The Orion - Greater Kailash

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Orion - Greater Kailash

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Executive suite, toegankelijk voor mindervaliden | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een minibar
Vergaderfaciliteit
Café
Café

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Select Comfort
Slaapkamers
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Executive suite, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
Slaapkamers
Een plafondventilator
Designer toiletartikelen
  • 36 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Select Comfort
Slaapkamers
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
R Block, 53, Hansraj Gupta Road, Phase 1, Greater Kailash, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048

In de buurt

  • ISKCON Temple - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Lajpat Nagar Central Market - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Lotus Temple - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Fortis Escorts Heart Institute - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Nizamuddin Dargah - 7 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Okhla - 4 min. rijden
  • Station Kailash Colony - 15 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Local Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Blue Tokai Coffee Roasters - ‬1 min. lopen
  • ‪The Big Chill Cafe - ‬10 min. lopen
  • ‪M Block G K 1 - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

The Orion - Greater Kailash

Hotel met een chique stijl in de buurt van Lajpat Nagar Central Market
Als je bij The Orion - Greater Kailash verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een koffiebar/café, stomerij-/wasservices en een businesscentrum. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en een geldautomaat/bankservice
  • Koffie/thee in de lobby, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Orion - Greater Kailash beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien leuke extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2007

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 3 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 6000.00
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 4000.00 (voor kinderen van 7 tot 17 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 6000.00
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 4000.00 (voor kinderen van 7 tot 17 jaar oud)

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 3500 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten van buitenaf mee te nemen op het terrein.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Justa Residence Greater Kailash Hotel
Justa The Residence Greater Kailash Hotel New Delhi
jüSTa Greater Kailash Hotel New Delhi
jüSTa Greater Kailash Hotel
jüSTa Greater Kailash New Delhi
jüSTa Greater Kailash
Justa The Residence Greater Kailash
jüSTa Greater Kailash
The Orion Greater Kailash
The Orion - Greater Kailash Hotel
The Orion - Greater Kailash New Delhi
The Orion - Greater Kailash Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Orion - Greater Kailash?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij The Orion - Greater Kailash?

Vandaag, 8 okt. 2025, kost een verblijf bij The Orion - Greater Kailash van één nacht voor twee volwassenen op 20 okt. 2025 min. € 39,55, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Orion - Greater Kailash te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Orion - Greater Kailash?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Orion - Greater Kailash uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Orion - Greater Kailash een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 3500 per voertuig.

Waar ligt The Orion - Greater Kailash?

Dit hotel ligt in Greater Kailash, binnen 2 km afstand van Kailash Colony Market en ISKCON Temple. Ook Deshbandhu College en NSIC Exhibition Ground liggen binnen 3 km afstand. Station Kailash Colony ligt op 15 minuten lopen en naar Metrostation Greater Kailash is het 15 minuten lopen.

Beoordelingen over The Orion - Greater Kailash

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 85 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

NINA

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I can copy and paste picture. Right in front of the room. All cleaning stuff was kept. Staff talking loudly even in the late night. Could not open bathroom as it was getting locked. They had keys to open every time. I will say not even they deserve one star
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Jamie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom gets soaking wet everytime you take a shower and no hot water.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Apoorva

1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Memduh

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The photographs have no resemblance to reality. It does not reserve three starts by any means. It is unacceptably dirty. I would not stay there again even at one third of their rates.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Amiya

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unpleasant experience

It was most unhygienic hotels we stayed and checked out very next day even though we booked three rooms for two nights. Bed sheets, bathrooms and I can go on we were dirty and crumbling. I will never recommend anyone staying there.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mitul

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is in terrible condition. Definitely not as per the Orion standards. Room was in pathetic condition. AC was not working as expected. Bathroom is so poorly designed that there is no partition between shower and wash basin and kamod.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Brian

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If I could rate it below 1 star I would. We were booked to be there for 8 nights and checked out after one. The pictures of the rooms and other areas are just not this property. DO NOT TRUST the tickets. The rooms (we had over 10 booked) were filthy. Bugs, dirt, lack of hot water.... Breakfast was disgusting. We watched bugs crawl out of the toaster. DO NOT STAY HERE...for any amount of money.
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

vishant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's been lucky to choose this hotel , excellent stay ...
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

sushil

Reisde met familie
Positief: Netheid

Not good stay... The Orion hotel

Not worth for price. Same price is being offered by 5 star hotels as part of deal. It is listed as 4 star but as per my opinion it is no where 4 start and it should have 2 stars. During my stay I noticed that hotel is going through some renovation and that caused pain. I would personally not recommend as it is not in low budget and does not deserve 4 stars
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dwight

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pretty bad

The condition was very bad - bad smell - we asked to switch rooms and it was still bad. There was construction going on (renovation badly needed) but there was pounding all day long - not possible to sleep during the day. Absolutely no hot water in the shower. All around bad experience. Wifi was relatively good. The coffee shop in front is good.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Ranjeeta

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rishabh

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lock didn't work
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Erin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were badly aged. My balcony door was in such poor condition that it did not close and allowed water and mosquitoes into the room. The bathroom had a horrible smell and geyser was not working.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Abhijeet

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Franck

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoy our stay at this hotel,staff was great especially the front manager and also really enjoy this coffee place attached to the hotel.. Cordially, Franck
3 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Arunesh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Underwhelming from beginning to end.
2 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Jagdish

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked the hotel,but after reaching not like the hotel.
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
I would rate this as an average property. My expectations were clouded by the slick photos of the property which were not met by the actual condition, average at best. The staff, however were very good.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

初めての一人インド

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GK1のjustaに宿泊しましたが、旅行中常に気を配って下さり、ホスピタビリティニに溢れるホテルでした。朝ごはんも美味しかったですし、ホテルに戻った際はコーヒーや紅茶のサービスをしてくれました。最終日チェックアウト後でもシャワーを使用させててくれ、快適な状態で空港へ迎えたことは大変助かりました。
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

WOONG SOO

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst customer service ever. I requested an invoice or receipt when I checked in, the first gentleman on the reception told me he would give it to me when I check out. When I requested it again when I checked out, they deny to give it to me because I paid to hotels.com. when I requested them to the manager, he told me he would send to my email in 2 days. When I call him 4 days later, the manager asked me to call his senior. When I called the senior manager, he promised me to give it to me, but he also didn't give it to me. All 3 people at the hotel didn't keep his word. Also, the breakfast was not very good. I think the most important thing in the hotel is try to satisfy customers. I guess they don't want be bothered to take 3 minutes to print an invoice or receipt because customer satisfaction is not important.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Amit

Amazing Boutique Hotel in South Delhi.

It's a small 24 Rooms boutique Hotel in South Delhi near the Famous GK1 M Block Market.I have been staying with them since 2009, Whenever I come to India from the US & Europe and I always had an amazing experience. It's Location is exactly in the middle of the International Airport and the Major Train Station of Delhi, approximately 40 minutes in each direction. The Manager of this property Mr Jaspal Bisht is a great guy and the genuinely tries to HELP all his Guests. There's a reason I've been their Loyal Customer for all these years, and it won't change.Try it once and I can assure you, you will not be disappointed.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Amit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome Hotel/Serves.

Amazing 😉
1 nacht verbleven in augustus 2018