The Corus Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 4 restaurants, in de buurt van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis)

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Corus Hotel

Premium kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Receptie
Restaurant
Restaurant
Premium kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Club tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Droger
Een plafondventilator
Regendouchekop
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Droger
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Regendouchekop
  • 31.0 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Droger
Een plafondventilator
Regendouchekop
Badjassen
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Droger
Een plafondventilator
Regendouchekop
Badjassen
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Elite tweepersoonskamer, niet-roken, geen ramen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Droger
Een plafondventilator
Regendouchekop
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
B-49, Inner Circle, Connaught Place, Front of Rajeev Chowk Metro Station, New Delhi, Delhi N.C.R, 110001

In de buurt

  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Jama Masjid - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Chandni Chowk - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Red Fort - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Indiapoort - 7 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Rajiv Chowk - 2 min. lopen
  • Station Shivaji-brug - 15 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Coffee Day - ‬2 min. lopen
  • ‪Wenger's - ‬3 min. lopen
  • ‪Caffe Tonino - ‬3 min. lopen
  • ‪Yeti - The Himalayan Kitchen - ‬3 min. lopen
  • ‪The Big Chill Cafe - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

The Corus Hotel

Hotel in de buurt van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis)
The Corus Hotel bevindt zich in de buurt van Jama Masjid en Indiapoort en biedt extraatjes zoals een nachtclub, een dakterras en een kunstgalerie ter plaatse. Ga beslist een hapje eten bij een van de 4 plaatselijke restaurants. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een winkelcentrum ter plaatse en een koffiebar/café en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, kinderopvang met toezicht (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Gratis kranten, conciërgeservices en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Corus Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals open haarden en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en computerschermen.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, ledlampen en een privékok

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (INR 360 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur
  • 4 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Designerwinkels
  • Kunstgalerie
  • Nachtclub
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Hardhouten vloer in de kamer

Meer

  • 2 etages
  • Oplaadmogelijkheden voor elektrische fietsen
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Chef-kokservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Computermonitor
  • Droger
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Printer
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 10 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 8 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1180 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 1 (enkele reis), (van 1 tot 6 jaar oud)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: INR 360 per dag (op 10 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Corus Hotel New Delhi
Corus New Delhi
The Corus
The Corus Hotel Hotel
The Corus Hotel New Delhi
The Corus Hotel Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Corus Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij The Corus Hotel?

Vandaag, 17 jul. 2025, kost een verblijf bij The Corus Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 17 aug. 2025 min. € 72,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Corus Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij The Corus Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt The Corus Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1180 per voertuig.

Waar ligt The Corus Hotel?

Dit hotel ligt in Connaught Place, op 1,8 km van Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) en binnen 5 km afstand van Jama Masjid en Chandni Chowk. Ook Indiapoort en Pragati Maidan liggen binnen 5 km afstand. Station Rajiv Chowk ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Barakhamba Road is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over The Corus Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 50 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena localización solo que está junto a un restaurante con ruido hasta altas horas.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación, buena relación precio, solo que está arriba de un restaurante y hay ruido fuerte hasta media noche
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There are better places to stay.
3 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Sidhartha

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My toilet flush was not working. Despite asking them repeatedly, neither it was fixed nor I was given an option to change the room. When I mentioned to the front desk, the lady seemed to not care about the problem. They just gave me a discount of Rs 500, where I had to pay Rs 17000 for 2 days to live with inconvenience.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Jacqueline

Reisde met partner
WiFi wasn't operational for several hours after we arrived. State of the room was an issue - door in bathroom couldn't close and was stained. Poor paint job on the walls. Bed was very comfortable.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Cheng Hian

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely filthy. Had to leave for our own health. Pictures on website very deceiving as hotel very dirty and dusty. No toilet roll in bathroom. Towels were very and torn. We were overcharged at the bar and the restaurant food was appalling. No effort out in by hotel management. We had to go to the loss of the 2 night stay as we left and went to Radisson Blu. Would need a refund as we were completely ripped off
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MANABU

Reisde met familie
Positief: Netheid
地下鉄の駅が近いので旅行には便利です。
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gote Henrik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

We feel cheated.

This hotel is really bad. First we got an extremely dirty room, everything was covered in a layer of old dust, gray towels, it was really unacceptable. We complained and got a different room which was somewhat cleaner, but much smaller and not what we paid for. The entrance is hard to find, small door where you immediately need to climb a steep flight of stairs. The corridor to our room was unfinished and dingy. The breakfast was meager - good coffee though. We checked out one night early and did not get any money back. We absolutely overpaid - 100 euros per night! The staff said there was nothing they could do because we booked over hotels.com (we tried to contact them but no response). Overall we felt cheated. We thought it would be a good place to stay because of the pictures and the location but it was really impossible to stay there. We feel cheated.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was OK. there was really nothing else to like about this property. Breakfast was poor, bedding dirty. No windows in the room. Bathroom flooded when had shower.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Not good

I didn’t find anything good except the location. I had booked this hotel by seeing other reviews. But I doubt if all these reviews are genuine. The hotel is on the 1st floor and I got the room in the 3rd floor - there is no lifts. My room was so small (it was a deluxe room) with a queen size bed (I believe it was a queen not full size) and all the appliances were so old. Bathroom was in a bad condition with damaged water basin.i don’t want to book again.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Praveen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Very basic hotel at inner circle of CP

Hotel is situated at main CP market , that is the only good thing about hotel .Rooms are very basic and small in size , hotel condition is not up to the mark , bathroom is again not kept in well conditions. One can opt for this hotel for the location as everything is near by from here.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Gabriele

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zimmer alt, Badezimmer heruntergekommen, die Lage ist nicht alles
5 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just waste of money i dont want to stay again there
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty, bad condition and staff behavior was totally unprofessional
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

DrRavi, Muscat,Oman.

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible experience!!! A bunch of cheats sitting there. Except for an address in Connaught Place, this hotel is not even worth mentioning on your website. Horrible entrance and ambience, no elevator, non-existent facilities and ill-behaved staff who's ready to cheat you at every step. If you're going there for peace of mind and enjoyment purpose, I am sure these bunch of crooks will spoil your mood. Please beware.
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

gaurav

City centre property

The hotel is located in the inner circle of Cp. Location is excellent with lots of shopping area , restaurants and cafes. Now this is the main plus point of this hotel. Rooms and washroom needs to be upgraded and are not up to date. Breakfast spread is also very limited.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Swee Yim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff at the reception area. A safe and comfortable place to stay.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Location is great. But hotel is crappy and old with inefficient service and not worthy of the price. Aircon is noisy. More noise comes the street where dogs kept barking the entire night. Some cards are not accepted, which was not mentioned before.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Kadhim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Chorus Hotel Connought Place

Great clean wonderful service and very helpful Well recommended
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

SUCHITA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bad experience

filthy lobby, dusty rooms, washroom in very bad shape, flush did not work properly, shower curtain was extremely repulsive, stained, dirty towels .. poor room service. inedible breakfast

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Most poor experience with this hotel.

Not value for Money at all... Will not advise any one else to stay with this hotel. Only Location is very good nothing else.
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

So bad we had to leave...

We arrived exhausted and we're shown to a tiny, dirty room with a bathroom in disrepair, a noisy A.C. and a foul smell. The pictures are inaccurate and we left early. Some of the staff was friendly, but the manager picked a fight when I explained we were uncomfortable and wanted to leave. There is a HUGE loud metal detector that goes off constantly, the internet consistently failed and I saw mice while making a call in the hallway. Lastly, there were several men standing around that wern't working but seemed to engage with staff and just observe the guests. This hotel is not safe.
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

Great location

Good location in Delhi. Close to many shops, restaurants, and bars. The rooms are not very clean but nothing too bad. Mainly very dusty. The staff overall is great, just one person (sort of concierge) that tries to sell you everything. A little bit uncomfortable.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

jo, nomad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location bad hotel

Reviews seemed good so I booked this hotel because my other choices were overbooked. Well, my bad. I didn't expect anything special but I had to carry my bags up some steep steps to reach hotel. Then "lobby" was crowded with a group checking in and negotiating price. They received two rooms for price I paid for one :( the guy checking me in was speaking Hindi but I clearly heard him tell the bellboy to take me to a "better" room to charge me more. I told the gentleman I had prepaid and clearly already overpaid so I would NOT be paying more. He shrugged and got my room key. I was put in small room right near stairs so I heard everything happening down in the lobby. The room was super dusty but otherwise ok. But bathroom was so tiny I could hardly move. I did get hot water in the morning but no soap provided. Then guy at front desk called to find out when I would be leaving even though check out was noon and I had more than an hour to leave... Oh, and if you do stay (please don't) don't use the tea pot! Disgusting!!! I paid more to stay here because of location and good reviews. Glad I only booked one night! So many better places for the price! Ick
1 nacht verbleven in december 2017