Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Koi Hotel & Residence





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Maisonnette laden

Maisonnette
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Hd-televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Koi Hotel & Residence is gelegen in de wijk Mahendradatta in Denpasar. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Seminyak-plein en Eat Street, terwijl natuurgenieters bij Seminyak Beach en Legian Beach van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Als je tijdens je bezoek wel zin hebt in een evenement of wedstrijd, kun je bij Bali Quad Ontdekkingstochten terecht. Of overweeg anders een avondje uit bij Atlas Beach Fest. Kajakken, snorkelen en waterskiën zijn geweldige manieren om van het water te genieten. Je kunt ook kiezen voor een avontuurlijke activiteit in de buurt, zoals deelnemen aan een ecotour.

Jln. Mahendradatta No. 107, Denpasar, Bali, 80117
In de buurt
- Winkelcentrum Sunset Point - 5 min. rijden - 2.6 km
- Eat Street - 5 min. rijden - 2.9 km
- Seminyak-plein - 6 min. rijden - 3.8 km
- Seminyak Beach - 7 min. rijden - 4.2 km
- Legian Beach - 8 min. rijden - 4.8 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's - 5 min. lopen
- Mie Gacoan - 3 min. lopen
- 9/11 Cafe & Concept Store - 3 min. lopen
- Starbucks Drive-Thru Teuku Umar - 2 min. lopen
- KFC / KFC Coffee - 4 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per kamer (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Koi
Koi Denpasar
Koi Hotel
Koi Hotel Denpasar
Koi Hotel And Residence Bali/Denpasar
Koi Hotel Residence
Koi Hotel Residence
Koi Hotel & Residence Hotel
Koi Hotel & Residence Denpasar
Koi Hotel & Residence Hotel Denpasar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Koi Hotel & Residence
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Balazs
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Balazs
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Balazs Bota
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Balazs Bota
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Emmanuel, denpasar
25 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff, unique hotel!
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Krishnaprasad, cochin
16 okt 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel I ever statyed
Krishnaprasad
10/10 – Uitstekend
Bruce, Australia - NT - Darwin
13 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten