Al Sarab Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, op loopafstand van Al Ghurair-centrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Al Sarab Hotel

Voorkant van accommodatie
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Buitenzwembad
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Al Rigga Street, Deira, Dubai, 113330

In de buurt

  • Al Ghurair-centrum - 6 min. lopen - 0.6 km
  • City Centre Deira - 18 min. lopen - 1.6 km
  • BurJuman Mall - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Goud-souk - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Dubai Cruise Terminal - 6 min. rijden - 5.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Al Rigga - 6 min. lopen
  • Dubai (DXB-Dubai Intl.) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wejdan Cafe & Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Sandwich Club - ‬4 min. lopen
  • ‪Barako Art Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Rana Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Rocky's Cafe 2 - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Al Sarab Hotel

Hotel in de buurt van Al Ghurair-centrum
Al Sarab Hotel ligt niet alleen in de buurt van City Centre Deira maar beschikt ook over voorzieningen zoals een nachtclub, een kapsalon en een stomerij/wasserijservice. Laat jezelf in de spa verwennen met een massage, een manicure/pedicure of een gezichtsbehandeling. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Al Naseem, serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals 3 bars en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), meertalig personeel en een bagageopslagruimte
  • Massagebehandelingsruimtes, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 84 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Filipijns, Russisch en Urdu

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: AED 35 per persoon
  • 3 bars/lounges
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Al Naseem

Dingen om te doen

  • Nachtclub

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: AED 500.00 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: AED 10.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AED 35 per persoon
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel
Al Sarab Dubai
Al Sarab
Al Sarab Hotel Duba
Al Sarab Duba
Al Sarab Hotel Hotel
Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel Hotel Dubai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Al Sarab Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Al Sarab Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Al Sarab Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Al Sarab Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Al Sarab Hotel?

Dit hotel ligt in Deira, binnen 2 km afstand van Al Ghurair-centrum en City Centre Deira. Goud-souk ligt op 3,2 km. Station Al Rigga ligt op 6 minuten lopen en naar Station Union is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Al Sarab Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 96 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 96 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 96 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 96 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 96 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tariq

or short stay its okay Staff is very friendly n nice My overall stay was good
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ebadolla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was OK
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Abdul qadir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jonna

9 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jonna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Filipina receptionist is very accommodating😊.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Obiedullah

Negatief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Mahmoud, Ottawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay , room are clean , but noisy at night , not very far from metro station
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yanet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and quiet place
8 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

chee

Awful

Two nite clubs on 1st floor blasting music all night
6 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Jalal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Claudio Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stopover in Dubai

Moderno, pulito, comodo da raggiungere. Meglio stanze ai piani alti causa rumori.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Davies

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Iori

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Shashwat

Negatief: Personeel en service
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shashwat

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jama

2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

WAI SUM

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Good
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

WAN CHONG

1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Christine, Edmonton

Reisde met een groep
Smelled like smoke all over, asked for towels twice and toilet paper. Did not come until we has to ask a third time
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dieu, Federal Way

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
10 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Dennis, east hills

Bathroom is small. There is no kettle in room but you can have one at request.
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Labib

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property has bad odour. Staff were nice and freindly. Would not book here again.
2 nachten verbleven in januari 2024