Grand Regal Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Bubbelbad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
De huidige prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
30 dec - 31 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Executive eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ras Abu Abboud Street, Doha, 22057

In de buurt

  • Souq Waqif - 11 min. lopen - 1.0 km
  • National Museum of Qatar - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Doha Corniche - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Souq Waqif Kunstcentrum - 14 min. lopen - 1.3 km
  • Pearl Monument - 18 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Nationaal Museum - 11 min. lopen
  • Internationale luchthaven Doha (DIA), Doha, Qatar - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Omsiyyat Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Jabri | جبري - ‬2 min. lopen
  • ‪KFC - ‬6 min. lopen
  • ‪The Hangout Pub - ‬1 min. lopen
  • ‪مطعم هرجيسة - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Regal Hotel

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Souq Waqif
Voorzieningen zoals een nachtclub, een koffiebar/café en een kapsalon en een ligging in de buurt van Souq Waqif Kunstcentrum en Doha Corniche maken van Grand Regal Hotel de ideale accommodatie. Trakteer jezelf op een Zweedse massage en aromatherapie bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke gastronomisch restaurant met internationale gerechten, M Restaurant, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en autoverhuur ter plaatse.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en kinderopvang met toezicht (toeslag)
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een computerstation en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 211 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: QAR 55 tot 55 per persoon
  • 3 bars/lounges
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • M Restaurant

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum
  • 57 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Computerstation

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Massages in de kamer
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Handdouche
  • Handgreep in de douche
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Trapleuningen
  • Verhoogd toilet
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Als je buiten de reguliere inchecktijden verwacht te arriveren, dien je minstens 24 uur voor aankomst contact op te nemen met deze accommodatie om het inchecken te regelen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 12 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen QAR 150.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: QAR 100 per dag

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. QAR 55–55 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: QAR 110 per voertuig (retour)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: QAR 150.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Regal
Grand Regal Doha
Grand Regal Hotel
Grand Regal Hotel Doha
Hotel Grand Regal
Grand Regal Hotel Doha
Grand Regal Hotel Hotel
Grand Regal Hotel Hotel Doha

Veelgestelde vragen

Is Grand Regal Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Regal Hotel?

Vandaag, 17 dec. 2025, kost een verblijf bij Grand Regal Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 30 dec. 2025 min. € 84,03, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Regal Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Regal Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Regal Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Regal Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Biedt Grand Regal Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van QAR 110 per voertuig.

Waar ligt Grand Regal Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Doha ligt vlak bij de luchthaven, binnen 15 minuten lopen van Grand Hamad Street en Souq Waqif. Ook Souq Waqif Kunstcentrum en Doha Corniche liggen binnen 2 km afstand. Station Nationaal Museum ligt op 11 minuten lopen en naar Metrostation Al Doha Al Jadeda is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Regal Hotel

7,0

Goed

7,2

Netheid

6,8

Locatie

7,2

Personeel en service

4,0

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 133 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 133 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 133 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 133 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 133 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Omar, Amsterdam

Leuke hotelaccoumandant

Ik vind het een goed hotel met goed service en aardige en behulpzaam personeel en goed bereikbaar en vlakbij de cornisch van Doha
6 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

benjamin, oostvoorne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

excellent value for money

value for money is excellent. restaurant and bar are a bit out-dated from an interior point of view. everything else is good

2/10 – Ontzettend slecht

mariam

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pire chambre que j'ai pu avoir de toute ma vie , moquette sur le sol pendant 7 jours aucun coup d'aspirateur . Dans la salle de bain aucun entretien du sol . Changement de draps uniquement une fois en 7 jours . Aucun nettoyage mise à part jeter la couverture sur le lit ( ni chambre ni salle de bain ) et mettre des bouteilles d'eau et des produits . Robinet de la salle de bain cassé , sur 7 jours nous avions pu avoir de l'eau chaude 2 jours uniquement sur 7 en pretextant que dans le pays ce netait pas grave alors que j'avais un bébé de 1 an . Personnel pas forcément non plus très agréable malgré que quelques uns on été qu'à même professionnel. Petit déjeuner répétitif tout au long . Mais déçu surtout sa lhygiene.
6 nachten verbleven in december 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed Rashid

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
فندق سيء جداً
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

FRAUDE

Hotel muy descuidado. Las fotos no corresponden a la realidad. Camas muy incomodas y habitacion antigua. Zonas comunes que dan asco. Hay muchisimos hoteles mejores en Doha para ir.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hajiba

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Malik

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
G hi G
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le soir pour monter a la chambre les assenceurs non accessible a cause du bar au 1 er etage, accessible a tout le monde même les gens de l'exterieur. Sauna jaccusi non fonctionnel. Douche dans la chambre brisé. Matelat pas cinfortable du tout!!!!! Trop de bruit. La seule chose de bien que j'ai retenu c'est la gentillesse du personnel.
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Hassan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Faisal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the (worst) hotel I ever booked in my life. How is this a 4 stars hotel? It is maximum 2 stars! It is very old and not clean. The room: The bathroom is awful, the elevators are small, slow, and one not working! The lobby is very old and smells bad! The reception don’t know the rules and asking his colleague before any step in the check in. For the check out, it took them more than 10 minutes to finish the process!! Wow! And the location is not the best, there are many other options better after I visited the city. It is an avoid for me, I prefer sleeping in the car instead of booking this place again. Really disappointed.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Darrien

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Shimizu

3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad choice of Hotel

They said the was a jacuzzi but when you arrive the jacuzzi has been out of service for months, besides the pool is disgusting filled with bird poop and when we asked it to be cleaned he put the dirt back in the pool we almost threw up, the gym looks like a morgue and the hotel looks like a ghost house, there are much better hotels nearby
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great, quality is nice and location good
11 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ibrahim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Forget about it Max 2 star
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicinanza all'aeroporto eccellente, camere spaziose e pulite
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was nice enough to offer me a ride to the airport on my last day in Doha. The driver, while initially nice, started playing religious recitations on his radio for a very loooooooooooong time! This was extremely annoying and rude. I understand and respect the country's religion, but please don't impose it on me especially when I'm just a guest expecting you to respect me as well.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Yousef

Zakenreiziger
WiFi was really bad Gym was old and dirty
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oväntat hotel . Bilder och beskrivningar om hotelet inte sant.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I wish they will update there late check in it take hours before a room is prepared
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
The staff are great and very friendly. They made the stay.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not good

One day the elevator was blocked with 10 people inside, as everybody can imagine is a terrible situation, we didn't have space even to move, the light was off and the guy in the reception was so rude to me. It was really uncomfortable... Also I found some insects in the bathroom which is disgusting. Constructions around the hotel from 5am in the morning..
5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Zoubade

Negatief: Personeel en service

Organise your own transfers!

Very disappointed as they do not read the instructions on the booking nor do they read the private messages sent to them from the customer. When they do eventually read them, they respond very late and not within a timely manner. For example, I booked for the 10/10/19-12/10/19. I advised them of my flight details and asked for airport transfers to and from the hotel at least twice. Once at the point of booking and again in a private message. Arrived at the airport and was disappointed there was no one to meet me. I grabbed a taxi and got to the hotel. I asked them where my airport transfer was and they said that none had been booked for me even though it was requested. I received a response for confirmation of airport transfers today! On the 18th October!!! Ummmm I think the hotel is a little delayed.
2 nachten verbleven in oktober 2019