OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel with free parking, near Sanur Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur

Café
Veranda
Exterieur
Standaard tweepersoonskamer | Gratis wifi
Lobby
Beoordelingen
6,0

Populaire voorzieningen

  • ZwembadZwembadZwembad
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice

Ontdek het gebied

Kaart
Jl. By Pass Ngurah Rai No. 119, Denpasar, Bali, 80227
  • Populaire locatieAvondmarkt Sanur4 min. lopen
  • Populaire locatieSindhu-strand9 min. lopen
  • Populaire locatieSanur Beach10 min. lopen
  • LuchthavenDenpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.)25 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Over deze buurt

Denpasar

OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur is located in Denpasar. Beachwalk Shopping Center and Eat Street are worth checking out if shopping is on the agenda, while those wishing to experience the area's popular attractions can visit Waterbom Bali and Bali Safari and Marine Park. Bali Orchid Garden and Splash Waterpark Bali are also worth visiting.

In de buurt

  • Avondmarkt Sanur - 4 min. lopen
  • Sindhu-strand - 9 min. lopen
  • Sanur Beach - 10 min. lopen
  • Bali Beach-golfbaan - 5 min. rijden
  • Matahari Terbit-strand - 7 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Ngurah Rai Intl. Airport (DPS) - 26 min drive

Restaurants

  • Simply Brew Coffee Roasters - 1 min. lopen
  • Pizza Hut - 1 min. lopen
  • Arena Pub & Restaurant - 1 min. lopen
  • Babi Guling Sanur - 3 min. lopen
  • Red Dragon Ramen Sanur - 5 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur

OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Tuinmeubels, een lift en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Meertalig personeel

Buiten

  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur Hotel
OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur Denpasar
OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur Hotel Denpasar

Veelgestelde vragen

Is OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Beoordelingen over OYO Flagship 2253 The Sunrise Sanur

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 3 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ahtziri

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The rooms smell horrible and they have poor cleanliness
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Jade, China by way of Canada

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff were friendly and helpful. After my first night I noticed a leak in my ceiling and they put me in a different room without any fuss. The hotel could have been touched up a little and cleaned a little more thoroughly but for the price it was alright.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Hiro, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お値段以上の価値。ホットシャワー、エアコン。 ただ窓が無く外が見えない部屋でした。 グレードアップすれば解決します
7 nachten verbleven in januari 2020