Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Shanti Palace





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A-67 Mahipalpur Extn., National Highway-8, New Delhi, Delhi N.C.R, 110037
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: INR 2000 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 350 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 780 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: INR 2999 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: INR 1000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: INR 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shanti
Hotel Shanti Palace
Hotel Shanti Palace New Delhi
Shanti Palace
Shanti Palace Hotel
Shanti Palace New Delhi
Hotel Shanti Palace Delhi
Hotel Shanti Palace Spa
Hotel Shanti Palace Delhi
Hotel Shanti Palace Hotel
Hotel Shanti Palace New Delhi
Hotel Shanti Palace Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shanti Palace
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jan 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Daniel, Thailand
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Patrick
22 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best and luxurious property
Patrick
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Treesa, Belgium
23 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel with everything you need
Treesa
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional Service
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2014
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ok hotel voor als je naar vliegveld moet.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Hemant
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hemant
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dinesh, Grays
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dinesh
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Daryl
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daryl
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chirag
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chirag
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vijay
Reisde met een groep
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijay
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Wolf Reiner
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Optimal für frühe Abflüge im T3
Wolf Reiner
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Dawn
21 mrt 2025
Dawn
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
King
Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
King
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Cheryl
Reisde met partner
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Cheryl
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Arshad
Reisde met partner
12 mrt 2025
Arshad
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Arshad
Reisde met partner
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Arshad
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Arthur
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kritika
8 mrt 2025
Kritika
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
nobuya, sendaisimiyaginoku
6 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
nobuya
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
mariko
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
着けば都
mariko
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
인도 로컬 브랜드는 피하자
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce Johnny
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce Johnny
3 nachten verbleven in februari 2025