Swiss-Belresort Watu Jimbar

Fotogalerie voor Swiss-Belresort Watu Jimbar

Hoofdafbeelding
Vlak bij het strand
Een buitenzwembad
Een buitenzwembad
Een buitenzwembad

Overzicht van Swiss-Belresort Watu Jimbar

VIP Access

Swiss-Belresort Watu Jimbar

4.0-sterrenaccommodatie

4,2/5 – Zeer goed

Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,2/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Spa
  • Restaurant

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

  • Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
  • Contactloos inchecken
  • Hygiënische handgel aanwezig
  • Persoonlijke beschermingsmiddelen
Jalan Danau Tamblingan No.99A, Denpasar, Bali, 80228

Ontdek het gebied

  • Populaire locatiePantai Karang-strand11 min. lopen
  • Populaire locatieSanur Beach12 min. lopen
  • Populaire locatieAvondmarkt Sanur13 min. lopen
  • LuchthavenDenpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.)19 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Over deze omgeving

Denpasar

Swiss-Belresort Watu Jimbar ligt vlak bij het strand en in een gebied met een geweldige locatie dicht bij de winkelstraten. Het natuurschoon van de omgeving is bij Sanur Beach en Strand van Kuta te bewonderen. Bali-orchideeëntuin en Waterbom Bali zijn ook zeker het bezoeken waard. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals golfen.

In de buurt

  • Sindhu-strand - 9 min. lopen
  • Pantai Karang-strand - 11 min. lopen
  • Sanur Beach - 12 min. lopen
  • Avondmarkt Sanur - 13 min. lopen
  • Pura Segara-tempel - 16 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 19 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • Swiss-Café – Een restaurant met uitzicht op het zwembad, waar je van internationale gerechten geniet. Serveert ontbijt, lunch en diner.
  • Lounge & Bar – Serveert lichte maaltijden.
  • Lagoon – Bar aan het zwembad. Serveert lichte maaltijden; happy hour beschikbaar.

Over deze accommodatie

Swiss-Belresort Watu Jimbar

Wellness 4-sterrenaccommodatie in de buurt van Sanur Beach
Dit resort beschikt over een volledig uitgeruste spa, een buitenzwembad en een restaurant. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en een gratis valetparkeerservice worden ook voorzien. 2 bars/lounges, fitnessfaciliteiten en een poolbar zijn enkele van de overige voorzieningen. De 306 kamers beschikken elk over een diep bad en bieden gratis wifi en een balkon aan. Een 24-uurs roomservice en luxe beddengoed zijn standaard beschikbaar, net als een lcd-televisie met kabelzenders.
Swiss-Belresort Watu Jimbar heeft 306 kamers met airconditioning die via een buitengalerij bereikbaar zijn. Deze kamers zijn ingericht met een (laptop)kluis en gratis mineraalwater. Elke kamer heeft een balkon. Alle bedden hebben luxe beddengoed. Elke lcd-televisie van 39 inch heeft premium kabelzenders. Elke badkamer is uitgerust met een aparte badkuip en douche met een diep bad, pantoffels, gratis toiletartikelen en een haardroger.

Gasten kunnen gratis gebruik maken van wifi. Alle kamers zijn voorzien van bureaus en een telefoon. Ook heeft elke kamer een koffiezetapparaat/waterkoker en verduisterende gordijnen. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een strijkplank/strijkijzer beschikbaar.

De locatie beschikt over een buitenzwembad en een kinderzwembad. Overige recreatieve voorzieningen zijn onder andere fitnessfaciliteiten.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Gasten kunnen zichzelf lekker verwennen in Griya Olas Spa, de spa van dit resort. De beschikbare behandelingen zijn gezichtsbehandelingen, bodyscrubs en lichaamsbehandelingen.

De spa is dagelijks geopend.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
De accommodaties worden na de schoonmaak verzegeld
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: de Covid-19-richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie

Social distancing

Contactloos inchecken en uitchecken
Gasten kunnen overal in de accommodatie contactloos betalen
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen
Er is contactloze roomservice beschikbaar.

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen voor verbeterde eetvoorzieningen
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt, de lunch en het diner, en via roomservice
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 1 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis, maar hiervoor geldt een apparaatlimiet van 2

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeren ter plaatse
  • Parkeren met valetservice ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Limousine- of autoservice

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 06.30 uur tot 10.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van IDR 145200 per persoon
  • 1 1 restaurant en 1 1 koffiebar/café
  • 2 bars/lounges en 1 1 poolbar
  • 24-uurs roomservice

Activiteiten

  • Fietsverhuur
  • Kinderzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Volledig uitgeruste spa
  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Kinderzwembad
  • Een wasserij
  • Buitenzwembad
  • Extra bedden (toeslag)
  • Snackbar/deli

Voorzieningen

  • Bankethal
  • Lift
  • Kluis bij de receptie
  • Cadeauwinkel/kiosk

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Gesproken talen

  • Chinees (Mandarijn)
  • Engels
  • Indonesisch
  • Koreaans

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin
  • Terras

Spa

  • Bodyscrubs
  • Lichaamsbehandelingen
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massages
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste kamer
  • Aangepaste douche (alleen bepaalde kamers)

Overig

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Beddengoed
  • Verduisterende gordijnen
  • Luxe beddengoed
  • Extra bedden (toeslag)

Badkamer

  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Aparte badkuip en douche
  • Handdoeken

Entertainment

  • 39-inch lcd-televisie
  • Kabelzenders
  • Premium tv-zenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Buitenruimte

  • Balkon

Overig

  • Toegang via buitengalerij
  • Bureau
  • Strijkplank/strijkijzer (op verzoek)
  • Kluis met plaats voor laptop
  • Telefoon
  • Restaurantgids
  • Pantoffels

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 00.30 uur tot middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 1 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 1 juli 2021 tot 1 maart 2022 (datums kunnen wijzigen):
  • Eetgelegenheid/eetgelegenheden
  • Fitnessfaciliteiten
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen verblijven gratis! Er mag één kind gratis verblijven wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 450000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. IDR 145200 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 273000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 450000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos.

Overige info

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven aan (mogelijk is een toeslag van toepassing). Informeer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst over je aankomsttijd via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er is gratis wifi in openbare ruimtes beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 2.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jimbar
Swiss-Belresort
Swiss-Belresort Watu
Swiss-Belresort Watu Jimbar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Hotel
Swiss-Belresort Watu Jimbar Hotel Sanur
Swiss-Belresort Watu Jimbar Sanur
Watu Jimbar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Sanur, Bali
Swiss-Belresort Watu Jimbar Hotel Denpasar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Denpasar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Resort Denpasar
Swiss Belresort Watu Jimbar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Resort
Swiss-Belresort Watu Jimbar Denpasar
Swiss-Belresort Watu Jimbar Resort Denpasar

Veelgestelde vragen

Algemene score en beoordelingen

4,2

Zeer goed

Gastenscore: 5 - Uitstekend. 401 van 996 beoordelingen
5 - Uitstekend 40%
Gastenscore: 4 - Goed. 427 van 996 beoordelingen
4 - Goed 43%
Gastenscore: 3 - Redelijk. 112 van 996 beoordelingen
3 - Redelijk 11%
Gastenscore: 2 - Matig. 35 van 996 beoordelingen
2 - Matig 4%
Gastenscore: 1 - Ontzettend slecht. 21 van 996 beoordelingen
1 - Ontzettend slecht 2%

4,2/5

Netheid

4,4/5

Personeel en service

3,9/5

Voorzieningen

3,9/5

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5/5 – Uitstekend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamers zagen er goed uit. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Het zwembad was erg groot en geweldig.
1 nacht verbleven in november 2019

4/5 – Goed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel waarvan je wel een beetje ziet dat het wel wat onderhoud kan gebruiken maar daar werd ons verblijf niet minder door. Goed ontbijt maar na meerde dagen zal het wel gaan vervelend. Veel Nederlandsers en daardoor een hoog handdoekje leggen gehalte aan het zwembad in de ochtend. Dit is niet toegestaan maar word helaas niet gehandhaaft. Al met al toch een perfect hotel om je verblijft op Bali mee te starten en of te eindigen.
2 nachten verbleven in september 2019

4/5 – Goed

6 nachten verbleven in augustus 2019

4/5 – Goed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prachtig zwembad, hele goede locatie! Echt in het cebtrum van Sanur! Kamer iets muf en de voegen in de badkamer niet zo netjes meer.
8 nachten verbleven in augustus 2019

1/5 – Ontzettend slecht

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juni 2019