes, but that is not much of a hassle. Overall, a pleasant stay. We'll definitely choose King's Inn for our future travels to Delhi.

4/10 – Matig

Kelly

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay somewhere else.

I arranged a transfer with the hotel to pick me up from the airport, however on arrival he wasn't there. I had to wait 40mins for him to arrive after I had cleared customs and immigration. Upon arrival at the hotel I realised the hotel was not as the pictures looked. Room had no window, bed sheets had stains on them and the floor was dirty. There was no restaurant as stated on the website plus no roof terrace. You could order room service but you had no option than to eat on your bed. I had to request the bottle water be taken of my room bill as it stated bottled water was free. There was also no mini bar and the TV did not work. Wouldn't stay there again

8/10 – Goed

Leif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

More then ok

Lawrence in the reception make this hotel to be a 4 star unit !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

James, Dallas TX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible & NO response

I booked 5 rooms for our stay on 3rd May. I double conformed our visit with hotel and reached around 7PM. They casually told that their hotel is under renovation and they relocated us to very near( 2 Kms away) hotel. it is horrible experience that we walked here and there upto night 11PM with our luggage. The Alternate hotel which they through us is very very bad night mare. there is no water in bath rooms , Non working air-conditioners, unwashed bed linens etc.... Guys don't take any risk with your family by the booking confirmation with this hotel (Kings Inn, Delhi).They are totally irresponsible and deaf ears. Nasty service.

10/10 – Uitstekend

Michelle, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best Staff in India, Delhi and Wonderful Rooms!

Alright, this place is special!!! If you want to stay in Delhi in the thick of it, close to the Karol Bagh Metro station and Market... this is the place! But, what makes it good isn't just the location (which is excellent) its the managers running it! Lawrence the dayshift manager, and Rajesh the Night Shift Manager were INCREDIBLE!!!! It was my birthday and Rajesh bought us cupcakes with my name in them that were delicious! They were helpful and in all reality like friends! The rooms are immaculate, bedding comfortable, hot shower at all times. We cannot say enough about this hotel, and if you are in Delhi and need a place where you won't get ripped off (much of the city is like this for foreigners) this hotel is the place. Still after 2 months, one of the best places we have stayed. You won't be disappointed! Lets face it... a room is a room.. it's the people who work at hotel and the service that makes the difference.. and this place has it all!

10/10 – Uitstekend

christian, Granville (50)

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Capharnaüm , à voir !

Nous avons logé dans un autre Hotel la première nuit (sur Booking de leur part) sans explications . L'hôtel était Vraiment d'une gamme très inférieure !!!sale de bain et chambre très sale !! Literie vieille et sale .nous avons dormi habillé . Eau froide . C'est vraiment dommage.

10/10 – Uitstekend

Klára, Česká republika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pěkné ubytování

v hotelu jsem strávila 14 dní, po předchozí domluvě mě vyzvedli na letišti, abych nemusela hledat hotel. Pokoj by pěkný, čistý každý den se chodili ptát, jestli chceme uklidit pokoj nebo převléknout postel. Ubytování doporučuji.

4/10 – Matig

Arthur, london

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Makings of a good hotel but falls short

First few nights there were too many insects in the room. There were literally black lines of them crawling in the room. After being bitten a lot and complaining, the bugs were killed. But they need to be reminded to clean the room properly everyday after. Bed sheets were generally not very clean even tho they say premium bed sheets. Tea/coffee often wasnt replenished and it says water was complementary but was billed for it which we refused to pay. We phoned up for milk twice one evening as there wasn't any in the tray but it never showed up. But the evening reception guy did seem pretty useless. Lawrence tho was good, who was on reception during the day. He understood the issues and tried to do something about it. Wifi when it worked it was fine. Tho you had to ask for a username and passwords most days as they would change it which was a little frustrating. The other frustration was the key locks on the door. Sometimes you'd swipe the card and it wouldn't let you in and you'd have to wait nearly a minute to try again after it stops beeping. Then only for it to do the same again and then normally on the 3rd attempt it worked. The breakfast was very good, once they got the order correct. Shouldn't have been hard as we had the same thing every day. It did improve as time went on tho. There were no small side in the room as the picture shows and the chairs weren't gold either! Overall not great but cheap so can't expect too much but you would expect basic cleanliness.

6/10 – Redelijk

Rayan, Orange, NJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean & Bright rooms

The manager Lawrence is a very friendly person. When I checked in with a confirmed Expedia booking, they did not have any rooms and set me up in a different hotel. After a couple days I came back to this one. They do not have a seperate restaurant. Never tried room service, which is 24 by 7. It's very close to karolbagh blue line Metro. Windows are sealed and you cannot open any, due to dust and smoke. (Delhi is highly poluted) The beds are medium firm spring mattress. I'm a very finicky sleeper, but did not aggravate my lower back issues. It is value for money since I got a 50% off due to AirAsia flight ( 900 plus taxes )