Hotel Pearl Plaza
Hotel aan een warmwaterbron met gratis parkeerplaatsen bij het congrescentrum in New Delhi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Pearl Plaza





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Familie suite, meerdere bedden laden

Familie suite, meerdere bedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel The Montana Suites
Vasant Vihar
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
De prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2348-2350, Rajguru Road, Chuna Mandi, Paharganj, New Delhi, 110055
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Mehul International -New Delhi City Center
Hotel Mehul International -New Delhi City Center
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 94 beoordelingen
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 300.00 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Pearl Plaza
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nadeem
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadeem
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
jyotsna
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jyotsna
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
archana
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
archana
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Alba
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Personeel en service
Alba
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
preeti
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
preeti
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Umer
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umer
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bholanath
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bholanath
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Giridhar
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giridhar
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
isabell
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
isabell
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
dheeraj
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dheeraj
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
alisha
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alisha
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shanti
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shanti
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
panshul
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
panshul
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ahan
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ahan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sonu
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonu
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SEONG TAE
Reisde met een groep
7 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst experience
SEONG TAE
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
zakir
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zakir
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
ganita
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ganita
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
tamanna
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tamanna
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Amrita
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amrita
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
hardeep
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hardeep
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
James
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Manik
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manik
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Anand
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anand
1 nacht verbleven in februari 2025