Terras

Beoordelingen van El Mouradi Douz

4 out of 5
El Mouradi Douz
B.P. 155, Douz Nord

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 153 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Marian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
El Mouradi is niet meer wat het geweest is
De kamer is groot, de inrichting is niet modern, maar alles is netjes. Vanuit de kamer hadden wij geen terras of balkon. De kamer was warm (december), de rest van het hotel is zeer koud. Wij hebben geboekt via hotels.com/expedia. Bij het inchecken duurde het erg lang voordat de receptie medewerker onze naam had gevonden in hun administratie (+/- 25 minuten). Wij hadden alleen ontbijt geboekt en besloten om de diners bij te boeken. Doordat wij via expedia hadden geboekt was dit erg lastig. Uiteindelijk konden we bijboeken voor td 15,= p.p. Als je een boeking via een andere organisatie had gedaan waren de kosten td 7,= p.p. Ook werd ons medegedeeld dat als we de avond van 31 december het diner wilden gebruiken in het hotel, dit kon tegen een bedrag van td 135,= p.p. Dit vonden wij erg veel geld en besloten in een ander restaurant te gaan eten. Later bleek dat wij bij de boeking al betaald hadden voor dit diner. Men wou deze kosten dus 2x in rekening brengen. Door deze miscommunicatie van de receptie hebben wij dus betaald, maar elders gegeten. De medewerkers van het restaurant waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was traditioneel en wij vonden het goed.
5 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Jacqueline

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nooit meer!
Verschrikkelijk! Van incheck tot na uitcheck een grote verschrikking. Na vele e-mails heen en weer met hotels.com uiteindelijk laat in de middag terug! naar het hotel om mijn paspoort terug te krijgen, omdat ze ondanks de bevestiging van totale betaling nogmaals betaling wilden en daarvoor zo de druk opvoerden omdat ze wisten dat we op doorreis waren en ze ons paspoort niet terug wilden geven als we niet betaalden ( wat we al gedaan hadden) Ook het eten was benedenmaats, zeer beperkt buffet niet eens 2 sterren waard en de niet-roken kamer stonk naar rook, dit hotel zal ik niemand aanraden
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan de rand van de Sahara
Uitstekend hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
El Mouradi Douz een hotel tegen de woestijn
Hotel is goed bevallen. Kamers zijn ruim en schoon. Service is prima. Ontbijt en diner in buffervorm en van goede kwaliteit. Hotel ligt tegen de rand van de woestijn. Goed uitgangspunt voor offroad rijden in de woestijn.

4/10 – Matig

EZEQUIEL, Aventura

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
The lobby is nice. Parking is free. Check in was quick.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel et personnel très bien, la nourriture au buffet était ordinaire, je m'attendais à mieux et tu payes pour la pension complète mais tu dois en plus payer pour tous les breuvages.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmed

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
I was worried with all the bad reviews, but this place was perfect for an overnight stop before going to the desert. It costs 20 dinar (~$6 USD) to park there overnight, however, the parking has a guard and roof so it is worth it. We also left our bags there. There is no wifi in the rooms, but honestly, I tethered through my Google Fi phone connection in most places in Tunisia anyway. Overall a good stay.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

gianluca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissimo Hotel, Personale attento e gentile
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent choix pour tous ceux qui veulent vivre une expérience dans le Sahara en 4x4, moto ou comme nous en dromadaires
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ottima colazione. Parcheggio ampio e sicuro Disponibilità del personale Necessiterebbe di un ammodernamento
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Maha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel avec piscine pour un prix convenable
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Seghair

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I really enjoyed my stay
The hotel is nice, big and relaxed. The staff is very nice and speak some English which is a rarity. The room was clean and the hotel is close to the desert. You can also get a trip through the hotel and they are very competitively priced. The breakfast was basic but tasty (better than in other hotels in Tunisia). Being close to the desert, it is quite a distance from town but the hotel can call a taxi which was also very reasonably priced. Overall, I would definitely recommend.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Pierre

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calidad-precio super bien. Pero, cada vez que usabas un servicio (comida, masaje, etc) tenías que ir a pagarlo al momento en lugar de juntarlo todo al final. Mientras comíamos el camarero tenía prisa por cobrarnos y nos pedía ir hasta la recepción. No me pareció aprepiado!
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Hamad

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Christophe

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maher

They tried their best but I mean it's in the middle of the desert and everything kept breaking like the air conditioner and refrigerator. Those two things in the desert is very important in a room.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

claude

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
door lock broken and ac not fonctionning
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Maher

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Raja

Reisde met familie
Je suis très satisfait pour l’aveuil
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

ALENA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s ok hotel if you need to spend a night before Sahara Desert tour. Outdated facility, although the foyer and entrance are grand and built on massive scale but got stuck in 70th era . Breakfast was poor, very limited. No natural juice options only instant drinks. Coffee it could hardly call it coffee you would not be able to drink it. No butter- margarine option only . WiFi available only in the lobby area
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Maha

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

PIOTR, Mount Vernon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs a little facelift but clearly it could be a grand hotel People extremely nie to
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Arafat

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mérite un 3 étoiles
La qualité de la nourriture est médiocre.
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Missaoui

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Abdallah

3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

morched

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
en général , c'estun bon et agréable hotel.
le seul hic ètait la soirée apres le diner et en plein hall de la réception ,un groupe séjournant à l'hotel s'est permis de s'y rassembler , d'utiliser un amplificateur pour son , de chanter tres fort accompagné d'instruments à percussion ( darbouka , bendir ) , et nous n'avons pa pu y rester tellement le son et le brouhaha étaient perçants et génants.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Benabdallah

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Kamel

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

MOHAMED

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

catherine

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Mohamed

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nebil

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une horreur pour un hôtel 4 étoiles. Même la piscine n'était pas accessible. Je ne vous recommande pas.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Hichem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Edgar

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
not good
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
grand hôtel désertique
hôtel vieillissant un peu désertique personnel charmant des petites intentions la piscine est vide !!!!
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon sejour au Mouradi Douz
Cet hotel a beaucoup de charme .Tres belle piscine et grandes chambres .Il y avait peu de monde et la piscine couverte etait fermee. Tres bon emplacement pres de la grande dune de Douz d ou se font les randis dromadaires ou quad
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous avons fait étape une nuit. Cadre agréable, parking gratuit devant l hôtel. Avec le Covid, mesures trés strictes à l hôtel, quasi vide . Pas de restaurant , nous avons eu un plateau repas et le barman a fait tout ce qu'il a pu pour nous.
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le service de l'hôtel n'est pas top. La chambre et l'hôtel en général n'est pas propre. Lors de la réservation, nous avions pris la formule petit-déjeuné en buffet et nous nous sommes retrouvés avec des plateaux servis en extérieur, tous les jours la même chose. J'avais déjà été en 2019 dans cet hôtel et le service, propreté, etc n'était absolument pas le même que cette année.
4 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

xuejun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very dated, sterile, terrible food, not 4 stars, clean and friendly staff and large rooms but throwback to 1970s and questionable cleanliness
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Michelangelo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

MarkTGWallace, Roma, Italia

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella struttura, camera spaziosa con vista piscina e personale molto gentile. Al ristorante dovrebbero curare di piu pulizia soprattutto sulle tovaglie che cambiano poco. Si è messo in evidenza un facchino il Sig. Adel, sempre molto gentile e disponibile.
3 nachten verbleven in december 2019