Quest Hotel San Denpasar by ASTON

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Denpasar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Uitzicht op de tuin
Lobby
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Executive suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Deluxe kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
  • 90 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • 62 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Family Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Deluxe Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Executive Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Mahendradata No. 93, Denpasar, Bali, 80117

In de buurt

  • Eat Street - 5 min. rijden - 4.2 km
  • Seminyak-plein - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Petitenget tempel - 6 min. rijden - 5.8 km
  • Seminyak Beach - 7 min. rijden - 4.5 km
  • Legian Beach - 8 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬10 min. lopen
  • ‪KFC - ‬9 min. lopen
  • ‪Mie Gacoan - ‬8 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬7 min. lopen
  • ‪Outlet Pie Susu Asli Enaaak Cabang Nangka - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Hotel in de buurt van Seminyak-plein
Als je bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Bij het plaatselijke restaurant, Bhira Restaurant, kun je genieten van internationale gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een lift en een bankethal
  • Een bagageopslagruimte, 2 vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 179 kamers bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bhira Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 200000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quest San Hotel Denpasar
Quest San Hotel
Quest San Denpasar

Veelgestelde vragen

Is Quest Hotel San Denpasar by ASTON voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 20.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Vandaag, 1 jul. 2025, kost een verblijf bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON van één nacht voor twee volwassenen op 12 jul. 2025 min. € 26,24, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Quest Hotel San Denpasar by ASTON uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Quest Hotel San Denpasar by ASTON een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Quest Hotel San Denpasar by ASTON?

Dit hotel ligt in Mahendradatta, binnen 5 km afstand van Winkelcentrum Sunset Point, Badung-markt en Eat Street. Ook Seminyak Beach en Strand van Kuta liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Quest Hotel San Denpasar by ASTON

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 52 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1st night arriving in Bali. Hotel was close to airport. Hotel was clean, staff was friendly and accommodating. Sri gave a wonderful massage right at the hotel. Woukd definitely stay again
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

hyeonhui

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Durrell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great time room service wasn’t the best food but everything else was good
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Brooke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and helpful. Beds are acceptable. Breakfast is average but passable. Tv in the rooms don’t work very well and air con didn’t work either.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vendela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a good place to stay but not perfect
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall sangat direkomendasikan. Harga murah tapi kaualitas nyaman. Ada balkonnya pula. Hal minor: Menu sarapan kurang beragam. Lokasi kurang cocok untuk pejalan kaki.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Novita

7 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Atif

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff extremely helpful Unfortunately rooms are not well maintained and housekeeping not up to standard i.e. bed covers not changed disposable items not replaced
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamar besar dan nyaman
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Fiona, Perth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Promptly and good price and friendly service Nothing I don’t like.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Russell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice comfortable room, friendly staff. The location is somewhat far from the Denpasar-area beaches.
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the customer care of this hotel.Every staff greets and values their guests.The manager is always ready to improve the guest satisfaction
5 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Fayssal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Vraiment degueulasse

Accueil très chaleureux. Mais arrive dans la chambre .... rideau de douche moisis, tenture de la chambre tachée de partout, tapis de douche sale, moisis sur les coins de la douche,... Je vous le déconseille vraiment..
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Christina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

ETakd, Shinjuku

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As the door lock was broken, the service took care of me as soon as I asked for a repair. Correspondence was good early. It is better to think that service fees such as room service will be paid on the spot.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was absolutely beautiful and well-kept. I had absolutely no complaints about cleanliness or maintenance. The staff were so welcoming and hospitable - it really felt like a home away from home! The breakfast buffet was outstanding with endless choices. Overall, this place is a really great deal! Would recommend to anyone!
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport and in a not very busy area. Closer to fast food chains.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Sudomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi is too slow, even i cant get any signal inside my room
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Shari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Sook Yee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall stay is good.

Overall is good except breakfast. Staff is slow in serving and limited choices of food.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
2 nachten verbleven in februari 2019