Grand Santhi Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Winkelcentrum Level 21

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Santhi Hotel

Een buitenzwembad
Receptie
Voorkant van accommodatie
Serveert ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten
Dagelijks ontbijt voor onderweg (IDR 75000 per persoon)

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
  • 39.96 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
  • 36.76 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Super Deluxe Room

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 23.36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Super Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Patih Jelantik No.1, Denpasar, Bali, 80113

In de buurt

  • Winkelcentrum Level 21 - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Sanur Beach - 9 min. rijden - 6.6 km
  • Eat Street - 9 min. rijden - 8.4 km
  • Seminyak-plein - 10 min. rijden - 9.3 km
  • Seminyak Beach - 11 min. rijden - 9.0 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bakmi GM - ‬5 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬4 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬3 min. lopen
  • ‪Soerabi Bandung - ‬4 min. lopen
  • ‪The People's Cafe - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Santhi Hotel

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Level 21
Grand Santhi Hotel bevindt zich in de buurt van Sint Jozef Junior High School en Sudirman Grote Moskee en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een bankethal, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers bieden gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Privétuinen, (kleding)kasten en aparte zitruimtes
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 09.00 uur en 22.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 75.000 voor volwassenen en IDR 37.500 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Centre Bistro Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. IDR 75000 voor volwassenen en ca. IDR 37500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 200000 (enkele reis), (van 4 tot 12 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Santhi Hotel Denpasar
Grand Santhi Hotel
Grand Santhi Denpasar
Grand Santhi

Veelgestelde vragen

Is Grand Santhi Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Santhi Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Santhi Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Santhi Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Santhi Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Santhi Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 09.00 uur en 22.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 200000 per voertuig.

Waar ligt Grand Santhi Hotel?

Dit hotel in Denpasar ligt binnen 10 minuten lopen van Winkelcentrum Level 21, Sint Jozef Junior High School en Sudirman Grote Moskee. Ook Udayana Universiteit Sudirman Campus en Sangla-ziekenhuis liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Grand Santhi Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 19 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een prima rustige plek!

Bij mijn aankomst bleek mijn kamer geen balkon te hebben,dus kreeg ik een upgrade naar een kamer bij het grote zwembad.Ook de wifi werkte niet goed,en dat werd ook direct oplost,door me een betere wifiverbinding aan te bieden. Het ontbijtbuffet is basic,en vooral een Aziatisch buffet,maar toch voor mij ruim voldoende,fruit,eieren,toasts,koffie,etc. Het restaurant had geen grote keuze,maar voor de vijf dagen dat ik daar was voldoende.De kwaliteit was uitstekend van het eten.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

Tanja, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Twee nachten verblijf

Eenvoudig goed hotel om even op adem te komen na een lange vlucht en tevens de start van onze backpack tocht te beginnen.Goede bedden, airco en een fijn zwembad om even af te koelen. Centraal gelegen vorige allerlei uitstapjes.

2/10 – Ontzettend slecht

Kulwinder

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at Hotel Grand Santhi and unfortunately had a very unpleasant experience. The property was unclean and poorly maintained, with visible mold and cockroaches in multiple areas. The food hygiene was unacceptable — I found dead flies in the meal that was served, and the breakfast buffet had fruits infested with ants and flies. The kitchen staff was polite, but there were very limited vegetarian options, and I strongly advise against booking with dinner included — it’s simply not worth it. The hotel environment was extremely noisy, especially around the pool area, which felt more like a school playground with too many unsupervised kids running around. The overall atmosphere did not resemble a relaxing or welcoming hotel experience at all. Honestly, I don’t believe this property meets even basic hospitality standards. I would not recommend staying here, especially if you value cleanliness, peace, and decent food hygiene.
6 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

KENJI

Positief: Netheid, personeel en service
いい
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

AS, Frankfurt

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Der Pool ist eine schöne Abkühlung, wenn nicht gerade ein Schwimmkurs darin stattfindet. Das Frühstück ist wenig westlich, aber man kann sich immer ein Omelette bestellen. Die Zimmer sind soweit ordentlich, aber die sanitären Anlagen sind alt, die Duschwanne und Vorhang waren sehr verdreckt und die Abflüsse haben teilweise gestunken. Großes Lob gilt dem freundlichen Personal.
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Komfortabel und gute Lage

Mitten in Denpasar, Shoppingcenter in der Nähe und zu Fuss in ca. 5 Minuten erreichbar.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Old

Aircon spoilt, old and poorly maintained hotel.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mustafa, India

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice breakfast good staff close to all locations ,toilets need glass showers ,otherwise all perfect
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

koba, 静岡県

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
プールが子供の水泳教室に使われていて入る気持ちになれなかった。
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

YU FAN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
服務不錯! 設備普通,近市區餐飲購物方便,但容易塞車!
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Denpasar

WiFi very good, tv you better have your laptop because that's poor. Nice confortable bed, breakfast OK. Quiet far from beaches
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Janan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We met very good nice staff. All sheets pilow covers toiletaries were changed every day. The staff helped us to find a desent honoust driver with cheap prices for his services. The hotel provides open bephie breakfast with delecious veriety of food. The main thing you feel safe and secure. It is located near three supermarkets
11 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kaj Igor

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Centrally perfect placed hotel for excursions.

Jeg havde lejet bil og chauffør til at komme rundt på Bali... og til det formål var hotellet best placeret. Værelset var stort og veludstyret med sofa og sofabord, skrivebord og stol, to dobbelt senge, garderobeskab osv. Dog var værelserne under renovation, og det så man klart på badeværelset, der var i en meget trist, og i virkeligheden komplet uacceptabel, stand! Det store hotel var ramt af vulkan "skrækken", med meget få gæster, hvilket nok havde ramt økonomien til renovationen. Værelset var, trods sin størrelse, meget billigt - så jeg gjorde ikke nogen ståhej omkring badeværelset. Personalet var enormt flinke og høflige, og morgenmads udvalget enormt. Der ligger en McDonald's få skridt om hjørnet fra hotellet, hvis man er til noget andet. Alt i alt var jeg ganske tilfreds med hotellet. Poolen var stor og i god stand.

8/10 – Goed

John, Perth

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great Value

The staff and the environment at the Grand Santhi is really 5 Star ***** in my opinion from the amazing experience. The staff are so friendly and went out of their way to meet my needs. One of the staff brought me bananas from his home town. They moved desks in the lobby and reception to allow me room to work at different times. The restaurant staff had my breakfast ready by the third day without me asking. The fresh fruits were amazing. From the service staff, reception, sales and marketing through human resources all took time to make me feel welcome and ensure I was happy with everything. Thoroughly recommend for anyone on short business trip. I came for dental work at Bali International Dental Clinic around the corner. Mall 21 and Matahari are within minutes of walking. Sanur is a short taxi ride. My only issue was the Wi-Fi and internet connection. The "Hotspot" didn't reach the 4th floor or dropped out frequently.
7 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

BEVERLEY ANN

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Good location for Denpasar shopping

Our stay here was ok, hotel different from our usual kuta/ubud accommodation, they are not used to dealing with Aussie tourist, so it was us out of our usual comfort zone, not a fault on their part, we would stay again.The plumbing in bathroom needs attention, staff were very helpfull, it was the language barrier that was a problem sometimes.

4/10 – Matig

Raul, NZ

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Disappointing aspects

First let me say that all the staff I dealt with were outstanding, from the man at reception on arrival to the lady who made the individual omelettes for breakfast the day I left. The biggest disappointment was the bathroom/toilet. The shower curtains (which I assume were once white or at least cream) were brown (dark brown at the bottom), and there was dark mould in the grouting around the tiles at the 'plug' end of the bath/shower. The towel rail almost came off the wall when I pulled a towel off it (one end actually came away) and the walls and floor around the toilet looked....nasty! This was a surprise and a great shame as the room itself appeared clean and tidy. A secondary disappointment was that the continental breakfast was uncovered (by any kind of protection from insects that is, it was covered, but in tiny fruitflies or something - which were on the fresh fruit, bread, etc etc. Not wanting to get Bali Belly I opted for the cooked breakfast and had a lovely omelette made for me too.

8/10 – Goed

Frederik, København

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for mpney

Meget fint hotel med gode senge og godt trådløst internet. Der er en udmærket indonesisk inspireret morgenmad med. Personalet er meget venlige og hjælpsomme. Hotellet ligger centralt. Det hele koster ikke meget

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TERRIBLE experience

Terrible...supposed to be non-smoking in the whole building, but there was a hotel staff or customer or two in the space in front of my room, SMOKING all the time. I had asthma fit while staying this hotel and it got a LOT worse because of this...I complained to the hotel staff but they didn't do anything...I'd NEVER EVER go back again or recommend this hotel to anyone else.