Terras

Beoordelingen van Pullman Dresden Newa

Pullman Dresden Newa
Prager Straße 2c, Dresden, SN

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 457 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 417 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

W.J.M.

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
hotel is good but service level could be better...
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Fr. Rutke op 11 jan 2022
Hello, thank you for taking the time to leave a review. We would like to apologise for the mistake. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Adrian Anger | Marketing Coordinator op 14 apr 2021
Über Ihre sehr gute Bewertung freuen wir uns – vielen Dank. Schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Vielen Dank, wenn Sie uns weiter empfehlen würden. Und kommen Sie gern recht bald wieder – auch wir freuen uns über zufriedene Gäste. Freundliche Grüße

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed behalve kamertemperatuur bij warm weer.
Goed hotel nabij S-Bahn en Hauptbahn station. Heel goed verzorgd ontbijt. Kamer prima, maar airco kon buitenwarmte (30 graden plus) helaas niet aan, dus slecht geslapen. Raam kan enkel op kiep.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Isabel Himmelreich op 8 jan 2020
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. We would feel honored if you could recommend us. We look forward to welcoming you as our guest next time you are in Dresden. Best regards - Isabel Himmelreich | Pullman Dresden Newa

8/10 – Goed

Roderik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel. Kamers netjes, redelijk klein. Ontbijt dik in orde!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Adrian Anger op 6 mei 2019
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Floris

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Spijtig
Niet zo leuk, mijn bagage was verloren door de vliegtuig maatschappij waardoor ik deze 2 dagen kwijt was. Wanneer ik naar de receptie belde voor eens te polsen bleek mijn bagage al enkele uren afgeleverd te zijn. Ik had nog gevraagd om attent te zijn op bagage dat VHS luchthaven komt en mij indien direct te verwittigen, na shift wissel niks meer gehoord nieuw personeel wist van niks. Spijtig ontbijt was matig.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Isabel Himmelreich op 14 feb 2020
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German. We would feel honored if you could recommend us. We look forward to welcoming you as our guest next time you are in Dresden. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Adrian Anger op 27 jan 2019
Über Ihre sehr gute Bewertung freuen wir uns – vielen Dank. Schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat.

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Mooi hotel met een prima restaurant. Aan de prijzige kant, maar al met al een prima verblijf. Jammer dat er in deze nieuwe type hotels geen raam open kan.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Adrian Anger op 3 dec 2018
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work.

8/10 – Goed

Siobhon, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn heel klein, en de glazen douche in het midden van de kamer is echt storend. Parkeren van het hotel is veel te duur, 400 meter verder heb je een prachtige, bewaakte parkeer garage voor €7,50 per 24 uur.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Adrian Anger op 3 dec 2018
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Goed bereikbaar in het centrum. Goede parkeermogelijkheden.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Adrian Anger op 23 nov 2018
We would like to kindly thank you for submitting your impressions of your stay in our hotel. We remain grateful for every opinion that helps us to improve our work. However, we are not able to translate your comment into German.

8/10 – Goed

Imre, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net zakenhotel vlakbij station
De ligging van dit hotel is ideaal, aangezien het vlakbij het station ligt. Verder is het een net en prettig hotel, meet een hele goede douche op de kamer. Het nadeel van de kamers is dat het raam van muur tot muur en van vloer tot plafond is. Als je niet zo hoog zit (wij 4de etage) dan heb je het gevoel dat iedereen bij je naar binnen kijkt, omdat er een drukke winkelstraat naast het hotel zit.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Reinhard Herrmann op 11 okt 2017
Goedemorgen, we kijken uit naar de goede evaluatie van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn zo blij dat u van je verblijf genoten hebt. Wij bedanken u voor uw verblijf in ons hotel. Zo zien we dat we op een goede manier zijn om onze gasten aan alle kanten te voldoen. Bedankt voor het aanbevelen aan je vrienden. En als je weer in Dresden bent, kom dan terug naar ons - we zijn ook blij met onze gasten. Met vriendelijke groet - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

8/10 – Goed

Frank, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Net hotel, met een meer dan prima ontbijt.
Reactie van Pullman Dresden Newa op 15 jul 2016
Goede dag, over uw goede recensie, onze medewerkers echt blij. Blij dat je genoten met ons en overtuig u met uw aanvullende woorden over onze uitstekende ontbijt en andere lezers van de beoordelingen van ons product. Dit alles laat ons zien dat we op een goede manier om onze gasten goed tevreden. Dank u als u ons aanbevelen aan uw cirkel op. En je wilt om terug te komen om ons als je weer in Dresden - we kijken ernaar uit om alle gasten. Regards - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

6/10 – Redelijk

Willem, Deurne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel in het centrum.
Hotel is goed. Personeel laat te wensen over. Prosecco stond al zolang open dat er geen bubbels meer in waren. Werd toch ingeschonken. Gekozen wijn niet voorradig. Nieuwe keuze werd direct ingeschonken, naast de volle glazen prosecco. Asperges werden tot tweemaal teruggestuurd en de vis was niet goed gefileerd. Hier is een wereld te winnen. De Wifi moest iedere dag opnieuw aan de receptie worden aangevraagd, niettegenstaande dat dit inclusief gereserveerd was. Ook de afrekening bij het vertrek klopte niet. Er werden bedragen in rekening gebracht die vooraf al betaald waren.
Reactie van Reinhard Herrmann op 15 mei 2016
Goede dag, We zijn verheugd dat u genoten in Dresden verblijven. En een speciale dank voor de goede recensie van de top locatie van het hotel midden in de stad en de aangename sfeer in ons huis. Zelfs als je had om te klagen over het: gast oriëntatie en expertise zijn niet alleen buzzwords voor onze medewerkers. Het feit dat we soms niet de noodzaak in te halen, is voor ons om door te gaan in het dagelijkse werk en in de opleiding aanzienlijke inspanningen geleverd om te zetten. Alleen op deze manier zijn we onze gasten de toekomst nog meer tevreden. Dank u, maar voor uw talrijke referenties - onze afdelingshoofden, zullen ze evalueren in hun teams in detail. Kom graag weer snel, zelfs als u nog steeds bij ons zijn weer in Dresden, en zie voor jezelf dan is het succes van onze inspanningen. We kijken ernaar uit u. Bedankt en vriendelijke groeten - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel,
Goede kamer, goed bed , prima sanitair, functioneel, dicht bij station trein en tram, midden in winkelcentrum. Historische binnenstad goed te voet te bereiken.
Reactie van Reinhard Herrmann op 17 apr 2016
Goede dag, onze medewerkers zijn echt heel blij met je goede beoordeling. Leuk dat hij heeft gegeven je zo geliefd bij ons en u te overtuigen met uw aanvullende woorden over uw kamer en de toplocatie van het hotel midden in de stad en andere lezers van de beoordelingen van ons product. Dit alles laat ons zien dat we op een goede manier om onze gasten goed tevreden. Dank u als u ons aanbevelen aan uw cirkel op. En je zou graag terug te komen zeer binnenkort - we kijken ernaar uit om alle gasten. Regards - Reinhard Herrmann | Public Relations en Marketing Manager Pullman Dresden Newa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit , prima
alleen de wifi liet te wensen over!!
Reactie van Pullman Dresden Newa op 15 aug 2015
Goede dag, zijn we blij dat u zeer goed genoten van ons verblijf in het hotel. Met betrekking tot het internet, dus dat is moeilijk te begrijpen voor ons omdat voor hotelgasten, bieden wij gratis toegang tot internet voor maximaal 512 kB voor onbepaalde tijd beschikbaar. Voor een snelle toegang tot 100 MB in rekening worden gebracht, echter. een toeslag. Leuk, maar als je wilt ons aanbevelen en kom terug naar ons als je weer in Dresden. We kijken ernaar uit u. Bedankt en vriendelijke groeten - Reinhard Herrmann | Executive Assistant Pullman Dresden Newa

8/10 – Goed

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

melanie

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kim, Nanaimo

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall this is a great place to stay. Check in was a bit difficult but mainly my fault. I was very tired, was asked for my passport which the clerk took, she noted information from it, gave it back and I put it away. Then she had me fill out the registration and ordered me to write my passport number and date of birth. I suggested she already had this and was informed that there are rules in Germany and that is how we do it. I'm Canadian and those would be fighting words at home but I understand I am in a different country. Other than that the hotel is great with a good sauna open 16:00 to 22:00 and the breakfast buffet is superb! There could be in room coffee however as having to get dressed before having coffee is tough for an old guy like me
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jana Bellmann op 12 apr 2024
On behalf of the entire team, I would like to thank you very much for taking the time to give us your positive feedback and for relaxing in our sauna and enjoying our first-class breakfast. Of course I can understand that you are exhausted after such a long journey and I am pleased that everything could be sorted out on site. We will also be happy to help you find the best room category for you next time. As our rooms all have a similar layout, we have actively decided to differentiate between our categories in terms of amenities. Our superior rooms are all located on the next floor up, and our deluxe rooms and suites, for example, include a tea station and stocked minibar in addition to the coffee machine you require. I look forward to welcoming you again on your next visit to Dresden, wish you all the best and send you my best regards, on behalf of Jana Bellmann Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Alpin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Adrian Anger op 11 mrt 2024
Vielen Dank für die sehr positive Bewertung Ihres Aufenthalts. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.

6/10 – Redelijk

Jessika

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Osamu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You can keep away from unnecessary house keeping for environmental protection reason. If you can donate the cost of house keeping, it would be better.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van i.A. Jana Bellmann | Guest Relation Coordinator op 28 mrt 2024
How pleasant that we were able to satisfy you in all respects and thank you very much for your good review. I am glad that you liked our "Make a green choice" program. We have actively decided to offer the drinks voucher or Accor bonus points as a thank you, so that more guests use our program as an incentive and thus contribute to protecting the environment. As a hotel, we also make donations independently of this program, for example just last week to the Lacrima Foundation for bereavement counseling for children & adolescents.Please feel free to drop by again on your next visit to Dresden - if you have any questions or requests, our team will be happy to help you at any time and sends our best regards,

6/10 – Redelijk

Yong hun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
화장실벽이 유리라 복수인원 숙박시 불편. 너무 비용을 줄이려 한듯. 바람이 많이 불어서 소음이 많이 들렸고, 난방이 전혀되지 않았슴. 실내화도 요청하면 제공. 단순히 잠만 자기 좋은 호텔. 가성비는…..
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Romy

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hay Hong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near Central station, breakfast is good nice staff
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jessika

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gerhard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, freundliches Personal, sehr Rein
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel mit guter Frühstücksauswahl. Sehr gute Lage. Parkmöglichkeiten in der Nähe des Hauptbahnhofs vorhanden.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut ausgestattetes, zentral gelegenes Hotel, vom Hauptbahnhof 5 Min. zu Fuß; 10 Minuten zum Altmarkt. Sehr freundliches Personal; hervorragendes Frühstücksbüffet. Immer wieder gerne!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Irena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Pullman - Dresden
Das Hotel ist wunderbar, sonst würde ich nicht wiederkommen, ich würde es sehr gerne weiterempfehlen, Sauberkeit, hervorragendes Frühstück, aber vor allem das nette Personal, vielen Dank und ich empfehle es gerne weiter! Irena aus Tschechien.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Arnold

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes, stadtnahes Hotel. Käseauswahl beim Frühstück ausbaubar, sonst gutes Frühstück
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 13 nov 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem schönen und stadtnahen Hotel. Wir schätzen Ihre Anregungen bezüglich der Käseauswahl beim Frühstück sehr. Gern möchte ich erwähnen, dass wir unseren Gästen eine vielfältigere Auswahl bieten von 7 verschiedenen Käsesorten, darunter 3 verschiedene Schnittkäsesorten, einen regionalen Käse, Frischkäse, Brie und Mozzarella. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße –
Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

6/10 – Redelijk

Egils

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van VF op 8 nov 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Ich schätze es sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Es tut mir leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nur 6 von 10 Punkte verdient hat. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig, und ich würde gerne mehr darüber erfahren, was wir verbessern können, um Ihren nächsten Aufenthalt zu einem besseren Erlebnis zu machen. Wenn Sie spezifische Anliegen oder Verbesserungsvorschläge haben, zögern Sie bitte nicht, sie mit uns zu teilen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 – Goed

HYO JIN

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 27 okt 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Ihre Zufriedenheit ist für uns von größter Bedeutung. Sollten Sie konstruktive Kritik oder Anregungen haben, die uns helfen können, unseren Service zu optimieren, teilen Sie sie bitte mit mir. Ich freue mich darauf, Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toll
War ein super Aufenthalt gerne wieder sehr zentral Frühstück sehr gute Auswahl und das Personal war sehr zuvorkommend im gesamten Haus
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 23 okt 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich sehr, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns hatten und das Frühstück genossen haben. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Nino

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wie immer war das Zimmer toll, Soweit alles Hervorragend ...nur mit dem Druck der Rechnung müssen wir noch mal nacharbeiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 23 okt 2023
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich sehr, dass Sie eine angenehme Zeit bei uns hatten. Vielen Dank auch für Ihren Hinweis zum Rechnungsausdruck. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 – Goed

Jens

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 17 okt 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich zu sehen, dass Sie zufrieden waren. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

MASATOSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく、中央駅から近く、日用品のお店もあり便利。
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van VF op 17 okt 2023
Hello, thank you very much for your review. I am glad to see that you were satisfied and especially appreciated our location directly at the main station. I hope to welcome you again soon. If you have anything else on your mind, please do not hesitate to get in touch. Kind regards - Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Richard

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van VF op 17 okt 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre fantastische Bewertung. Es freut mich zu sehen, dass Sie zu 100 % zufrieden waren. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 – Goed

Mekhribon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van VF op 17 okt 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich zu sehen, dass Sie zufrieden waren. Ich hoffe, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie noch etwas auf dem Herzen haben sollten, so zögern Sie nicht Kontakt aufzunehmen. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 – Goed

Lucile

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van VF op 25 sep 2023
Hallo, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Schön, dass Sie zufrieden waren. Sollten Sie noch etwas auf dem Herzen haben, so zögern Sie nicht sich zu melden. Ansonsten hoffe ich, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und danke Ihnen nochmals herzlich für Ihren Aufenthalt und Ihr Feedback. Freundliche Grüße – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van VF op 12 sep 2023
Wow, wie schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat! Ich hoffe, Ihr nächster Aufenthalt bei uns wird mindestens genauso schön. :) Freundliche Grüße aus Dresden.

10/10 – Uitstekend

Inge

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 12 sep 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Es ist außerordentlich schön zu sehen, dass Sie rundum zufrieden mit unserem Hotel und Ihrem Aufenthalt waren. Es wäre uns eine Freude, Sie schon bald wieder begrüßen zu dürfen! Freundliche Grüße.

8/10 – Goed

Harley M

Positief: Comfort kamer
Hotel muito confortável, bem localizado. Café da manhã muito bom. O único problema é que nao tem vags de estacionamento, precisamos deixar o carro em um estacionamento público. Para quem viaja sem carro é perfeito.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 12 sep 2023
Hello, It's great to hear that you found our hotel very comfortable and well-located. I apologize for any inconvenience regarding the parking situation. I understand that it can be a bit challenging without on-site parking, but we're pleased to know that for travelers without a car, our location is perfect. If you have any questions, don't hesitate to reach out to our reception. If you have any more comments or suggestions, please feel free to share. We hope to welcome you back in the future! Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good stay! Location is excellent!
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 12 sep 2023
Thank you for your positive feedback! I am delighted to hear that you had a very good stay and that you found our location excellent. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share. Safe travels!

6/10 – Redelijk

Julia

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location, with lots of vegetarian-friendly restaurants within 50m—guests should go to any of them rather than the hotel restaurant. Room design sacrificed function to make the room seem bigger than it was—a giant mirror where the tv should be, and a glass box for a shower stall. The tiny room with the toilet, the open sink area, and the shower all had bright lights on a single switch. Room was an ok size, so seemed pointlessly difficult.
Reactie van VF op 23 aug 2023
Good evening, thank you for your review. It is a pity that you did not give us any more specific reasons why our restaurant did not convince you, we would have liked to discuss your feedback with our team. The architectural solution of the sanitary area was deliberately chosen to make the rooms appear larger and more transparent, as you have correctly recognised. I can assure you that our room sizes correspond to the German 4-star standard. Nevertheless, your feelings are also understandable to me. Perhaps our double-sized Junior Suite with a separate TV, bathroom area, shower and bathtub is something for your next visit to Dresden? Kind regards – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Karoly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel in sehr guter Lage.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 23 aug 2023
Hallo, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Ich freue mich, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt rundum zufrieden waren! Wir hoffen, Sie schon bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 23 aug 2023
Hello, many thanks for your great review. I am glad, that you were completely satisfied with your stay! We hope to see you soon again. Kind regards – Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 18 aug 2023
Hello, thank you for your great review. I am happy to hear, that you were completely satisfied with your stay. We hope to see you soon again! Kind regards - Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Carlheinz, Mühlhausen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and excellent rooms in the 14th floor. Highly recommendable hotel. Excellent breakfast.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van VF op 18 aug 2023
Hello, we very much appreciate your wonderful review. I am happy to hear, that you were completely satisfied with your stay. We look forward to welcome you again soon! Kind regards - Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

8/10 – Goed

Olaf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Es war sehr schön in Dresden und im Hotel. Ein Kritikpunkt: der Safe war defekt.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Vivien Fenz op 8 aug 2023
Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren aufenthalt bei uns zu bewerten. Es freut mich, dass Ihnen der Aufenthalt gefallen hat. Danke für den Hinweis bezüglich des Safe, kommen Sie das nächste mal gerne direkt auf uns zu, damit wir das Problem lösen können. Freundliche Grüße - Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr stylish. Super Zimmerausstattung. Schickes Bad. Sehr gute Lage. Sehr gutes Frühstücksbuffet. Sehr wohlgefühlt.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Vivien Fenz op 8 aug 2023
Guten Tag, vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns. Es freut mich, dass Sie rundum zufrieden waren. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen. Freundliche Grüße - Vivien Fenz, Social Media & Guest Relation Coordinator