JP Hotel & Resorts

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor JP Hotel & Resorts

Restaurant
Executive kamer | Badkamer | Een douche, een haardroger, badjassen, handdoeken
Restaurant
Exterieur
Vergaderfaciliteit

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Lakens van Egyptisch katoen
  • 37 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Lakens van Egyptisch katoen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6B, Patparganj I.P Extension, NH-24, Behind CNG Petrol Pump, New Delhi, Delhi N.C.R, 110092

In de buurt

  • Max Super Speciality Hospital - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Laxmi Nagar - 5 min. rijden - 5.8 km
  • Laxmi Nagar Market - 6 min. rijden - 6.5 km
  • Swaminarayan Akshardham Temple - 8 min. rijden - 5.1 km
  • Indiapoort - 14 min. rijden - 12.6 km

Lokaal vervoer

  • Kaushambi Station - 6 min. rijden
  • Trilokpuri Sanjay Lake Station - 13 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬3 min. rijden
  • ‪Maya Bar - ‬2 min. rijden
  • ‪Slice of Italy - ‬3 min. rijden
  • ‪Kathi Junction - ‬3 min. rijden
  • ‪Relm Restro and Lounge - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

JP Hotel & Resorts

Hotel met een chique stijl in de buurt van Swaminarayan Akshardham Temple
Als je bij JP Hotel & Resorts verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een tuin, een stomerij/wasserijservice en een bar. Ga beslist een hapje eten bij 24x7, het plaatselijke restaurant. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een balzaal
  • Een 24-uurs receptie, een computerstation en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • 24x7
  • Jazz Bar

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 3 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1500 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

JP Hotel & Resorts
JP Hotel & Resorts New Delhi
JP HOTEL RESORTS New Delhi
JP Resorts New Delhi
JP HOTEL & RESORTS Hotel
JP HOTEL & RESORTS New Delhi
JP HOTEL & RESORTS Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij JP Hotel & Resorts?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij JP Hotel & Resorts te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij JP Hotel & Resorts?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij JP Hotel & Resorts uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt JP Hotel & Resorts een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1500 per voertuig.

Waar ligt JP Hotel & Resorts?

Dit hotel ligt in Mayur Vihar, op 1,2 km van Sanjay Lake en binnen 5 km afstand van Max Super Speciality Hospital en Laxmi Nagar. Mahagun Metro Mall ligt op 4,9 km. Trilokpuri Sanjay Lake Station ligt op 13 minuten lopen en naar East Vinod Nagar - Mayur Vihar - II Station is het 24 minuten lopen.

Beoordelingen over JP Hotel & Resorts

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 56 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Stay here only if no other choice !!!

Needs updating. Carpets were stinking. Breakfast was poor with not much being served unless asked for. Staff looked exhausted, tired and over worked.
4 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Prabhat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Bhanu, Kolkata

An above average experience

First of all the hotel staff is not so friendly and is very dull and lethargic. The quality of food served in breakfast was not too good and quality of room is also above average. The room in which I stayed had water logged in the bathroom the whole time.
4 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

SANDEEP

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Not good

Hotel was in bad condition..
1 nacht verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

the experience was very poor.

experience was very poor,when i call in j p resort regarding my booking they deny about booking and said there is no booking with your name.and they refuse to allow room booking with my name.

4/10 – Matig

casual travele

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Stinky hotel location near sewer canal.

Staff is nice. Breakfast is good. Room needs maintenance and bathroom has old rusty fixtures. Towels stink, soap don't work due to heavy water. Hotel is frequented by company parties, where they get drunk and make very loud noise All night long. Will never stay here again for that reason.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Imran, Dubai

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Kindly gear up for the service.

Service was not appropriate. You call them, receptionist will say someone will come but no body will turn up. However, at the price charged it was a good deal.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

10/10 – Uitstekend

Sakshi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Praveer, Allahabad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very poor service, zero wifi connectivity

8/10 – Goed

Puneet, Washington DC

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Does the job well...don't be picky!

Conveniently located in East Delhi next to highway. Not far from local market. Hotel staff is very friendly, dedicated and willing to offer any help. Restaurant surprised me. Great food, drinks and restaurant staff. Very caring! Just be open minded and don't nitpick. Remember this is not a 5 star hotel so balance your expectations. Location could have been a little more central and away from industrial type setup. But being a bit away from the hub-hub of the city might be a plus for some people. If you see anything wrong, ask the hotel staff to fix. They gladly addressed a couple of issues in my room within minutes.

2/10 – Ontzettend slecht

D Srinivasa Rao, Hyderabad

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nasty hotel to stay.

Room A/C is not working. We remained hotel staff number of times and their response is stunning. They changed the room when we are at front desk till they changed the room. Otherwise they are reluctant. Room booked through Expedia having discount means they curtail lots of comforts like hair dryer not there, A/C not working etc., Mosquitoes in the night made us to awake in the night.

4/10 – Matig

Sanjeev

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

anurag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4/10 – Matig

kamal, delhi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not good

Experience was not good.....room was not clean ,...................................................................

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Terrible Hotel

The hotel sucks. Its in a terrible location and there is no way you can leave it once you are there. The hotel staff are useless. I made a wakeup call and they never rang. My driver heard them laughing that they never called and told me. The restaurant is named 24/7 but the service is not. I called to get breakfast very early but there was no way they would do it. The restaurant and room service is not 24/7 its only the name of their restaurant. Talking about the restaurant, one waiter was very rude, picking his nose at the bar then serving guests. The food is ok. Not great but not bad either. Most of it looks like it comes from packets anyway. All in all, if you are staying in New Delhi, stay somewhere more central as this place is too far out and there is absolutely nothing to do in the area.

4/10 – Matig

Nimish, Aldershot, Hampshire, UK

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Ok hotel just for an overnight stay.

The hotel ambiance and quality was fine. Could have been a bit better for a 4* but I would say at par. Room Service was good and so was the front office etc. Housekeeping was terrible. Terrible enough not to visit them again. It takes an hour and a half to get an iron in the room and after the morning clean, towels are removed and fresh ones are replaced only after 8pm... forget about getting ready to go for an evening function or a party. Laundry arrived 2 hours after we had checked out and it destroyed half our day in just waiting to leave the hotel despite the fact that the clothes were given for the laundry the previous day early morning. In room safe did not work for 3 days despite constant reminders and only worked one day before checkout.

6/10 – Redelijk

Sunil, GHAZIABAD

Negatief: Personeel en service

Very bad staff.

After explaining all the needs for taxi and acceptance of fare...surprise you with additional unknown charges...you can not even make a call without their help. This hotel is being run on the mercy of medical tourism guests. It is hardly 2.5 star hotel and room rent for that star rating is high.

2/10 – Ontzettend slecht

Sukh, Toronto Canada

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bad experience.

Very noisy at night. Poor condition of bathrooms and rooms not clean. Towels were not clean at all.

8/10 – Goed

Sam, India

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable stay. Good value for money. Breakfast buffet has some good choices. Overall, a comfortable and feasible stay. Would definitely recommend to others.

6/10 – Redelijk

vanita, Indirapuram

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

needs to improve

pictures of swimming pool and gym though no such things.rusted bathrooms