Exterieur

Beoordelingen van Dubai International Hotel, Dubai Airport

5 out of 5

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 684 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 236 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

jelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanaf de terminal opgewacht tot aan het hotel gebracht, prima!!!!!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van DIH op 10 nov 2019
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great venue and service!
Very friendly receptionist who also tried to upgrade out room but unfortunately all the more luxurious rooms were sold out for the night. We will definitely visit again the next time we have a long stop in Dubai!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van DIH op 10 aug 2019
Dear Sir/Ma'am, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van DIH op 30 apr 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Jan Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient airport Hotel
Convenient airport Hotel. Wifi signal not very strong.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van DIH op 6 mrt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Wim, Lanaken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima oplossing voor lange wachttijd tussen 2 vluchten, wachten je op bij de gate,snelle incheck en meteen naar je kamer. Ruime kamer en badkamer met alle nodige toiletartikelen. Daarna uitgerust weer verder op reis.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van DIH op 8 feb 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Wim, Lanaken, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima oplossing voor de overbrugging van een lange wachttijd tussen 2 vluchten. Staan klaar bij de gate en snelle checkin. Prima kamer.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van DIH op 10 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van DIH op 9 dec 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Carin, Erp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel om 1 nachtje te overbruggen en lekker te slapen in de terminal.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van DIH op 25 okt 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Margot, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ideale tussenstop
Heerlijk om tot rust te komen tussen 2 lange vluchten door. Zeker als je ook nog eens een gratis upgrade krijgt :)
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van DIH op 8 sep 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
Wij hebben onze reis onderbroken, omdat we reisde met onze baby. Het was super goed geregeld. We zijn opgewacht bij de gate. We moesten nog wat regelen, daar zijn we ook bij geholpen. We hebben gebruik gemaakt van de aangeboden upgrade, waardoor we een luxere kamer, onbeperkt drankjes, snack buffet en ontbijt hadden. We kwamen ‘s morgens aan en mochten zelfs bij aankomst ook ontbijten. Kamer was super groot en heel netjes. Zeer ruime badkamer met bad en aparte douche. Gevraagde babybed stond netjes klaar. Heerlijk bed, dus goed uitgerust voordat we verder reisden.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van DIH op 23 jun 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Mustafa, Fort McMurray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mahdi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

VICENTE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was extremely helpful
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paulina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best place if you are in transit on Dubai
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mathieu

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Very convenient.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for Money
Helt fantastisk hotel i lufthavns terminalen. Perfekt til en lang mellem landing med børn. Der er pool, boblebade og dampbad. Kan varmt anbefales alle pengene værd.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Bradley

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I got to the hotel to check in, they did not have my Expedia number booking reference and they said they don't deal with Expedia. I talked to the manager and he said he would cancel my hotel if they eventually found my reference number. They did find my reference number and said they would cancel my hotel, I have not received a credit yet. I called Expedia and let them know the situation and they said they would follow up with the hotel let me know in seven days, it's been three weeks and I have heard nothing Could somebody please get back to me and confirm that I'm getting a refund for a hotel I didn't use because the hotel said they did not deal with Expedia and did not have a reference number that I gave them.
Reactie van Hotel DXB op 28 dec 2023
Dear Mr. Bradley,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent attempt to check in at Hotel DXB. We understand the frustration you must be feeling, and we sincerely regret any inconvenience caused.Upon receiving your review, we immediately investigated the matter and have escalated the concern with Expedia to expedite the refund process for your unused reservation. We appreciate your patience in this matter, and we assure you that we are actively working towards a resolution.Please rest assured that we take these matters seriously, and we are committed to ensuring that this issue is addressed promptly. We understand the importance of a timely resolution and are working closely with Expedia to facilitate the refund process.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.Warm regards,Hotel DXB Customer Service Team

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Between flights it is great to sleep and not have to leave the customs area.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Yvonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was placed in a room near the restaurant, the noise kept me awake with what sounded like furniture moving. Then people talking early morning as well. Not happy with this stay.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Leon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint sted - Meget dyrt - og ingen morgenmad inckluderet

10/10 – Uitstekend

MOMOTO

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
値段が高いが、フライトの時間に合わせて、チェックイン、アウトさせてくれてとでも便利でした。 トランジットをベッドで休めるので、長旅には良いです。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Hari

Positief: Netheid, personeel en service
Overall good.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was quiet in the room figuring we were in the airport.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Valeriy

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, quite place
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tarik, RIYADH

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Faizah, Abuja

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is inside the airport terminal, and was SO convenient to stay at for my 15 hour layover. Someone from the hotel came to meet me at my gate and walked me over to the hotel. I had a wonderful night's sleep and enjoyed a delicious room service breakfast. In the morning I just had to walk downstairs and down the terminal to get to my gate. I didn't have to go through security again or anything. I will stay here every time I have an overnight layover in Dubai!
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ankit

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sarah

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

lynda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8hours in bed before flight.
It was an overnight stay before a very early flight the next morning. What we didn’t appreciate was that it was airside fortunately we were able to check our bags in the night before after we scrambled to get things we needed for the stay and next morning.
1 nacht verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van DIH op 30 jun 2020
Dear Kevin, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are sorry to hear that your stay with us was not up to your expectations. I have communicated your feedback to the respective departments. Please send me your contact details so I or a member of my team can reach out to you in case we have any questions or to update you on the actions we’ve taken. Once again, my sincere apologies for the inconvenience this matter must have caused you. I’m looking forward to getting in touch with you and making up for the negative experience. Kind regards, Argie Maglalang Marketing Administrator

8/10 – Goed

D J

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Kwai Fun Elsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置方便的機場酒店
可以要求酒店員工接機, 不用自己找酒店位置, 員工服務態度好, 位置好, 轉機非常方便, 但價錢有點貴.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van DIH op 21 mrt 2020
Dear Kwai Fun, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right in the heart of Terminal 3 , handy and easy to find
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van DIH op 21 mrt 2020
Dear Sir/Ma'am, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

simone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Suse, Bottrop

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkt im Terminal 3 gelegen, jeweils im jeweiligen Concourse in der Nähe der Gates, bei uns lief es allerdings maximal schlecht, aber da kann das Hotel nichts dafür- Hotel im Concourse A, Landung in B, Abflug in C, weitere Wege konnte man also nicht haben, wenn das auch Jammern auf hohem Niveau ist. Der Welcome- Service war ausnehmend freundlich, der Check- in im Executive- Bereich flott und die Mahlzeiten in der Lounge sehr gut, die Service- Mitarbeiter dort bemerkenswert zuvorkommend! Insgesamt sehr empfehlenswerte Unterkunft bei einem längeren Stop, das Executive- Zimmer absolut zu empfehlen, riesengroß und sehr komfortabel! Würden wir immer wieder so machen!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Dear Suse, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Every year we stay in DIH on our way to and from Seychelles. It’s very convenient and comfortable place to relax between the flights. Staff is very well trained, rooms are very clean with all amenities,
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 27 feb 2020
Dear Olga, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved that the staff met us outside of our gate!
A hotel staff member met us outside of our gate to guide us to the hotel which was invaluable! Don’t think we would have found the hotel without him. Great accommodations with blackout curtains so we could sleep during our long layover.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 7 mrt 2020
Dear Sir/Ma'am, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jacek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 22 feb 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

katrine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place in the tetminal. Best place to transit for a one nighter
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 22 feb 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 22 feb 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great location. Central and easy to get around. However from terminal A there are not many signs for directions to the hotel. I had organized for your staff to meet me so it was great but if not I think one would find it a bit difficult to get there.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 13 feb 2020
Dear Sir/Ma'am, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Sally

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 13 feb 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

JJ, Falls Church VA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel's big advantage is its convenience. It is located right inside the airport. Clean and comfortable.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 11 feb 2020
Dear JJ, Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us. Dubai International Hotel continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Dubai International Hotel on your next visit. Kind regards, Chanaka Ranasinghe Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van DIH op 10 feb 2020
Thank you for rating us! We appreciate your feedback!