Particuliere eigenaar

The Ambience New -Delhi

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Ambience New -Delhi

Familie studio, 1 slaapkamer, uitzicht op stad | Dineren in de kamer
Executive driepersoonskamer, 1 slaapkamer | Uitzicht op de tuin
Exterieur
Lift
Terras

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Executive driepersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Verwarming
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Economy kamer

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Verwarming
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Verwarming
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie studio, 1 slaapkamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Verwarming
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot No. 11 Block 8 A, Paharganj, New Delhi, Delhi, 110055

In de buurt

  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Jama Masjid - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Chandni Chowk - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Red Fort - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Indiapoort - 8 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 4 min. lopen
  • Station New Delhi - 16 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬6 min. lopen
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬3 min. lopen
  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Subway - ‬4 min. lopen
  • ‪Appetite German Bakery - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

The Ambience New -Delhi

Hotel in de buurt van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis)
The Ambience New -Delhi bevindt zich in de buurt van Jama Masjid en Chandni Chowk en biedt extraatjes zoals een gratis boodschappenservice, een terras en winkels ter plaatse. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een kapsalon en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een muziekbibliotheek en vergaderruimtes
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone kamers van deze accommodatie.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Verwarming en ventilatoren
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Smart-televisies van 35 inch met digitale zenders
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en babyreisbedjes

Gesproken talen

Engels, Hindi en Urdu

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • 24-uurs shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 4 plekken per unit)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 11.30 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 100 voor kinderen
  • Theeservice

Dingen om te doen

  • Muziekbibliotheek
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Eettafel
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Reisbedje
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisjes
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 5 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Dun tapijt in de kamer
  • Geen lift
  • Gladde vloer in de kamer
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke shuttle
  • Rolstoeltoegankelijke treinstationshuttle
  • Tegelvloer in de kamer
  • Vaste douchestoel

Meer

  • Open haard in de lobby
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Slaapbank

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 35 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Apart eetgedeelte
  • Eettafel
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Open haard
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij
  • Ventilator
  • Verwarming
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: INR 500 als je incheckt tussen 10.00 uur en 11.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 07.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van INR 500 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500 per nacht.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 250 voor volwassenen en ca. INR 100 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1100 per voertuig (passagierscapaciteit: 4)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 300
  • Toeslag voor huisdieren: INR 500 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor late check-in: INR 500 als je incheckt tussen 10.00 uur en 11.00 uur
  • Toeslag voor extra bed: INR 500 per nacht
  • Handdoeken zijn beschikbaar tegen een toeslag (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel RK Ashram
The Ambience New -Delhi Hotel
The Ambience New -Delhi New Delhi
The Ambience New -Delhi Hotel New Delhi
HOTEL AMBIENCE INT Near RK Ashram Metro

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Ambience New -Delhi?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van INR 500 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij The Ambience New -Delhi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Ambience New -Delhi?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Tegen een toeslag van INR 500 kun je tussen 10.00 uur en 11.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Ambience New -Delhi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt The Ambience New -Delhi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1100 per voertuig.

Waar ligt The Ambience New -Delhi?

Dit hotel ligt in Chanakyapuri, binnen 5 km afstand van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis), Chandni Chowk en Jama Masjid. Ook Red Fort en Indiapoort liggen binnen 5 km afstand. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Jhandewalan is het 16 minuten lopen.

Beoordelingen over The Ambience New -Delhi

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 130 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rupali, delhi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice stay and staff is very helpful great location
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dionne

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a terrible hotel. Do not book here. All the pictures are false advertising. The rooms were disgusting the bathroom was falling in pieces, sheets stain and with blood. We rather lost what we pay and leave that terrible place
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sunita

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not choice this hotel it's full of scammer
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Valentin

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT SET FOOT HERE!! The photos on Expedia are fake, and the reviews are too. The accommodation is very dirty, the ceiling is broken, and there are bugs all over the room. It’s the worst hotel in New Delhi; I stayed for one night and left quickly. On top of that, do NOT book with Expedia, which refuses to refund me and is not customer-friendly at all. The hotel also will not refund you even if you don't stay there.
8 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Mark

2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

François

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les photos ne sont pas du tout la réalité. Hôtel très abîmé. Service inexistant. Accueil pas sympathique. Chambre à peine propre À fuir
2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Tetsuo

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅やメインバザールに近く立地はとても良いが、 温水シャワーが出ない。冷房は毎回フロントに言わないとつかない。
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

AJAY

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The worst hotel experience ever.

The rooms provided to us were kind of a joke. We had booked a double bed room but we were offered such a small room with a single and the size of the room was comparable to a bathroom. The rooms did not even had proper locks and they gave us a screwdriver to lock the room. And the staff behaved rudely and asked us that they don't have an obligation to provide us with a room as we haven't booked the room directly from them. They asked us to reach out the app we booked from because they don't care about our bookings. The way we were treated was really humiliating and if strict actions are not taken against such a hotel, then I don't think I'll be using hotel.com for further future bookings...Hope you improve the conduct of your partner hotels as they are the ones degrading your image.
2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Harshavardhini

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a rather disappointing experience. Upon arrival, the check-in process was slow and disorganized, with staff seeming indifferent to the growing line of guests. When I finally reached my room, I found it to be poorly cleaned; there were stains on the carpet, and the bathroom had not been thoroughly sanitized. Additionally, the room was too dirty and had the worst smell imaginable. The air conditioning was non-functional, making the room unbearably hot. The bedding was the worst I have ever encountered, with uncomfortable, worn-out mattresses and stained sheets. The restroom was equally appalling, with broken fixtures and an overall unhygienic condition. The amenities were subpar, with inconsistent Wi-Fi and other promised services not being provided. The noise levels were unbearable. Despite requesting a quiet room, I was placed next to a noisy elevator and could hear loud conversations and footsteps from the hallway throughout the night. The hotel restaurant also failed to meet expectations, serving lukewarm food with inattentive service. When I brought these issues to the attention of the hotel staff, they were unresponsive and failed to address my concerns adequately. Overall, the lack of cleanliness, poor customer service, and inadequate amenities made my stay very unpleasant. I demand a full refund for my stay and intend to report this hotel to the relevant authorities.
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Junichi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗ではないです。シャワーの水も茶色くて臭く、エアコンも夜中に切れてからつかなくなりました。スタッフはダラダラした対応です。ホテルの周りはパハールガンジの奥の奥で、夜に徒歩だと少し怖く、臭いです。
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Reshma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Anil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good 👍
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Hotel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very helpful, professional, polite & caring. Housekeeping team. Food quality is good & special requirements are well taken care of.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy, delhi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing breakfast, very nice staff. They were very helpful, over delivered. Very clean.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Zubair

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff behaviour is great. Facilities are awesome. Location is indeed heart of the city. Overall extraordinary.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tim

There was no hotel
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Aslam

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel ambience nearby RK aashram metro Good location and very helpful staff
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Irshad

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel for short, stay with very friendly personal for a very reasonable price
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ibram

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay was near perfect. Meet some really amazing. Amazing people. Very helpful and kind staff Coffee is amazing. Breakfast is worth. The money amenities are cool as well, bad, the bed is very comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy, delhi

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel ambience very nice staff
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location perfect. If you are staying in deli highly recommend this hotel. Since new deli is so congested.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dushant

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its was so bad experience. First of all it was full of flies not clean right at the entrance. I had my wife ,my sister and my 2 month old child . Bed sheet wasnt clean at all. I ask for fresh bed sheets but they refused. Then they changed even with more dirtier sheets. Sheets even had hair and burn holes in it . Room wasnt fresh at all . It was hard breath inside room . Bad air condition.lots of spider webs . Also elctric switch board . Was all open inside restroom. It was so hard to sleep inside sweaty blanket.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

peter

3 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

The worst hotel in Delhi?

I've been staying in budget hotels this summer across Asia, so I'm well acquainted with low-end hotels. Sometimes you gotta make sacrifices so you can do more later. This one was something else, though. For starters, I've never stayed in a hotel before that didn't provide me a room key. Instead, every time I needed in my room, one of the staff went up with a screwdriver and jimmied the door open. And then they wanted a tip - every single time! They manually control the AC from reception. I had to ask every night for it to be turned on. About 1:00, it turned off and my room became an oven for the next 18 hours. It's Delhi, so I expect a stench, but the location was just horrible: right outside an alley filled with cows. The smell was awful. Usually a bed and a shower are all I ask for. But there's a certain baseline I expect from a hotel, and this one was just bad. Skip it and do something else nearby.
4 nachten verbleven in juni 2024