La-Sapphire Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in New Delhi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor La-Sapphire Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Een dagbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

The Imperial New Delhi
Connaught Place
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 716 beoordelingen
De prijs is € 157
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A-23, ROAD NO-1, New Delhi, DELHI, 110037
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Le Premier
Hotel Le Premier
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 78 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 250 voor volwassenen en ca. INR 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (retour)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: INR 801 (retour), (tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La-Sapphire New Delhi
La-Sapphire Hotel New Delhi
La-Sapphire Hotel Hotel
La-Sapphire Hotel New Delhi
La-Sapphire Hotel Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La-Sapphire Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ravi
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ravi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kapil
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kapil
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shivaji
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shivaji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Vinda
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vinda
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Vicky
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicky
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
vicky
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
vicky
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
akshra
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akshra
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
supriya
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
supriya
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Francine
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Francine
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jagadish
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jagadish
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Salman
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salman
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Amitabh
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amitabh
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sahil
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sahil
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ashley
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sabine
Reisde met familie
22 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Klaus
18 mrt 2025
Positief: Netheid
Klaus
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Brenda
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ankita
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ankita
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Samee
11 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Samee
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Average, quiet room
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
alvi
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alvi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
anandi
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anandi
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Aatish
4 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
Aatish
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kabir
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kabir
1 nacht verbleven in februari 2025