Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Best Western Plus Pearl Creek

4 out of 5
Best Western Plus Pearl Creek
90 Baniyas Road, Dubai

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 230 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rakia

Reisde met familie
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van JAFAR op 11 okt 2021
Dear Valued Guest, Greetings from the Best Western Plus Pearl Creek Hotel – Dubai. Thank you for having reservation with us. We’re looking forward to welcome you and your guest here in our property, Best Western Plus Pearl Creek Hotel. For further assistance and clarifications, please feel free to contact us. Thank you so much. Reservation Department Best Western Plus Pearl Creek Hotel 90 Baniyas Street, Deira Creek (Opposite Abra - Creek, beside Bank of Baroda) P.O. Box 83163, Dubai , United Arab Emirates Tel: +971 (0)4 222 4555 WhatsApp: + 971 56 643 7390 Email: pearlcreek@fourapplehotel.com

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit hotel overboekt. Geen kamer garantie.
Blijkbaar doet dit hotel aan overboekingen van de kamers en gaat ervan uit dat een bepaald aantal gasten niet komen opdagen. Dit overkwam ons ook. Ondanks dat de kamer vooraf betaald is en de "garantie" is afgegeven dat de kamer gereserveerd is, is dit in werkelijkheid niet het geval. Na aankomst wordt je redelijk kortaf en resoluut (overdonderd misschien wel) door de achteruitgang meegenomen naar een naburig hotel van aanzienlijk lagere kwaliteit. Het gegeven argument is dat er een technisch probleem met de kamer is. Bij navraag de volgende dag bij het "slechtere hotel" wordt er zonder terughoudendheid gewoon verteld dat dit een normale gang van zaken is. Zij zijn het overflow hotel van de Best Western Pearl Creek. Als pleister op de wonde krijg je wel een gratis lunch aangeboden. Dit staat echter niet in verhouding tot het kwaliteit verschil tussen de hotels en bovendien, wie is er in het hotel rond lunchtijd?
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Nisha op 25 jul 2017
Dear Guest , Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay with us. Please note that your feedback is highly valued and we will certainly look into this and determine what we can do to enhancing our guests’ experience. We apologize for the inconvenience we shall address with the concern department to ensure this won't happen again . Kind Regards, Hotel Management.

10/10 – Uitstekend

syed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sulayman B

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I experienced a great moment of peace thanks
12 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Young Kwan

5 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jose Henrique M.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

BEN DAROUECHE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Moyen
7 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Raffaele

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanza con affaccio sul Creek, rumorosissima per i rumori della strada e delle imbarcazioni del Creek. Le finestre non chiudono affatto bene, al punto che, oltre al rumore, in base al vento entrava in camera un forte odore di scarico dei diesel delle barche. Servizio mediocre: non rispondono praticamente mai alle email e sono poco disponibili anche di persona o sul numero WhatsApp che forniscono all'arrivo. Colazione per lo più orientale, c'è poco del dolce cui siamo abituati in italia (questa è una caratteristica, non un difetto). Posate poggiate a diretto contatto con una tovaglietta che non veniva pulita quando qualcuno si alzava. Quando ci si alzava il tavolo veniva pulito buttando le briciole per terra. Pulizia in camera mediocre, un pezzetto di carta è rimasto per terra per 5 giorni. Un giorno mancava l'asciugamano per la doccia, un altro quello per i piedi, un giorno la carta igienica... Posizione ottima se si vuole un minimo di autenticità emiratina. Supermercati nei paraggi dove comprare anche souvenir a prezzi buoni. Metropolitana verde a 7 minuti, rossa a 13 minuti a piedi.
6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Annie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a good stay overall. The reception was good( fast check in) . Breakfast was our favorite during our stay. This hotel could benefit from a good renovation ( the carpet was old, with a bit of smell) Our bedroom had some humidity stains on the walls. Linen & towels were clean but very used. I would like to appreciate the staff; they were very helpful; particularly: aquid( housekeeping), Jimmy& Ismael.
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

CHRISTOPHE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, clean hotel nice river view, close to all restaurants and shopping.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ciprian

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovierungsbedürftig. 2 bis max. 3 Sterne
Für mich sind es 2 bis maximal 3 Sterne. Für 1-2 Nächte ist es OK. Dass Hotel ist schon in die Jahre gekommen und bräuchte eine Renovierung / Sanierung. Auf jedenfalls kein Best Western Standard.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

SILVANA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accesso diretto al centro commerciale City Mall con tutti i relativi servizi.
4 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

syed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rude people and bed odder in the property room were dirty
7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

ashraf

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Staff
7 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Echati

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Shahram

7 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Kery

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a room with a small living room area, two twin beds, another room with king bed and one bathroom. There was also adequate closet space and a mini fridge, safe, kettle, and two coffee/tea cups. It was spacious and clean. However, if there are multiple people staying in one room, provide more than one room key at check in. If you only provide one key, once they are in the room they have to use that key to put in the key holder to have access to the electricity and A/C in the room. If there are two people, give two room keys, for three people give three room keys, etc. This is important because just because people check in together, does not meant they will stay together and go the same places at the same time. Also, I understand reusing the room keys once someone checks out, but at least colorox wipe/clean the room key before giving it to another person because the room keys were dirty. The same issue with the room keys occurred with the towels. Provide the adequate number of towels and wash cloths per person in the room. The breakfast buffet was unorganized and disappointing. No one checked us in or took us to a table. You basically have to grab a table wherever you can and ask the staff to clean it off for you, and they just clean off the plates/bowls/cups but do not wipe down the table. The seating area is very limited. Staff should monitor guests to ensure they are taking the food to put on their plates with utensils and not their hands.
5 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Magdi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nightmare!
They announced it as a 4 Stars hotel in Dubai! Oh no nothing could be more wrong! What a big joke! I wouldn’t even give it one star. I don’t know where to start! Everything is a substandard. Bathroom is dirty, bath towels are smelly and old. The room is miserable. We felt really happy just go away from this hotel and I will never go back again!
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
12 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Syed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Nicholas

10/10 – Uitstekend

Abdirizak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They got the best employees and service
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Burzis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff. Centrally located. Excellent view of the creek
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mohan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

reena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was very helpful but one lady at the front desk I think her name was Handee, was rude and not willing to help.
4 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

reena

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
They should provide small refrigerator and microwave.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

MOHAMMAD HUMAID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall it was a good experience
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

ibrahim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks reception staff and service Mr jimmy
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

ibrahim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All and all Best place
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

nadia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is old and the room door had issue , phone is not working, it is noisy room. I breakfast was nothing interesting as well, would not go back there.
7 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bilal

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

ANGEL

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Zameer mohammed

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Tekeste

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing close to everything nice water front view, All the staff were cooperative
8 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Sidi

24 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Taher, NAIROBI

Reisde met partner
The hotel itself has become a bit outdated even the rooms interior and decor feels old. The room had lingering cigarette smoke smell which made it quite uncomfortable, unfortunately they were fully booked so I couldn't even change rooms. Staff did not clean the room for 2 days, no vacuuming was done, even tissue roll was replaced after repeatedly calling housekeeping multiple times. Breakfast buffet was largely Indian menu and maybe I was expecting it to be better. The location is superb, the bus stop is directly at the doorstep and Metro station (Green line) is just a 5 minute walk away. A few stations away you can even change to Red line so it's super convenient. It's at the heart of Deira (Baniyas Square) where the Gold souq, Dubai Creek and other famous areas of old Dubai are just a short walk away. Overall, maybe the great location makes up for the other shortcomings.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mohamed, Edison

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service and good food and sanitary precautions, hard working staff i like to mention some of the employees that caught my attention after staying in Dubai for the first time, Mr. Fahed, Mr. Vineeth Mrs. Amna and special thanks to the server Mrs. Hanna
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van JAFAR op 11 okt 2021
Dear Valued Guest, Greetings from the Best Western Plus Pearl Creek Hotel – Dubai. Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, we would like to thank you for sharing your experience with us. Our hotel values your feedback and aims to provide our guests with comfortable stay. We are looking for ways to improve our services. Thank you again for your feedback. We hope that you will consider staying with us again. For further assistance and clarifications, please feel free to contact us. Thank you so much. Reservation Department Best Western Plus Pearl Creek Hotel 90 Baniyas Street, Deira Creek (Opposite Abra - Creek, beside Bank of Baroda) P.O. Box 83163, Dubai , United Arab Emirates Tel: +971 (0)4 222 4555 WhatsApp: + 971 50 196 4363 Email: pearlcreek@fourapplehotel.com

10/10 – Uitstekend

Habiba

2 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Hussein

Zakenreiziger
Positief: Netheid
I’was a room different from what I had reserved with lesser amenities.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Aisha

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Hotel acceptable
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The location of the hotel was nice,but the hotel room we were in needs general cleaning.
4 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Ofer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very good hotel near the creek
Service is very good - All the people working there are very nice - Vani, Amir, Sajjad, Mylene, Haidee, The manager in the dining room and his prime assistent, the receptionist from the Philipines that I don't remember her name - all were very nice and helpfull. The room is big, nice and very comfortable. The view from the room to the creek was great. Food is very good - both in the dinner and in the breakfast - a large variety of options. Location is excellent - Near all the souks - gold, spices... - and also you can take a few minutes boat in 1-2 AED to the other side to visit Al Seef and also the museum of illusions.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Abdirizaq

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in maart 2021