Ingang accommodatie

Beoordelingen van City Seasons Hotel Dubai Airport

4 out of 5
City Seasons Hotel Dubai Airport
Port Saeed Al Maktoum Street, Dubai

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 555 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 555 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mustapha

4 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Het ontbijt kan veel beter en airco was niet helemaal optimaal. Het is een prima accomodatie.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Shaji Nair op 3 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank your for taking the time to share thoughts of your stay at the City Seasons Dubai. Your feedback with the breakfast spread and A/C is well received and thank you for highlighting your concern. wse look forward to welcoming you on your next visit to Dubai. Sincerely, Shaji Nair General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Shaji Nair op 2 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing the City Seasons Dubai and for sharing thoughts of your stay. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Shaji Nair General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Shaji Nair op 2 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing City Seasons Dubai for your lodging needs and for taking the time to share your experience with us. We hope to have a pleasure serving you again soon. Sincerely, Shaji Nair General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortabele hotel voor een klein budget
Het is alweer de 3x dat ik hier verblijf en vind prijs kwaliteitsverhouding geweldif

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jan, Groenlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City Seasons Hotel in Dubai
Een net hotel, ruime kamer, badkamer met bad, geen aparte douche cel. Kamer aan de straatzijde en omdat het vliegveld dichtbij is, is het gebruik van oordoppen een aanrader. Het ontbijt is een buffet waar 60 Dhs voor wordt gerekend. Vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima service
Prima service: door vertraging pas 's nachts om 04.30 kunnen inchecken ipv 's avonds. Maar hoefde pas om 20.00 uit te checken ipv 12.00 uur. Hierna was de shuttle service naar het vliegveld snel en goed geregeld.

10/10 – Uitstekend

Ilse, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Heel goed hotel, met ruime kamers en perfecte service. Goed ontbijt en prima ligging t.o.v. het vliegveld en het oude centrum. De stranden/palmeilanden/burj-al-arab zijn wat verder weg en er wordt nog volop gebouwd in de omgeving. Het is in ieder geval een hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

6/10 – Redelijk

Nesta

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist was very arrogant and the manager was very helpful, if i ever go there again, its bse of the manager lady. She treats people with humanity. And the massage was very professional even though their price was extremely high compared to other locations
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Umair

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
The customer service was not friendly at all
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Badr

Zakenreiziger
Stay was ok however being gold member didn’t facilitate late check out neither expanding two more nights
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Bruce

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Anastasia

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated, everything is old and not comfortable. Only the entrance looks nice. Very noisy, some construction going on. Paid for deluxe king room, only because I wanted a balcony, there was none, just a broken looking window overseeing dirty patio with no excess to it. Check in took forever, even though I arrived 4pm, and wasn't friendly. The in room service- limited food was available, and not eatable really. So if you need a quiet 24 hours between your flights with decent food brought to your clean and comfortable room, this is NOT a place for you
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Zoltan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kicsit lepukkant , régi stílusú hotel , semmi extra , de egy éjszakára megfelelt ! Transit !
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yvette

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

SUNAO

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

IHAB

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Abas

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aziz jamal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir durften nicht einchecken. Sie hatten kein Doppelzimmer ready wie gebaucht. Zimmer sollten ab 15h ready sein. Ich war um 23:30h da und sie hatten kein Zimmer. Als ich sagte er soll es mir bitte stornieren m, hat er gesagt ich soll das selber machen über ebookers App. Sehr unfreundliches Personal. Ich habe jetzt das Zimmer bezahlt und durfte nicht rein.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Vladimir

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Eduardo

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Awkward Experience
the hotel is tied and needs an upgrade in certain areas. The have the shabbyest towels ever.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammad Sharif

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Baikal

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Jean-Marie, stiring-wendel

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas géniale, pas de salle de sports comme indiqué !!

10/10 – Uitstekend

KHADRA

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ahmad Parwiz

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Butan

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hafsah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Kyunghee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Friendly Staff. HOWEVER, simply forgot to arrange a morning wake up call despite asking specifically about it! Also I was charged extra amount more than Expedia suggested to be charged at the hotel reception. It is a nice hotel but I would not rate it more than 3 stars at the best, as it is lacking proper maintenance
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Abel

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Najat

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
13 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Abdul

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmet

12 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Rana, Dubai

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

sohrab

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Osama

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Excellent at all
6 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ashok

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed Y

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kaveri, Johannesburg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Location is in close proximity to airport. No airport shuttle provided even though this was reflected as a service on their websites and brochures. No discount on food & beverages as well as SPA treatments was given even though that was reflected on the VIP benefits for this hotel. Rooms were freezing and temperature could not be adjusted. Food quality was below average. Room phone did not work so every time you needed something you had to walk to the front desk. No storage facility for luggage offered. Very disappointing experience, expected a much higher standard given that this hotel had been verified by Expedia for quality and service and categorised under their VIP benefits list of hotels. Wouldn’t recommend.

8/10 – Goed

Anuja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Shariful

8/10 – Goed

Lennart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Muhammad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
There are several reasons for not rating very good 1. Outdated television access in room. 2. No shuttle available from and to airport 3. Very old furniture like TV rack/broken 4. Had to ask for iron and stand 5. Buffet breakfast was average
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Alexander

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Nader

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Mohammed yousaf

2 nachten verbleven in september 2022