Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
Luxe accommodatie met fitnessfaciliteiten en een spa
Fotogalerie voor Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (Camellia) laden

Suite (Camellia)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Select Comfort
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite (Magnolia) laden

Suite (Magnolia)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Select Comfort
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite (Rejuvenation Package) laden

Suite (Rejuvenation Package)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Select Comfort
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Danau Tamblingan, Sanur, Denpasar, 80228
Over deze accommodatie
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
Vergelijkbare accommodaties

Sanur Resort Watujimbar
Sanur Resort Watujimbar
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Ascott Cares (Ascott Limited) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maison Aurelia Sanur Hotel
Maison Aurelia Hotel
Maison Aurelia
Maison Aurelia Sanur
Maison Aurelia Sanur Bali By Preference
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Hotel
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Denpasar
Maison Aurelia Sanur Bali By Preference CHSE Certified
Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence Hotel Denpasar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maison Aurelia Sanur, Bali - by Préférence
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sabine, Lanaken
Reisde met familie
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Roderich
Reisde met familie
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roderich
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Stephan
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephan
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Sabine
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Aniel
Reisde met partner
29 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aniel
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Brian
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Brian
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Karel
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karel
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
elodie
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elodie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Teena
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teena
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Makiko
Reisde met een groep
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makiko
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
29 sep 2025
Andrew
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chloe Jacenda
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe Jacenda
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
19 sep 2025
Tracy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lesley
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lesley
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jobie
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jobie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
melissa
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
melissa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MAXIME
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour merveilleux dans un hôtel fabuleux




MAXIME
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Meredith
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Meredith
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Moira
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moira
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Seongdal
Reisde met familie
16 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
침구가 별로이고, 욕실이 정말 작아요
Seongdal
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sam Yeol
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sam Yeol
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katrin
5 aug 2025
Katrin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HANNA
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




HANNA
3 nachten verbleven in juli 2025








