Aston Denpasar Hotel & Convention Center

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met 3 buitenzwembaden en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Lobby
Ruimte voor verjaardagsfeesten
Ontbijtruimte
3 buitenzwembaden
1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een minibar

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Spa
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Aston Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Pillowtop
Aparte slaapkamers
  • 80 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Suite Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Slaapkamers
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 60 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed

Premier kamer (Deluxe)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Gatot Subroto, Barat No. 283, Denpasar, Bali, 80231

In de buurt

  • Bali-museum - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Badung-markt - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Seminyak-plein - 11 min. rijden - 10.7 km
  • Sanur Beach - 12 min. rijden - 9.0 km
  • Seminyak Beach - 12 min. rijden - 10.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬6 min. lopen
  • ‪Richeese Factory - ‬4 min. lopen
  • ‪Point Coffee - ‬9 min. lopen
  • ‪Sop Kaki Kambing Suka Mampir - ‬7 min. lopen
  • ‪Kaneshiro - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in het stadscentrum
Bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een tuin, een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant Jempiring Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum en gratis oppasservices.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), conciërgeservices en 12 vergaderruimtes
  • Een rookvrije accommodatie, een balzaal en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 258 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Regendouches, aparte badkuipen en douches en bidets
  • Smart-televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Jempiring Restaurant

Dingen om te doen

  • 3 buitenzwembaden
  • Kinderzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Gratis kinderopvang
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 12 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Smart-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 999999.0 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 268000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 999999.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 18.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aston Denpasar
Aston Denpasar Hotel
Aston Hotel Denpasar
Hotel Aston Denpasar
Hotel Denpasar
Aston Denpasar Hotel And Convention Center Bali
Aston Denpasar Hotel Denpasar

Veelgestelde vragen

Is Aston Denpasar Hotel & Convention Center voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 06.00 uur tot 18.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 37,73, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Aston Denpasar Hotel & Convention Center uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Aston Denpasar Hotel & Convention Center een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 268000 per voertuig.

Waar ligt Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in het stadscentrum, binnen 3 km afstand van Gatot Subroto en Badung-markt. Ook Puputan Badung-plein en Bali-museum liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 95 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 95 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 95 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 95 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 95 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima Hotel

Netjes hotel, goede voorzieningen, op loopafstand van het hotel valt niet veel te beleven, maar dat is sowieso in Denpasar. Wij hebben het hotel gebruikt als eerste nacht na aankomst om vervolgens verder te trekken. Het Hotel heeft een heerlijk zwembad en een erg goede keuken. Het is niet duur in verhouden tot wat je er voor krijgt. Het is ons prima bevallen.

4/10 – Matig

Paulene

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing however the hotel room was very dusty and had an unpleasant smell.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Charlie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is so friendly! Great hotel and very clean. Would definitely stay here again
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

sarbrinder

4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Amnah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception names Yogi was exceptionally helpful
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Steven, Sydney

It's quite far away from any attractions. Food option is not appetising.
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ROBERT BRIAN, Okayama

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
POSSIBLE CREDIT CARD FRAUD. I stayed there on January 23rd to january 27th 2023. At that time the hotel scanned my credit card to secure a deposit. They correctly withdrew my expedia bill. with which I have no issue. However 5 additional amounts accounting to 80702 JPY were withdrawn against google ads exactly at the time I stayed there. The hotel was the only institution to physically touch my card in the previous two months. I used it on the 25th in Ubud and it cannot be that restaurant as the amounts were withdrawn beforehand. I approached the hotel to report the possibility that fraud has been committed by one of their staff. I contacted Google ads and they confirmed the card details were used by a third party (indonesian name gmail starting with S). Their accountant basically just said they have secure systems and their hotel does not record credit card information, This is PATENTLY untrue because I was shown a print out of my card details (name, number, expiry and PIN) printed on a paper. This can ONLY be done if my information was stored on their system. DO NOT LET THEM SEE YOUR CREDIT CARD I am still awaiting a satisfactory result from their accountant.

10/10 – Uitstekend

Wendy Marie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at the property while attending a conference there. The facilities and staff were excellent for the purpose. Overall, everything at the hotel was fine except for dinner at the restaurant. It took over half an hour to receive the dish I ordered and some people at my table had to wait even longer.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Siegfried, Upland

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff, nice food, decent location, not a great place to go out for a walk (although the security guard is quick to help stop traffic so you can cross the street). Bali had a rough 3 years with the tourist industry decimated by covid; the hotel is coming back, but be tolerant if the facilities are still recovering. Staff were a pleasure to interact with.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Jody

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff always wanting payment before we had finished meals. Toilet blocked regularly, toiletries not replaced. Bed and room comfortable, TV had only instructions in Bahasa. SPA advertised has not been available for a long time, so it is wrong to advertise a SPA massage service, as this was one of the reasons we selected the hotel. The other was the GYM, very good service but, not run directly by the hotel and only one guest from each room can use the gym, and then only once per 24 hours. This is not expectable. The basic stuff was fine and breakfast was quality, but we can do better for the price in Sanur. Ideal for Indonesian conventions not not for other types of guests.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Anom

2/10 – Ontzettend slecht

Don

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The floor carpet was so old that it was dusty and the towels smelled of mold. I do not recommend this hotel
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

NATHAN

6 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Yora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the rooms were good for the family
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not a good experience

When I arrived I was quickly unsold because I was told that the first room that was on Hotels.com was only available to smokers. Then after paying more they made me wait for 20 minutes to “prepare the room.” Finally, I get to the room but it was super hot! Couldn’t find the AC for awhile. Had to search. Finally, found one of them but it didn’t work. The other one blew very weak. I asked for help. They sent an engineer. Long story short... 4 hours later, the engineer still couldn’t fix it. I was so weary at that point that I felt unwell. I finally just told the front desk that I couldn’t take it anymore and needed to find a new place. At that point they were very polite. And totally admitted they messed up. But it was too late.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Daniel

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poorly lit room, unsuitable for business traveller

Not suitable for business travelers. The living area is too dim and impossible to do any work. No bottled water was provided, guests need to do self collection of water from a water dispenser.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Cecille mai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kudos for this hotel 👍

We really had a pleasant stay. Staffs are very friendly and accomodating. There’s a wide selection of food in the buffet breakfast. and to our surprise the hotel gave us a free room upgrade. Overalll it’s nice hotel.
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Yora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019