Hotel Regent Grand

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een dakterras in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Regent Grand

Dagelijks continentaal ontbijt (INR 400 per persoon)
Interieur
Kamer | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Gang

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Central Delhi - 2/6, East Patel Nagar, Opp. Metro Pillar, No.167, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

In de buurt

  • Rajendra Place - 7 min. lopen - 0.6 km
  • BLK Super Speciality Hospital - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 min. rijden - 6.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Patel Nagar - 4 min. rijden
  • Station Rajendra Place - 7 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Naivedyam - ‬5 min. lopen
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬8 min. lopen
  • ‪La Suite - ‬4 min. lopen
  • ‪Papa John's Pizza - ‬7 min. lopen
  • ‪Rice Bowl - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Regent Grand

Hotel met een chique stijl in de buurt van Chandni Chowk
Bij Hotel Regent Grand kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant Regent Grand serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een open haard in de lobby en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden bovendien leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en (laptop)kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Slaapbanken en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Televisies van 32 inch met premium tv-zenders en dvd-spelers
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en vaatwassers

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 400 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Regent Grand

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Slaapbank

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Afwasmachine
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Open haard
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, de receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1250.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 400 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 850 per kamer
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1250.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hotel Regent
Hotel Grand Regent
Zuzu Hotel Regent Grand
Hotel Regent Grand New Delhi
Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel
Hotel Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Regent Grand?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Regent Grand?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Regent Grand van één nacht voor twee volwassenen op 22 jul. 2025 min. € 55,26, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Regent Grand te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Regent Grand?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Regent Grand uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Regent Grand een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 850 per kamer.

Waar ligt Hotel Regent Grand?

Dit hotel ligt in Patel Nagar, binnen 15 minuten lopen van Rajendra Place en BLK Super Speciality Hospital. Ook Sir Ganga Ram Hospital en Markt Ajmal Khan Road liggen binnen 3 km afstand. Station Rajendra Place ligt op 7 minuten lopen en naar Station Patel Nagar is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Regent Grand

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 52 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

BUrkhard

2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Burkhard

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer, immerhin Deluxe, war ranzig, abgewohnt und ohne Fenster nach draussen!!!! Fenster ging zu einem Aufzugslichthof! Das Bad war in schlechtem Zustand, die Schläuche angeranzt, schimmelig, der Abfuss stank und der Abfluss vom Waschbecken ging in einen Bodenablauf und machte ständig Gluckergeräusche. Keine Empfehlung
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Akash

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Saurav

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointed Thought it was a 4 star hotel Cleanliness very bad
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hassle free, easy check-in/check-out, friendly staff.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Was OK nothing special just OK Place is run down but cleanish
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay at when in New Delhi. Staff are very helpful
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

prakruti, Boston

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

#1 worst hotel from all my travel experiences.

I already wrote a details on bad things that can happen in this hotel. #Terrible smell in lobby and rooms,Chemical lemongrass and sewer. Dirty floors, slippery and moldy tiny bathroom Rom # 404 and #410.All employees without uniform. Minutes after checking in taking the Expedia/ Hotel.com review and giving thumps down to all. Off premises manager A. JHA calling and begging,strongly suggesting and bullying me to fix the review so they can get 4 star.Meanwhile wrongfully putting the 2.5 star hotel as 4 star. Check out I reach the desk at 7:20 am. They ask for cash, suggesting them I am not carrying that much cash, they suggest a ATM, refused that too, they tried my credit card 2 times, now again suggest me to go to ATM, I gave another card, this time an international, another person comes in and swiped my card 2 times. Meanwhils my ride, taxi calls the front office and says he is waiting. 7:35, my husband joins, they offer to accompany him to a nearby ATM to withdraw cash as their Credit Card Processor is not working. He also refuses to pay cash so they tried his card on another mashine. 7:45, they still insist on paying cash for the worst hotel room and surroundings.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Sivasankaran

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Generally it was good. But the ground floor reception was not good.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Yong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

我很纳闷这个酒店是怎么评的四星。

酒店真的很一般,比不上国内的靖江之星,我也很纳闷这个是怎么评的四星,WiFi差到爆,酒店也不是很干净,体验很糟。
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

JORGE H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ACROSS THE METRO STATION junto a la estación de me

BRAND NEW, CLOSE TO THE TOP ATTRACTIONS (or easily accessible by metro) TODO NUEVO, MUY CERCA DE TODO (por metro)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

strabene

ottima accoglienza,staff sempre disponibile ,ottima pulizia
6 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Pinu, Frankfurt am Main

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel in der Nähe der Metro sehr praktisch!

Das Hotel ist renovierungs Bedürftig die Zimmer waren gut, es gab keinen roof top Garden und eine Lobby gibt es auch nicht, wenn man als Gruppe dort hin reist kann man sich nur ins Restaurant zusammen setzen, das Personal im Restaurant war auch gut das Essen hat geschmeckt. Man läuft 4min zur Metro von da kann man alle Ziele der Stadt erreichen, für Indien ein echt gutes Hotel das komplette Personal war super Nett!
7 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Shamla, Frankfurt am Main

Positief: Comfort kamer

Hotel fußläufig zur Metro

Wir kamen nachts an mit einstündiger Verspätung, der Transfer hat bereits gewartet (ziemlich zerschlissen und eng, waren 6 Personen (3 Pärchen, Alter: Mitte 20 - Anfang 30), hatten schon ein sauberes Fahrzeug erwartet, aber gut). Nachtrezeptionist war ziemlich verpeilt, spricht kein Englisch, die tagsüber schon. Das Hotel ist ok, würde eher 2-3 Sterne geben (uns war natürlich klar, dass wir kein 4 Sterne auf europäischem Niveau erwarten können), die Jalousie im Bad war dreckig (oder Schimmel, so genau wollten wir nicht hinschauen). Ansonsten war das Personal am Desk, sowie die Kellner im Restaraunt nett. Frühstück war so lala, zu wenig Auswahl, Speisen wechselten alle 2 Tage, wir haben dort zumeist auch abends gegessen à la carte, dies war gut. Das Hotel befindet sich auf einer Hauptstraße, fußläufig gibt es eine Einkauffstraße, wo man eigentlich alles findet, Restaurants etc., die Metro war auch nur ca 5 Min fußläufig entfernt (Haltestelle Patel Nagar), mit dieser kam man super schnell und günstig überall hin. Was ich schade finde, das Hotel besitzt im EG eine "Lobby", aber keine Sitzmöglichkeiten, des Weiteren konnten man zwar auf die Dachterasse, aber es gab kein Licht oder wurde nicht eingeschaltet, es gab auch eine Küche extra für die Dachterasse, es war aber in der Woche in der wir da waren nicht möglich dort etwas zu bestellen.
7 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Sandy , Gold Coast

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Nice and Clean

This hotel is not BRAND NEW, but it is very well maintained and clean. All staff members spoke English and were very helpful. I am not familiar with New Delhi and didn't really do much sight seeing in the area, so it's hard to judge on the location. But in terms of comfort, we were very pleased with our room :) The hotel has a lift, so it is convenient for parents with kids and a stroller or for people with walking difficulties.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Indrani, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Airport Shuttle - Premium Fare

I chose this hotel because I filtered the Expedia search for hotels with Shuttle. I assumed that since they provided a shuttle it must be close to the airport but it was farther than I had thought. And to make matters worse, I had to pay a premium for the shuttle (about 4 times the cost of Uber). There were a lot of hotels much closer to airport with better prices.
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Wukchul

Positief: Netheid

Good hotel but bad location

Service was satisfactory. Room was clean. But the location was not so good (next to the road and metro, so a bit noisy and air quality seems to be a bit affected).
6 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Travelguru, UK

average hotel

hotel is average 3 star. rooms are clean but mine was tiny. service is hit and miss. they try to deliver the best services but don't have the staff to do it. my room wasn't cleaned the second day and i had to keep reminding them. they do go out of their way to try to accommodate your needs. Breakfast is at 7 but i had an early train on my first day and needed to leave before 7. they put breakfast on for me at 6.30. breakfast is ok if you like a traditional indian breakfast. choice of 3 or 4 traditional options us cereal and toast.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お湯ので最悪

部屋は清潔で綺麗だが、シャワーのお湯の出が最悪。たっぷりのお湯でシャワーを浴びたい方には勧めらない。