Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 11 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 11 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 11 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 11 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 11 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 feb 2024
Basic breakfast spread. Basic inroom features and provisions, minimal food options in restaurant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Rahul
10 jul 2023
Rahul
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mirage Hotels Group op 15 jul 2023
Dear Partner, Greetings from Mirage Bab Al Bahr Beach Hotel! We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and it was our pleasure to serve you for your stay. We are pleased that you have enjoyed your stay with us. Your feedback is highly appreciated and looking forward to welcoming you back in our hotel for your upcoming stay. Please feel free to contact us directly should you need any assistance in the future. Best Regards, Management of Mirage Hotels Group
4/10 – Matig
Salah El Din
Reisde met familie
21 nov 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Some staff not friendly and not courteous. Bathroom seats are too high. Breakfast has no enough varieties. Beds not comfortable. Check oit and check in not smooth. Some smelly rooms. Had difficulty accepting changing smelly room
Salah El Din
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Yasir
Reisde met familie
8 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasir
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Reservation op 9 jun 2022
Dear Partner,
Greetings from Mirage Bab Al Bahr Beach Hotel! We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and it was our pleasure to serve you for your stay. We are pleased that you have enjoyed your stay with us. Your feedback is highly appreciated and looking forward to welcoming you back in our hotel for your upcoming stay. Please feel free to contact us directly should you need any assistance in the future.
Best Regards,
Management of Mirage Hotels Group
6/10 – Redelijk
Saira
Reisde met familie
25 mei 2022
Not that great
Beach had an oil spill, not cleaned. Old decor and furniture
Saira
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Ali
Reisde met familie
10 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Shamin Iqbal Ahmed op 14 jan 2022
Dear Mr. Ali,
Greetings from Mirage Bab Al Bahr Tower!
We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and it was our pleasure to serve you for your stay. We are pleased that you have enjoyed your stay with us.
Your feedback is highly appreciated and looking forward to welcoming you back in our hotel for your upcoming stay.
Please feel free to contact us directly should you need any assistance in the future.
Best Regards,
Management of Mirage Hotels Group
8/10 – Goed
abdelrahman
Reisde met familie
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice trip
it was a great trip & place but Hotel have problem in sound insulation system.
abdelrahman
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Reservation op 15 jul 2023
Dear Valued Guest, Greetings from Mirage Bab Al Bahr Beach Hotel! We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and it was our pleasure to serve you for your stay. We are pleased that you have enjoyed your stay with us. Your feedback is highly appreciated and looking forward to welcoming you back in our hotel for your upcoming stay. Please feel free to contact us directly should you need any assistance in the future. Best Regards, Management of Mirage Hotels Group
8/10 – Goed
Shalini
4 apr 2021
Shalini
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Hajer
Reisde met een groep
4 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
.
good .
Hajer
2 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Nicholas
20 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel tower so everything in good condition.
Pleasant hotel facilities.
Nicholas
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
omar
Reisde met familie
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق مميز للعائلات
فندق مميز اطلالة وديكور مميز مقارنة بالسعر العاب مائية مناسبة للاطفال الخدمة والموظفون ممتازون سوبر ماركت ملاصق للفندق هدوء وسكينة في الليل .. خدمة الشاطئ والمسبح ممتازة