Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 844 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
291
Gastenscore: 8 - Goed. 431 van 844 beoordelingen" "
8 - Goed
431
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 844 beoordelingen" "
6 - Redelijk
95
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 844 beoordelingen" "
4 - Matig
18
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 844 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Arnold
Zakenreiziger
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnold
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 1 nov 2021
Sehre geehrter Gast, herzlichen Dank für die Bewertung unseres Hauses.
Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben.
Bleiben Sie gesund!
Ramada Hotel Dresden
8/10 – Goed
Jeroen
Zakenreiziger
19 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig. leuk hotel voor goeie prijs en goed eten
Jeroen
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Solveig Winter, Front Office Manager op 20 aug 2021
Dear guest, thanks a lot for your review.
We are happy that you bfelt well with us and would like to welcome you again in our hotel.
Yours, RAMADA Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Anoniem
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, nette kamer en goed schoon. Vanuit dit hotel ben je zo in de stad Dresden. Prima ontbijt en vriendelijk personeel.
Anoniem
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 31 jul 2020
Sehr geehrter Gast,
herzlichen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses.
Schön dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben.
Gern würden wir Sie erneut bei uns begrüßen.
Ihr Team vom Wyndham Garden Dresden
10/10 – Uitstekend
Erik
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnificus
Great. I love it
Erik
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Torsten Bujak,Ass. FOM op 24 nov 2019
Hello Erik, thank you for the positive rating of our house. We are very pleased that you have felt comfortable with us and would like to welcome you again. Your team from the Wyndham Garden Dresden.
8/10 – Goed
Arthur, Rotterdam
Reisde met partner
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel met mooie kamers en super ontbijt buffet. Wel vervelend dat de parkeerplaats vol was en je dan betaald moet parkeren in de garage.
Arthur
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 15 okt 2019
Dear guest, thanks a lot for your positive review. We are happy thatyou felt well with us and would like to welcome you again in our hotel.
Yours, Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voorzijde vrij rumoerig, bussen die daar met draaiende motor lang staan. Hotel zelf geeft nette indruk. Zou zeker weer heen gaan.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 7 sep 2019
Dear guest, thanks a lot for your review. We are happy that you felt well with us and would like to welcome you again in our hotel.
Yours, Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Rilana
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rilana
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van AS op 25 aug 2019
Hallo Rilana, vielen Dank für die Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns, dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes in unserm Haus wohl gefühlt haben und wir Sie von unserem guten Service überzeugen konnten. gern werden Sie wieder unser Gast - Bis Bald! Ihr Wyndham Garden Dresden Team!
8/10 – Goed
JBteH
Reisde met familie
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi hotel en goed restaurant met uitstekend ontbijt.
De wifi op onze kamer was helaas zeer matig van kwaliteit en viel vaak weg.
Verder had een airco wel lekker geweest want het was warm in onze kamer op de hoogste verdieping.
JBteH
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Torsten Bujak, Ass. Front Office Manager op 16 aug 2019
Geachte gast,
bedankt voor uw Bre-beoordeling van ons huis. Wij verwelkomen u graag terug in ons huis. Uw Wyndham Garden Team
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found hairs in our bath. I found hairs in our bath.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Torsten Bujak, Ass. Front Office Manager op 11 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your rating of our house. We are sorry that you were not 100% satisfied with your stay. Cleanliness is actually our greatest strength. We will discuss this internally and train our staff, thanks for pointing out. We wish you all the best. Your team from the Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitgebreid en kwalitatief goed ontbijt. Upgrade naar een kamer met airco werd ons aangeboden tegen lage kosten. Het plein voor de ingang zou fraaier kunnen zijn
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 8 jul 2019
Geachte gast, bedankt voor de waardering van ons huis. We zijn erg blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde en u graag opnieuw verwelkomen.
Fijn weekend!
Uw team van Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Arthur, Rotterdam
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, zeer goed bereikbaar vanaf de snelweg. Rustige omgeving. Kamer alles aanwezig en goed schoon. Alleen het houtwerk (rondom de ramen) zou wel een likje verf kunnen gebruiken.
Arthur
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Solveig Winter Front Office Manager op 27 mrt 2019
Geachte gast, bedankt voor de positieve beoordeling van ons huis. We zijn erg blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde en u graag opnieuw verwelkomen.
Uw team van Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
jaap
29 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bus aan de overkant met 20 in dresden stad zeer de moeite waard
jaap
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Solveig op 31 aug 2018
Rakas vieras, kiitos paljon kotiemme ppsitistä luokituksesta.
Olemme erittäin tyytyväisiä, että olette tunteneet mukavan ja toivotamme teidät tervetulleeksi.
Tiimisi Wyndham Garden Dresdenistä
8/10 – Goed
Gerry, Doetinchem
21 jun 2018
Positief: Personeel en service
goed hotel. goed bedden
zal er rustig mensen naar toesturen. Als je aan de voorkant de kamer hebt dringt het geluid van het terras wel erg door. luidruchtig. Genoeg parkeerplaatsen oke. Makkelijke busverbinding naar het centrum
Gerry
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Katja op 24 jun 2018
Hallo geachte gast, hartelijk dank voor de positieve beoordeling van ons huis.
We zijn erg blij dat u zich comfortabel voelt bij ons en u graag opnieuw verwelkomt.
Uw team van Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Ben, Hengelo
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en een prima bus verbinding
Hotel is iets afgelegen van de binnenstad maar er een prima verbinding met de bus tickets verkrijgbaar aan de receptie.
Ben
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Katja op 25 mei 2018
Geachte gast, bedankt voor de positieve beoordeling van ons huis. We zijn erg blij dat u zich comfortabel voelt bij ons en u graag opnieuw verwelkomt.
Uw team van Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Peter, Melick
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel ff buiten het Centrum rustig gelegen!
Een fijn hotel om binnen 20 min. met de bus (75) in het centum van de stad te zijn.
Een echt goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!!!
Ruime parkeer gelegenheid, ook een parkeergarage!
Een goede prijs kwaliteit verhouding
Onze kamer had geen airco, het was nu nog niet warm maar ik weet niet of dat in de zomer ook zo is, ik zou dan wel voor een kamer met airco kiezen?
Peter
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Katja op 21 mei 2018
Geachte gast, bedankt voor de positieve beoordeling van ons huis. We zijn erg blij dat u zich comfortabel voelt bij ons en u graag opnieuw verwelkomt.
Prachtig Pinksteren!
Uw team van Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Johannes Hermanus
19 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good reasonable hotel
ok hotel, seems clean and the minus is the bedding. Room was cold and the cover is thin.
Staff is nice and correct. Good parking outside for free. short ride to old beautiful city.....
Johannes Hermanus
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Katja op 22 nov 2017
Dear Guest,
Thank you for rating to our house. It is unfortunate that you were not satisfied in every way. Gladly accept the criticism regarding the bedding and forward this to our housekeeper.
Best regard
Wyndham Garden Dresden Team!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 sep 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 22 sep 2016
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für die Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns sehr daß Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.
Ihr Team vom Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
jan
2 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel.
Nice hotel with one negative in case of heat; it doesn't have airco. Our rooms at the first floor stayed warm despite the evening cool down. Otherwise nice hotel.
jan
Dear guest, thanks a lot for your review. We also have rooms with aircondition. You can book this at reception or change your room at reception everytime.
Thank you for staying with us.
Yours, Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Johan, Almere
21 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
Ik was hier 1 dag . Blij verrast met de luxe voor de prijs diexik betaald had. Goede ontvangst van personeel.
Met stadsbus ben je binnen 22 minuten in het oude centrum van Dresden. En is best goedkoop de buskaartje. Aan te bevelen.
Johan
Reactie van Stephan Müller op 27 okt 2015
Beste gast, hartelijk dank dat u de tijd naar ons hotel na uw verblijf te evalueren hebben genomen. We zijn blij dat u hebt gevoeld, wij wensen u het allerbeste. Uw Wyndham Garden Dresden Team
8/10 – Goed
gerrit johan, haaksbergen
29 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ruime kamer, diner: echt waar voor je geld. Ontbijt zeer ruim al blijft €12.50 goed betaald.
gerrit johan
Reactie van Katja op 31 okt 2015
Beste gast, hartelijk dank voor genommmen tijd om ons hotel te evalueren. Over de positieve verklaringen over ons huis, wij zijn zeer tevreden.
Uw Wyndham Garden Dresden Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very relaxing.
It is a comfortable hotel with fine facilities. To go to the centre dresden took me 25 min by bus or 15 min by taxi.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Katja op 19 sep 2015
Dear guest, thanks a lot for your positive review. We are happy that you felt well with us and would like to welcome you again in our hotel.
Best regards, Yours, Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Emile, Lint (België)
25 jun 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel in rustige buurt
Over ons verblijf in het hotel zijn we tevreden, maar de ontvangst aan de receptie was alles behalve vriendelijk te noemen. In het restaurant was het personeel wel vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt wel ver van het historische centrum van Dresden, maar gelukkig is er een zeer goede busverbinding (bus 75).
Emile
Reactie van Katja op 5 sep 2015
Geachte gast,
Archos dankt u voor de tijd neemt om ons hotel te evalueren. Het is jammer dat je niet waren zufreiden met onze service. Vriendelijkheid is onze topprioriteit. Hiervoor willen wij een keer ncoh excuses. We zullen dit opnieuw te bespreken met het team.
Wyndham garden team!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear guest,
Thank you for taking time to fill out the guest survey about your recent stay at our hotel.
Your opinion is very important to us. Your answers will be taken into account in our efforts to continue to make every stay of each guest as comfortable as possible. We would be pleased if you would visit us in the future once again.
Your Wyndham Garden Dresden!
8/10 – Goed
JMJ, Heeze
10 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7
Goed hotel, keuken prima, kamer ruim, echter badkamer absoluut te klein.
Ook douche-faciliteit onvoldoende.
JMJ
Reactie van Katja op 3 jan 2015
Dear guest, thanks a lot for your positive review.
We are happy that you felt well with us and would like to welcome you again in our hotel.
Yours, Wyndham Garden Dresden
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Wyndham Garden is duidelijk een ketenhotel, niks mis mee. Mooie en nette kamers, voorzien van alle moderne gemakken, zoals badkamer met bad, wifi en tv. De bar serveert officieel tot 22.00 u op het terras, maar de barman deed niet moeilijk toen we om 22.30 u nog een bestelling deden. Het ontbijtbuffet was behoorlijk uitgebreid.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Katja op 28 feb 2015
Dear guest, thanks a lot for your positive review. We are happy that you felt well with us and would like to welcome you again in our hotel. Yours, Wyndham Garden Dresden
8/10 – Goed
Carla
12 sep 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in mooie omgeving
Niets op aan te merken
Carla
8/10 – Goed
Theo, Zwolle Ned.
25 mrt 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Theo
8/10 – Goed
Armin
19 mrt 2024
Armin
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van S.Winter Front Office Manager op 8 apr 2024
Hallo Armin,vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Harald
Zakenreiziger
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harald
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 25 jan 2024
Sehr geehrter Herr Hayer, herzlichen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden.
2/10 – Ontzettend slecht
Benedikt
2 jan 2024
Benedikt
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 25 jan 2024
Sehr geehrter Herr Schwendemann, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten. Es tut uns sehr leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht zufrieden waren. Wir bitten Sie vielmals um Entschludigung für die während Ihres Aufenthalts entstandenen Unannehmlichkeiten und würden Sie gern wieder als unsere Gäste begrüßen, um Sie von unserem Service zu überzeugen. Beste GrüßeRamada by Wyndham Dresden
8/10 – Goed
Tina
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 31 dec 2023
Liebe Tina, herzlichen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden.
10/10 – Uitstekend
Flemming
7 dec 2023
Flemming
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 24 dec 2023
Dear guest, thank you very much for your positive review of our hotel. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and would be delighted to welcome you again. Your team from the Ramada by Wyndham Dresden.
10/10 – Uitstekend
Ali Erman
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali Erman
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van S. Winter Ramada Hotel Dresden op 1 dec 2023
Sehr geehrter Gast,herzlicehn Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ramada Hotel Dresden
6/10 – Redelijk
dierk
20 nov 2023
dierk
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van S.Winter Ramada Hotel Dresden op 21 nov 2023
Hallo lieber Gast, vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses.Sollte es Probleme vor Ort geben dann stehen Ihnen unsere Kollegen am Empfang jederzeit gern zur Verfügung.Wir wünschen Ihnen einen schönen Abend!Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Michael
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 20 nov 2023
Hallo Michael,vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
6/10 – Redelijk
Björn
Reisde met familie
22 okt 2023
Positief: Comfort kamer
Björn
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 23 okt 2023
Sehr geehrte Gäste, vielen lieben Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns so wohlgefühlt haben und alles gepasst hat. Gern würden wir Sie erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Raphael
18 okt 2023
Raphael
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Torsten Bujak, Ass. FOM op 21 okt 2023
Hallo Raphael, herzlichen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kein 4 Sterne Standard
Keine Klimaanlage und dadurch sehr warm im Zimmer, schreckliche kleine Kopfkissen, Dusche hielt die Temperatur nicht
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 9 okt 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthaltes. Es tut uns leid dass Sie mit dem Zimmer nicht zufrieden waren. Gern könnnen Sie auch jederzeit eines unserer klimatisierten Superiorzimmer buchen. Unsere Hausdame hält eine Auswahl an Kopfkissen für Sie bereit. Gern stehen Ihnen die Kollegen am Empfang jederzeit zur Verfügung.Einen angenehmen Tag.Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Helga
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erholsam
Wir hatten eine sehr gute Nacht vor unserem Dresden Rundgang
Helga
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 19 sep 2023
Hallo lieber Gast,vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Rudolf
12 sep 2023
Rudolf
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 13 sep 2023
Sehr geehrter Gast, vielen herzlichen Dank für das nette Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden.
6/10 – Redelijk
Karlo
11 sep 2023
Karlo
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van S. Winter Front Office Manager op 13 sep 2023
Sehr geehrter Gast, vielen herzlichen Dank für das nette Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden.
10/10 – Uitstekend
Heike
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr ruhig und nettes Personal
Heike
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van S.Winter Front Offioce Manager op 5 sep 2023
Hallo Heike,vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Lukasz
29 aug 2023
Lukasz
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van S.Winter Front Office Manager op 31 aug 2023
Hallo Lukasz,vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Herbert
28 aug 2023
Herbert
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van S.Winter Front Office Manager op 30 aug 2023
Hallo Herbert,herzlichen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Dirk V.
27 aug 2023
Dirk V.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van S.Winter Front Office Manager op 28 aug 2023
Hallo Dirk,vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren mit den Kindern im Sommer in Dresden.
Hotel ist gut, Frühstück ist abwechslungsreich!
David
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van S.Winter Front Office Manager op 25 aug 2023
Hallo David, vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes.Wir freuen uns dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen.Ihr Team vom Ramada Hotel Dresden
10/10 – Uitstekend
Julia
20 aug 2023
Betten zu schmal
Julia
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 20 aug 2023
Hallo Julia, vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hauses. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden Sie gern erneut bei uns begrüßen. Ihr Team vom Ramada by Wyndham Dresden
10/10 – Uitstekend
Kjetil
19 aug 2023
Kjetil
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 20 aug 2023
Dear Kjetil, thank you very much for your positive review of our house. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and would like to welcome you again. Your team from the Ramada by Wyndham Dresden
10/10 – Uitstekend
Christiane
Reisde met familie
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was outside of Dresden city centre but we actually preferred this as it was green and quiet. There is a bus stop right outside and buses came every 15 mins going further towards the centre or the SBahn (trains). Rooms were big. It would be nice if the double room had a tea facility like the 4 bed. It was great that you could actually open the window to let a fresh breeze in. There was also the option of aircon. Lots to eat at the breakfast buffet. We did not try the spa, all in all enjoyed our stay!
Christiane
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Linda Elger, Shift Supervisor Front Office op 18 aug 2023
Dear Christiane, thank you very much for your positive review of our house. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and would like to welcome you again. Your team from the Ramada by Wyndham Dresden
8/10 – Goed
John
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great tap beer in the bar!
John
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Torsten Bujak, Ass. FOM op 15 aug 2023