Receptie

Beoordelingen van Flora Al Barsha Hotel at the Mall

4 out of 5
Flora Al Barsha Hotel at the Mall
Al Barsha Road, Near Mall of The Emirates, Al Barsh, Dubai

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 287 van 517 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 517 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 517 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 517 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 517 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt centraal; vriendelijk personeel; ontbijt een beetjes saai
8 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Flora Hospitality op 5 jan 2020
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in het Flora Al Barsha Hotel. Wij stellen zeer op prijs dat u de moeite genomen heeft na uw vertrek uw feedback achter te laten. Allereerst zijn wij bijzonder verheugd te horen dat u een fantastisch en onvergetelijk verblijf in ons hotel heeft gehad. Wij doen altijd ons uiterste best om een unieke ervaring aan te bieden en zijn dan ook zeer tevreden te horen dat wij uw verwachtingen hebben weten waar te maken en zelfs overtroffen. Uw feedback inzake ons restaurant is direct doorgegeven aan de chef-kok & zijn keukenteam en deze hebben uw verbeterpunten meteen opgepakt. Daarom nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. Deze is namelijk van vitaal belang om onze service iedere keer weer aan te scherpen en te verbeteren. U zult zien dat tijdens uw toekomstige verblijf in ons hotel de door u aangedragen verbeterpunten zullen zijn ingevoerd. Dat is onze belofte aan u. Daarom hopen wij u in de nabije toekomst weer eens in ons hotel te mogen verwelkomen. Dank u & Tot ziens, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette ruime kamers. Rustige omgeving en goede locatie dichtbij metro en winkelcentrum
9 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima in orde,goede locatie kan dit hotel iedereen aanraden.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Flora Hospitality op 20 feb 2019
Beste gast, Veel dank voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf in het Flora Al Barsha Hotel! We zijn blij te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en dat de faciliteiten en de diensten die ons personeel verstrekte aan uw verwachtingen voldeden. We danken u voor uw verblijf bij ons en we kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te verwelkomen. Dank en vriendelijke groet, Jikku John Mathew Clusterdirecteur Bedrijfsvoering.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel, ideaal hotel om Dubai te ontdekken met metrostation vlak in de buurt. Ontbijt is heel bescheiden en kan beter.
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Flora Hospitality op 30 okt 2018
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in het Flora Al Barsha Hotel. Wij stellen zeer op prijs dat u de moeite genomen heeft na uw vertrek uw feedback achter te laten. Allereerst zijn wij bijzonder verheugd te horen dat u een fantastisch en onvergetelijk verblijf in ons hotel heeft gehad. Wij doen altijd ons uiterste best om een unieke ervaring aan te bieden en zijn dan ook zeer tevreden te horen dat wij uw verwachtingen hebben weten waar te maken en zelfs overtroffen. Uw feedback inzake ons restaurant is direct doorgegeven aan de chef-kok & zijn keukenteam en deze hebben uw verbeterpunten meteen opgepakt. Daarom nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. Deze is namelijk van vitaal belang om onze service iedere keer weer aan te scherpen en te verbeteren. U zult zien dat tijdens uw toekomstige verblijf in ons hotel de door u aangedragen verbeterpunten zullen zijn ingevoerd. Dat is onze belofte aan u. Daarom hopen wij u in de nabije toekomst weer eens in ons hotel te mogen verwelkomen. Dank u & Tot ziens, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Emil , Spijkenisse

Positief: Personeel en service
Goed hotel, geweldig personeel
Zeer vriendelijke ontvangst. Hotel ligt op loopafstand van The mall of the Emirates, metro in de mall. Taxi vonden wij uiteindelijk de betere optie. Bus tour gedaan via het hotel, was erg leuk. Geen luxe bus maar wel in één dag heel veel gezien voor een goede prijs. Tour begeleider zeer vriendelijk en af en toe zelfs grappig. Al met al zeer geslaagd. Hotel ligt centraal genoeg om alle leuke dingen in Dubai te zien. Zeker door middel van de taxi die een stuk goedkoper zijn dan in Nederland.
Reactie van Flora Hospitality op 21 jun 2016
Geachte gast, Bedankt dat u logeert in Flora Al Barsha Hotel en dat u de tijd neemt voordat u vertrekt om uw mening te geven over uw verblijf. We zijn heel gelukkig om te horen dat u een memorabel en voortreffelijk verblijf bij ons hebt gehad. Ons hotel streeft ernaar om een werkelijk unieke ervaring te bieden, en we zijn enorm blij dat we uw verwachtingen konden overtreffen. Uw vriendelijke waardering is direct overgebracht aan het team, dat het als een grote motivatie ervaart. We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen. Hartelijk dank en met vriendelijke groet, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitsrekent
Het was uit stekent

8/10 – Goed

Kelly M.

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk verblijf gehad voor de 2e maal
Wij verbleven voor de 2e maal in dit hotel op korte tijd en opnieuw tevreden. Enkel jammer van we vlek op het tapijt in de kamer, zag er vies uit, precies een grote koffie vlek. Zeer goede ligging om alles te bezichtigen.

8/10 – Goed

Martijn, NL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and spacious. The hotel is well located if you have to be in different parts of Dubai. The wifi internet is fast.

8/10 – Goed

EHAB

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The suite was spacious, Clean. having a kitchenette could be a bonus for this room. staff are very nice. breakfast needs to include more varieties to match with Arab and western guests , as it focus on Asian food ... the hotel is next door to mall of the emirates , and Metro train station at the mall as well as less than 10 min walk to mashreq metro station.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Flora Hospitality op 12 feb 2024
Dear Guest,Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure.We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for themWe look forward to welcome you back soon with us.Thanks & Regards,Jikku John MathewCluster Director of Operations

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok hotell men ingen lyx
Väldigt mager frukostbuffé inte riktigt vad man är van vid från ett hotell som kallar sig ” i lyxstil” samma utbud varje dag inga överraskningar en sorts småbröd mm. Ett bra medelklasshotell skulle jag säga , helt ok bra sängar. Försökte hela tiden få 2 st ansiktshanddukar men verkade omöjligt, inga lyx toalettartiklar. Annars trevligt.
10 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Flora Hospitality op 6 dec 2023
Kära gäst,Tack för din vistelse på Flora Al Barsha Hotel och för att du tog dig tid att ge din feedback för tiden du stannade hos oss.Din feedback är oerhört värdefull för oss, eftersom vi strävar efter att förbättra oss med varje vistelse. Vi har noterat dina kommentarer och de bekymmer som nämnts i detalj. Vi har tagit upp det med respektive avdelning och personal för förändring och förbättring. Vi beklagar djupt olägenheten och lovar att du kommer att uppleva de ändrande åtgärderna vid dina framtida besöka hos oss.Än en gång tackar vi er för att ni lyfter fram de områden där vi kan förbättra oss och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss snart.Tack och hälsningar,Jikku John MathewKlusterchef för verksamheten

10/10 – Uitstekend

Aysha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Amy, Ripon

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice rooms. Lovely housekeeping staff. Good location.
Reactie van Flora Hospitality op 1 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your great comments and appreciation after your recent stay with us. We thank you for sharing it with us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & RegardsJikku John MathewCluster Director of Operations

8/10 – Goed

Mobin

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Camila T J N

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O quarto era grande e a cama confortavel. Muito proximo do Mall of the Emirates (5min a pe). Cafe da manha simples mas atendia. Problema com as toalhas que era reabastecidas porem sempre em numero menor do que o de hospedes.. bom custo-beneficio.
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Flora Hospitality op 14 apr 2023
Prezado Hóspede,Obrigado por se hospedar no Hotel Flora Al Barsha e reservar um tempo para atualizar seus comentários referentes a sua estadia no momento da sua partida.Seus comentários são extremamente valiosos para nós, já que nos esforçamos em melhorar com cada estadia. Ficamos felizes em saber que você teve uma experiência positiva conosco e, ao mesmo tempo, agradecemos muito o seu comentário e as preocupações mencionadas. Nós garantimos que o mesmo foi feito com o departamento e equipe envolvidos para a devida correção e melhoria. Lamentamos profundamente o inconveniente e nós prometemos que você experimentará as ações corretivas em suas futuras visitas conosco.Mais uma vez, agradecemos-lhe por destacar as áreas em que precisamos melhorar e estamos ansiosos para recebê-lo de volta conosco em breve. Obrigado & cumprimentos,Jikku John MathewDiretor de Operações

10/10 – Uitstekend

Pauline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect.
Our stay was lovely. Very comfortable. Check in quick and easy. Very close to the E Mall and metro station.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Flora Hospitality op 7 jan 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us and we are glad that you had a great stay and you like the hotel’s convenient location next to the Mall of Emirates & Mashreq Metro Station.Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them. We thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back with us during the next trip. Thanks & Regards Jikku John MathewCluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Omer, Karachi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet hotel. No street noise. Very good friendly staff. Second time staying here. Will stay again. Things to improve: coffee shop could have some edibles like croissants etc not just cakes. Wi-Fi is a bit slow at 7-10 MB.
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Flora Hospitality op 20 jul 2022
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad to hear that you had a positive experience with us and at the same time we greatly appreciate your comment and the concerns mentioned. We assure you that the same has been taken with the concerned department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

MURALI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff are very efficient polite abd friendly.I will recommend this hotel as the best hotel and its located on the prime location.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Flora Hospitality op 23 jun 2022
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Frederico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

gaspare

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien choisir sa chambre est indispensable
l'hôtel se trouve à proximité des grands axes très fréquentés de Dubai, ma chambre était situé au 4ème étage côté rue, pas facile de dormir avec ce bruit constant.
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Flora Hospitality op 15 nov 2021
Cher visiteur, Nous vous remercions d’avoir séjourné à Flora Al Barsha Hôtel et d’avoir trovué du temps à en laisser votre commentaire après le départ. Nous sommes très contents d’avoir lu que vous aviez passé un séjour inoubliable et formidable. Notre hôtel vise à assurer une expérience unique, et nous sommes enchantés d’avoir réussi à dépasser vos attentes. Votre commentaire sur l’isolation phonique a été noté et nous sommes très désolés de tout embarras. Récemment nous avons exécuté quelques améliorations dans tous les chambres et nous allons informer le personnel en charge pour faire des verifications supplémentaires. Nous nous réjouissons de vous accueillir très bientôt dans notre hôtel. Veuillez recevoir mes remerciements et salutations cordiales Jikku John Mathew Directeur du Regroupement des Opérations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Some positives a d some negatives
Check in was a bit of a hassle. The hotel was clean all the time. The housekeeping staff was very kind and thoughtful. The hotel however was missing a restaurant that has an alcoholic bar and it was also lacking in food options in the hotel. Location was a bit hectic but very close to the mall. The parking was very tight to get into and sometimes hard to find a spot. We had 2 rooms connecting, 1 room had rusty shower parts and plugs that didn’t work. The second room had a lounger that was in really bad shape. Overall I would rate this hotel a 3/5. Not the best place I’ve stayed, but not the worst.
11 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Flora Hospitality op 29 dec 2021
Dear Guest, Thank you for the feedback on your stay at the Flora Al Barsha Hotel. At the outset please accept our humble apologies for the inconvenience caused during your stay with us. To go deeper in to your comment on the services delivered by the team members may we request you to give us your stay details of reservation & room no stayed in along with the details of the dissatisfaction by a mail to barshafeedback@florahospitality.com Your mail will help us to improve ourselves for the future guests of the Hotel & once again my apologies for the dissatisfied stay. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

6/10 – Redelijk

Rajia

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good
Excellent location. Bad breakfast
11 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Flora Hospitality op 15 sep 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your feedback on the breakfast in the restaurant has been shared with Chef & his team for due correction and improvement and we thank you for your vital feedback. We promise you that you will see the improvements during your future visits with us. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Khalil

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيد
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Flora Hospitality op 5 jul 2021
عزيزي الضيف، إنه لمن الملهم جدًا رؤية مثل هذا التعليق الرائع بعد إقامتك الأخيرة معنا. نشكرك على إقامتك معنا ونتطلع إلى رؤيتك مرة أخرى في المستقبل القريب. مع الشكر والتقدير، جيكو جون ماثيو مدير عمليات المجموعة

8/10 – Goed

Francisco

2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Rana

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
My stay experience
The room was spacious, and the hotel ambience was good. The staff are friendly and helpful, their room service was very quick. The breakfast was also reasonable and the services in the restaurant was very good. The hotel is not renewed and you can see that the carpets are not very clean, the furniture is scratched and broken and the usb cable was not working so you cannot feel comfortable in terms of cleanliness as it looks old and not in a good condition
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Flora Hospitality op 19 jun 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad to hear that you had a positive experience with us and at the same time we greatly appreciate your comment and the concerns mentioned. We assure you that the same has been taken with the concerned department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Value for Money
Unobtrusive well maintained hotel. Convenient location right next to the Mall of the Emirates and the Subway Station. The breakfast quality, choices and service did not meet my expectations for a 4-Star hotel.
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Flora Hospitality op 23 mei 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. The hotel is located in the new Dubai, adjacent to the famous Mall of Emirates and in close proximity to Downtown Dubai and Jumeirah beach. MOE & Sharaf DG metro stations are just few foot steps away from the hotel. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Mehdi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Mohammed Nadim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is very nice, the staff was very friendly & helpful Overall stay was great
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Flora Hospitality op 19 mei 2021
Dear Guest, Thank you for staying with us and we are glad that you had a great stay and you like the hotel, location and services from the team. We thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back with us during the next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

RASHED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice.clean. but small parking
Nice hotel Next to Emirates Mall 200m Parking is not good for big cars ..
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Flora Hospitality op 18 mei 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. The hotel is located in the new Dubai, adjacent to the famous Mall of Emirates and in close proximity to Downtown Dubai and Jumeirah beach. MOE & Sharaf DG metro stations are just few foot steps away from the hotel. The basement parking entry and exit is designed as per the Dubai Municipality requirements and it’s approved as per the building plans. We have placed alerts and cautions wherever required and it helped our guests also. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Ofer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel in the center of dubai
Excellent hotel!! Great beautiful very large comfortable room, very good breakfast, excellent service, 2 minutes walk from Mall of the Emirates and the metro station. Really good hotel!!
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Flora Hospitality op 25 apr 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. The hotel is located in the new Dubai, adjacent to the famous Mall of Emirates and in close proximity to Downtown Dubai and Jumeirah beach. MOE & Sharaf DG metro stations are just few foot steps away from the hotel. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

AHMAD

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay hotel
Old furniture. You can spot that furniture is used until death . Bathroom smells bad . While taking shawer all water flows to floor while taking shawer
7 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Flora Hospitality op 4 apr 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We have noted your comments and the concerns mentioned in detail. We have taken it with the respective department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

4/10 – Matig

Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Customer service is below awerage
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Flora Hospitality op 3 mei 2021
"Dear Guest, Thank you for your recent stay and for sharing your feedback. We regret to hear on these shortcomings from our end and we assure you the corrective actions for sure without any delay. We thank you for bringing this to our attention and at the same time request you to give us another chance to serve you better. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Ludivine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une grande chambre très bien insonorisée, avec un lit immense et très confortable ! Le petit dej manque un peu de choix. Salle de sport ouverte mais 1 machine sur 2 condamnée, dommage. Un bon bain de soleil au bord de la piscine sur le you avec jacuzzi permet de bien lancer la journée. Proximité métro, très pratique pour se déplacer. Proximité du mall, parfait pour boucler les journées avec un peu de shopping
4 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Flora Hospitality op 17 apr 2021
Cher Client, Merci d'avoir sejourné avec Hôtel Flora Al Barsha et de prendre le temps de poster Votre commentaire concernant votre séjour. Nous sommes heureux d'entendre que vous avez eu un séjour agréable avec nous. Notre hôtel vise à offrir une expérience vraiment unique, et nous sommes ravis que nous étions en mesure de dépasser vos attentes. Vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous, alors que nous nous efforçons de nous améliorer avec chaque séjour. Nous sommes heureux d'entendre que vous aviez une expérience positive avec nous et en même temps, nous apprécions grandement votre commentaire et les préoccupations mentionnées. Nous regrettons profondément pour la gêne occasionnée et nous vous promettons que vous ferez l'expérience des actions correctives durant vos futures visites chez nous. Une fois encore, nous vous remercions pour mettre en évidence les zones d'améliorations pour nous et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau avec nous bientôt. Cordialement, Jikku John Mathew Directeur des opérations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Serafin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in Dubai
Well located hotel in Dubai. Helpful staff.
5 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Flora Hospitality op 8 feb 2021
Dear Guest, Thank you for staying with us and we are glad that you had a great stay and you like the hotel, location and services from the team. We thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back with us during the next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Yossra

1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

12 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Houcine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service especially Mr Foued (at the reception). I would stay again whenever I have a chance and I recommend it for anyone.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Flora Hospitality op 10 jan 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Anas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Was a great service and beautiful room, very close to mall of the Emirates, only thing breakfast was not very good and one has to walk with you to pick what you want to eat
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Flora Hospitality op 3 mei 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your feedback on the breakfast in the restaurant has been shared with Chef & his team for due correction and improvement and we thank you for your vital feedback. We promise you that you will see the improvements during your future visits with us. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend!
So good!!! Sparkling clean and spacious place with basement parking. Staff is very helpful. Will definitely come back again.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Flora Hospitality op 27 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your great comments and appreciation after your recent stay with us. We thank you for sharing it with us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

ASHHAL

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed my staying there
Stayed there for 16 days the stuff are so nice rooms are too clean liked it
13 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Flora Hospitality op 27 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your recent stay and sharing your experience with us. Your kind appreciation is a great source of motivation for us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Shelia, Dallas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good. Staff gave excellent service. Breakfast wasnt the best. But doable. Location across from the mall and train.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Flora Hospitality op 27 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your great comments and appreciation after your recent stay with us. Along with that we have noted the feedback on the breakfast where we need to improve further. Rest assured that it will be taken with its due importance and you will experience the changes on your future visits. We thank you for sharing it with us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birthday Trip
Fantastic location. Just a walk away from Mall of the Emirates and the metro station. Room was clean, spacious and comfortable. Lovely view of the mall. The hotel has a lovely space to sit and read a book or just relax in reception/entrance. Was great to know that one had access to the pool during the pandemic time. They do not mention it and was a shock with check-in, but due to COVID19 they only clean your room every 3 days. So if you need towels or water you need to call housekeeping. Otherwise it was a lovely 2 days.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Flora Hospitality op 3 mei 2021
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Al Barsha Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad to hear that you had a positive experience with us and at the same time we greatly appreciate your comment and the concerns mentioned. We assure you that the same has been taken with the concerned department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 – Goed

Muhammad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Piotr

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Omijajcie ten hotel
Pomimo próśb w ciągu 7 noclegów tylko raz posprzątano apartament ,nie wymieniano ręczników ,nie przynoszono wody do picia. W basenie temperatura porównywalna do tej na powietrzu(usterka oprzyżądowania) po 4 dniach od zamelowania dopiero uruchomiono sale trninigową i basen,brak info na stronie o ograniczeniach nie polecam!!!!!!
7 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Flora Hospitality op 3 mei 2021
Szanowny Gościu, Dziękujemy za pobyt w hotelu Flora Al Barsha i za poświęcenie czasu na aktualizację informacji zwrotnej o swoim pobycie w momencie wyjazdu. Twoja opinia jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ staramy się ulepszyć każdy pobyt. Odnotowaliśmy państwa uwagi i szczegółowo omówione obawy. Podjęliśmy ją wraz z odpowiednim departamentem i personelem w celu odpowiedniej korekty i poprawy. Głęboko ubolewamy nad niedogodnościami i obiecujemy, że doświadczą Państwo działań naprawczych w związku z przyszłymi wizytami z nami. Jeszcze raz dziękujemy za podkreślenie obszarów, w których dokonaliśmy dla nas ulepszeń i oczekujemy, że wkrótce powitamy państwa z nami. Dziękujemy i gratulujemy, Jikku John Mathew Klastrowy dyrektor operacyjny

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2020