Fotogalerie voor ibis Dieppe Val Druel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
3 okt - 4 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue de la Vieille Grange, Dieppe, Seine-Maritime, 76200
Over deze accommodatie
ibis Dieppe Val Druel
Vergelijkbare accommodaties

Kyriad Dieppe - Saint Aubin Sur Scie
Kyriad Dieppe - Saint Aubin Sur Scie
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 406 beoordelingen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.70 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12.9 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.30 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Dieppe Val Druel Hotel
ibis Val Druel Hotel
ibis Dieppe Val Druel
ibis Val Druel
ibis Dieppe Val Druel Hotel
ibis Dieppe Val Druel Dieppe
ibis Dieppe Val Druel Hotel Dieppe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Dieppe Val Druel
7,8
Goed
7,8
Netheid
7,6
Locatie
8,0
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 jun 2025
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met partner
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 aug 2021
Niet slecht, maar ook geen superhotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Willy
16 sep 2018
Willy
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Misha, Rotterdam
5 aug 2017
Positief: Netheid
Hotel easily accessible by car
Misha
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Ida
4 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ida
1 nacht verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Jill
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Jill
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Latyr
Zakenreiziger
22 jun 2025
Negatief: Comfort kamer
Latyr
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Muriel
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muriel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gerald
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Philip
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Robert
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Olivier
4 mrt 2025
Olivier
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Jean-Charles
Zakenreiziger
9 feb 2025
Positief: Personeel en service
Jean-Charles
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
François
18 dec 2024
François
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Philip
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ORLANE
Zakenreiziger
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ORLANE
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Clement
15 nov 2024
Clement
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Christophe
Zakenreiziger
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
2 nachten verbleven in oktober 2024