Bij Hotel Dolphin - Bhakkhali zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een tuin en een speeltuin. Bij het plaatselijke restaurant kun je terecht voor internationale gerechten. Gasten kunnen o.a. voorzieningen zoals wasvoorzieningen verwachten.
Overige voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en een outdoor tennisbaan
Gratis kranten en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Dolphin - Bhakkhali zijn voorzien van gemakken zoals aparte eetruimtes en beschikken over faciliteiten zoals gratis kranten.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Televisies met kabelzenders
Balkons of terrassen, aparte eetruimtes en gratis extra bedden
Gesproken talen
Engels
Accommodatie-voorzieningen
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 150 per persoon
Een koffiebar/café
Een restaurant
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Outdoor tennisbaan
Speeltuin
Gezinsvriendelijk
Apart eetgedeelte in de kamer
Gratis extra bed
Speeltuin
Wasserij
Voorzieningen
Gratis kranten in de lobby
Receptie met beperkte openingstijden
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Buiten
Picknickplaats
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Gratis extra bed
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Tv met kabelzenders
Eten en drinken
Apart eetgedeelte
Beperkte roomservice
Buitenruimte
Balkon/terras
Meer
Bureau
Elke dag gratis kranten
Plafondventilator
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 23.00 uur geopend.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn gratis extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 150.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Har
Hotel Dolphin Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Diamond Harbour
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel Diamond Harbour
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hotel Dolphin - Bhakkhali te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Dolphin - Bhakkhali uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Dit hotel ligt in Diamond Harbour.
Beoordelingen over Hotel Dolphin - Bhakkhali
Beoordelingen
5,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 4 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 4 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
6,6/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Subrata
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Subrata
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
DrRajat
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is situated in a very nice and calm surrounding. But the owner or the staff could not take advantage of the location. The following are our observations:
a. very poorly maintained, investment for maintenance is very very less
b. pictures posted on website are photo-shoped, digitally manipulated and they do not reflect the reality
c. standards of cleanliness is very low, rooms, beds, furnishings literally stink horribly, windows are never cleaned from outside
d. room service is very poor, no co-ordination among staff
e. billing for food and extra facilities was not transparent
f. plumbing and electricity systems are very primitive
The cost of rooms and the facilities have huge mismatch
DrRajat
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
food was good. variations not there. good hotel stayed in super deluxe. manager was really helpful.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
D K, Kolkata
27 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Availability of Food & Bills
The following are the problems in the hotel :
1. Menu card is available but no food is available as per Menu card.
2. The hotel Manager is too rude and he needs to be sacked. He tell lies about food availability to ensure that whatever he wants to sell that is bought by the Customer.
3. The printed food bills are completely illegible. You have to sit near his computer to check the food bills.
4. Bed sheets and pillow covers are not changed daily though room rent is charged for every day.
5. Room & bathrooms are full of insects & mosquitoes.