Exterieur

Beoordelingen van Auberge de Hilver

3.5 out of 5
Auberge de Hilver
Westelbeersedijk 6, Diessen

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 41 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, leuke omgeving. In het hotel zelf was het erg rustig en voor ons gevoel werd er niet echt geprobeerd een leuke of gezellige sfeer te creëren. Kamer was ruim en prima, en parkeer opties genoeg. Bungalow park savonds slecht verlicht.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Glenn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Goede locatie, ruime en nette kamer, vriendelijk personeel Minder was het vinden van de ingang bij duisternis. Misschien is het handig om vanaf de P-plaats pijlen op de grond te plaatsen
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

P.

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Janine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontspannen
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Rianne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij waren hier 1 nacht, de volgende dag gingen we met ons gezin naar de Beekse Bergen. Wij hebben ons verblijf als prettig ervaren en een pluspunt het ontbijt was bij de prijs inbegrepen. .
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jeane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was lekker ruim en ik was heel blij met het bad. Het was rustig op de kamer en het matras lag lekker. Helaas was het restaurant gesloten vanwege de maatregelen, maar het eten werd keurig bezorgd in mijn kamer. Het ontbijt was vers en er was veel keuze. Ik heb het verblijf als heel fijn ervaren en het personeel was vriendelijk & gastvrij.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Danny

2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We komen graag weer!
Geweldig. Mooi gebouw, schoon, overzichtelijk, vriendelijke bediening, goed ontbijtbuffet met veel goede en gezonde keuzes.
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Anika

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Hein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Corné

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen negatieve punten, alles OK. Nette, ruime en schone kamer, goed ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Yvonne Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
mooie kamers, prettige service en een aan de verwachting voldaan ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Annie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ongvr een kwartier rijden van Beekse bergen
Kamer was een koele indeling. Ook was er geen waterkoker of koffie / thee middelen voor handen. Het ontbijt was ok. Neutraal
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Tina, Tremelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minpunt is de prijsvermelding. We hadden geboekt voor 2 volwassen en 1 kind en bleek dat er bij het afrekenen nog een supplement bij kwam voor het kind wat bij onze boeking niet is vermeld.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Arie, harderwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie landelijke locatie.
Een parel in het Brabantse land, mooi gelegen, prima service en vriendelijkheid op de vierkante meter.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Judith- reseveringen Auberge de Hilver op 5 jul 2018
Dank u wel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was te weinig parkeergelegenheid aangezien hotel naast Landel Greenparcs ligt en de mensen van dat park ook gebruik maakten van de parkeerplaats. Ook miste ik een invalidenparkeerplaats.
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Peter, Apeldoorn

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
te weinig service en waarde voor een **** hotel
Twee nachten verbleven in hotel met een onvoldoende voor inrichting en service. Slechte sanitaire voorzieningen: muffe ruimte zonder een werkende mechanische afzuiging met als gevolg schimmelvorming in voegen en storende muffe lucht. Dunne handdoeken, slechte spiegels en onvoldoende belichting. Wel een koelkastje maar geen service van een flesje water of mogelijkheid tot aanschaf in een automaat. Ontbijtbuffet: matig koffie uit concentraat machine en onvoldoende zorg voor het beoogde segment . Bij opening van buffet om 7:30 nog niet volledig ingericht en minimaal, Per abuis vergeten de kamer op te ruimen. Conclusie: Het prijs/service nivo voor een de luxe kamer staat bij lange na niet in verhouding met de beoogde 4 * classificatie waarmee het Hamshire hotel adverteert.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Joop, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een fijne locatie om te verblijven.
Door de ligging een prima uitvalsbasis om fiets- en wandeltochten te houden terwijl je na terugkomst heerlijk kunt bijkomen op een ruime kamer zonder jezelf in de weg te zitten. Heb je een kamer op de begane grond dan kan er ook nog genoten worden van een klein terras met tafel en stoelen. Erg fijn is de ruime bergruimte voor je bagage zodat die niet in de weg of in het zicht ligt. Voor mensen die graag en gevarieerd buiten de deur eten is er volop keuze in de omliggende gemeenten.
5 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

C. 40 jaar, Drenthe

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van buiten is het een prachtig hotel.
Het hotel bleek overboekt te zijn, dus ik heb geen idee hoe de hotel kamer er van binnen uit ziet. Er werd ons een huisje aan geboden op het naastgelegen landal park. Het restaurant was prima in orde, evenals de kwaliteit van het eten en de service van het personeel.

10/10 – Uitstekend

al 40 jr samen!, De Wolden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eerste klas hotel in prachtige rustige omgeving .
Ondanks het feit dat het hotel naast een vakantiepark ligt met een parkeerplaats vlak voor de deur en een tennisbaan, kinderspeelplaats en zwembad ernaast is het heerlijk rustig en 's avonds en 's nachts doodstil. Wij hadden een kamer naast de trap dus je hoorde wel als er mensen binnen kwamen, maar verder waren de kamers niet gehorig.Netjes verzorgd. Voldoende.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed familie hotel
Zeer goede locatie voor bijvoorbeeld gezin / familie

8/10 – Goed

armand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Life made easy
everything is made easy from check in to check out. A large room, with everything needed. Nice restaurant and good breakfast
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful, quiet destination for a romantic getaway with spacious well appointed rooms equipped with an electric fireplace, many candles, a large jet tub, comfortable bed and doors onto a nice patio. The staff is friendly and helpful and the on-site restaurant has excellent tasty food for dinner. A well stocked breakfast is served in the morning This was a fantastic experience and I highly recommend this very nice small hotel. I look forward to a return visit next year.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Linda – Hotel Auberge De Hilver op 14 jun 2022
Wij zijn blij om te vernemen dat u van uw verblijf heeft genoten en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Sebastiano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Struttura bella ed elegante, inserita all’interno di un grazioso parco, comodo vicino l’uscita dell’autostrada. Camera semplice ma pulita inserita in un edificio a parte dalla struttura principale. Unica pecca il ristorante non aveva neanche un posto per la cena.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Karsten Ahlmann

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alt stod på hollandsk. Ingen menu på engelsk.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

WARREN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kein Checkout vor 7:30 Uhr möglich. Die Tür zur Rezeption war verschlossen (Notausgangstür/Fluchtweg!!!) Unmögliche Reaktion des Personals.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Wheelchair Room
Very good room for disabled/wheelchair user.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

berit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejliict ophold på landet
Stort og hyggeligt værelse med adgang til lille terrasse. Maden på restauranten helt i top
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent over all

10/10 – Uitstekend

Ulrika, Göteborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lantligt hotell med mycket god middagsmat.
Hotellet ligger lantligt och bokades spontant samma dag för det passade vår rutt. Vi fick ett stort rum med plats för sängarna, ett skrivbord och en sittgrupp. Trevlig, lantlig inredning och en fin (elektrisk) öppen spis för extra värme. Valfri storlek huvudkudde. Stort badrum med bubbelbadkar. Vi uppgraderades eftersom man inte hunnit bädda vårt rum. Båda rums-kategorierna såg vid snabb anblick rätt identiska ut.Kanske var det spisen och bubbelbadkaret som skiljde rummen åt? Trevlig restaurang, färska råvaror. Ett antal valbara för-, huvud- och efterrätter att kombinera till en meny för ca 25 euro. Mycket gott och prisvärt.

8/10 – Goed

JULIEN, Villy sur Yères

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel mais photos non contractuelles...
Très bon séjour dans une grande chambre. Nous avons apprécié le calme et le copieux petit déjeuner. Le personnel est également très agréable. Nous regrettons la présence de moquette dans les chambres à cause de nos allergies aux acariens alors que les photos des chambres ne montraient pas de moquette. Du coup, au milieu de la nuit nous avons fait une réaction allergique...

6/10 – Redelijk

couple age mur, Cs

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre séjour à l'hôtel Hilver Hampshire en juillet
Nous étions dans cet établissement pendant les jours les plus chauds depuis l'histoire de la météo. Chambre spacieuse et bien meublée, excellente literie. Salle de bain avec cabine de douche, lavabo, baignoire et WC spacieuse, mais manque d'aération. La porte qui ferme automatiquement chaque fois et irritante et bruyante. La chambre et le reste de l'hôtel ne sont pas climatisés, ce qui le rendait insupportable. Pendant le weekend il y avait beaucoup de gens et c'était très bruyant. Les repas sont médiocres, sauf le buffet du petit déjeuner qui était bien. Mes qu'ait un peu de chaleur humaine. Le personnel est plus tôt distant. Un grand négatif est la grande ferme à vaches juste à côté. Beaucoup de mouches et des odeurs désagréables. L'a hôtel est loin de tout. Voiture est indispensable.

8/10 – Goed

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Manuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jederzeit wieder!
Ein super schönes, sehr komfortables Hotel mit einem tollen Restaurant. Ich hatte eine große Badewanne auf dem Zimmer und habe das sehr genossen. Alles super!

8/10 – Goed

Ditte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer