Hotel lals Haveli is located in Paharganj, a neighborhood in New Delhi, and is near a metro station. Jama Masjid and Gurudwara Bangla Sahib are notable landmarks, and travelers looking to shop may want to visit Chandni Chowk and Sarojini Nagar Market. National Zoological Park and Adventure Island are also worth visiting.
Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 4 min. rijden
Sir Ganga Ram Hospital - 4 min. rijden
Chandni Chowk - 4 min. rijden
Red Fort - 5 min. rijden
Lokaal vervoer
Rama Krishna Ashram Marg Station - 11 min walk
New Delhi Station - 12 min walk
Indira Gandhi International Airport (DEL) - 38 min drive
Restaurants
Darbar - 1 min. lopen
Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - 5 min. lopen
McDonald's - 5 min. lopen
KFC - 2 min. lopen
Bikaner Sweets Corner - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel lals Haveli
Als je bij Hotel lals Haveli verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijt voor onderweg, een terras en stomerij-/wasservices. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een limousine- of autoservice, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
Conciërgeservices, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Kabelzenders, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Engels en Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
Limousine-/autoservice
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Gratis afhaalontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
Een restaurant
Dingen om te doen
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Stomerij-/wasserijservice
Buiten
Terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
4 etages
Gebouw
Gebouwd in 1992
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Tv van 21 inch met kabelzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Meer
Airconditioning
Elke dag gratis kranten
Individueel ingericht
Individuele aankleding
Kluisje
Plafondventilator
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Beleid
Inchecken
Snelle incheckservice beschikbaar
Uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel lals Haveli
Hotel lals Haveli New Delhi
lals Haveli
lals Haveli New Delhi
Hotel lals Haveli Hotel
Hotel lals Haveli New Delhi
Hotel lals Haveli Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel lals Haveli?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hotel lals Haveli te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Beoordelingen over Hotel lals Haveli
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 70 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
11
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 70 beoordelingen" "
8 - Goed
33
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 70 beoordelingen" "
6 - Redelijk
14
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 70 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 70 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
7,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
ian
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ian
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
ian
8 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the train
ian
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Niranjan
3 dec 2022
Niranjan
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Rishi
Reisde met familie
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rishi
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Mr.S.
17 feb 2019
Not value for money
Not what I expected.i hav stated in abt 10 hotels india in last 3 years. This was the worst hotel. Would not recommend
Mr.S.
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HASSLE, HASSLE, HASSLE
Arrived at 3am and check in was ok. The room was on the 3rd floor outside the lift and was noisy. However,it was adequate with a comfortable double bed and a small, albeit dirty bathroom. We had a knock to our door at check out time by two men which we assumed were hotel staff. As we soon discovered at reception, they were tour operators trying to get us to book a car and driver around Rajasthan. They had come to our hotel room door!!! Trust me when I say it’s bad enough dealing with all this hassle outside never mind in your hotel where you should be able to escape it all! After exploring Delhi we came back to the hotel to use the WiFi (as it was good) and plan our trip some more. Again there were a lot of men sitting around the small reception area seemingly doing nothing. One man took his mobile out, spoke and conveniently enough the same two tour operators walked in to the hotel again!! We booked this hotel as it was walking distance from the train station and met our needs for the night, however it wasnt really that close. You would still need a tuk tuk ride and you may as well have that hassle once outside not in your hotel or even worse, your room door!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Anil , Mumbai
30 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Hotel for business trip
Hotel location is good, all staff are very cooperative & friendly, good & quick service, tea & snacks quality is good. we can have food outside also & every this is near by this hotel.
Anil
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Nicole, Canada
8 aug 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choice for staying in Paharganj
If you are looking for a place to stay in Paharganj, Hotel lals Haveli would be a good choice. The rooms have air conditioning and are clean (I suggest asking for a room without carpet. It feels cleaner with hard floors). The owner is very helpful and friendly. It's a 5 minute rickshaw ride to the nearest metro station or you can walk 10 minutes. Overall, it's a very good budget hotel in Delhi.
Nicole
2 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
dipika
16 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's amazing. Satisfied with services.
Feel comfortable. Services excellent. Tasty food.
dipika
4/10 – Matig
ぴらたろう, 東京
13 dec 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer