Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Fortune Karama Hotel

3 out of 5
Fortune Karama Hotel
Near karama Metro Station, 2C Street, Dubai

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 87 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 87 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pui Sang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Precies goed
Het was een goed verblijf voor mij. Net precies wat ik ervan verwacht heb
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hussain op 11 nov 2022
Dear Pui SangGreetingsI appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate book via your preferred website.Kind RegardsIrshad HussainGeneral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Haytham

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anil

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Air condition is very old and dirty, working so noisy. Hotel is very loudy.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Deepesh

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the poorest ever propeety i have ever seen in dubai. although they claim that the service/property was affected by unusual rain.in dubai last week. There is odour smell in the hotel. noneofthe staffs were frindly and its difficult to see smile on anybody's face. the front desk staffs were very rude. it is veey old property with.nothong proparly maintained neithee was room.nor the room and even.they provide dirty towels. in the vibrant city of dubai.it os.the.worst.hotel.i have evee imagined. I am pleases to leave the early because of suffocation in.thos property. completely mess. A big No to thos badhotel
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sunil

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Quite near to metro rail station, so convenient to travel locally if metro is mode of transportation you use most. Services like calling taxis is not available! Other miscellaneous services were not bad but either not good to be appreciated!
6 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Anupam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s not a decent hotel - it has clubs and lot of red light activity goes on here
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

VINOTH KUMAR

7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ARUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

SAJEEV

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly. Room service is excellent. Bathroom and plumbing needs major upgrade. Toilet sink was clogging. Old bathtubs.
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Faisal

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

joseph

2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel to say
Horrible stay, very noisy, rooms are very dirty, bathrooms got mould, water taps were terrible, this hotel should be zero star.
6 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jonas

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Noisy

6/10 – Redelijk

maria fernanda

Negatief: Netheid
Pésimo hotel
En general muy regular tirando a mal el hotel , la entrada huele a cigarrillo todo el día , en la noche entra gente de dudosa procedencia , hay 3 bares y entran mujeres a prestar otro tipo de servicios , hay música toda la noche , las habitaciones huelen mal , a guardado con cigarrillo , las sábanas olían mal , el baño es súper feo , el agua de la tina sale amarilla , todo es viejo , sucio y feo , la nevera se descongelaba , mala estadía
6 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Khalid

2/10 – Ontzettend slecht

Sungbong

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If you don't want to sleep, book here!!
Good location (good transportation and shops), but very old hotel... You cannot sleep at night because of a big noise from the bar. Room condition is horrible!!!
6 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

ali

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap single stay
Little expensive for the value. Very noisy at night. Disco live band right at the entrance. Not suitable for family. Single like me with extreme budget issue can have a stay here. Don’t order food from hotel V Very expensive. The location is great for many many restaurants near by for BF/L/D.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hussain op 11 nov 2022
Dear Mr. AliGreetingsThank you for giving us a feedback on your stay. Regarding the noise if we knew it during your stay we would have changed your room to the other block which is not noisy. Kind RegardsIrshad Hussain

10/10 – Uitstekend

Eswara, Greenville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good experience. The hotel staff were excellent. The clubs on-site and room service is good.
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

seoyoung

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Timo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel befindet sich ca. drei Gehminuten entfernt von der Metro-Station "ADCB" (gehört zur Red-Line) und somit ca. zwanzig Minuten vom Airport DXB entfernt. Die Einrichtung ist deutlich in die Jahre gekommen. Im Bad sind viele Fliesen gerissen und die Fugen wurden teils notdürftig und unsauber mit Silikon gefüllt. Auch lagen noch einige lange dunkle Haare von einem vorigen Gast herum. Die Nachttischlampen funktionierten nicht. Am Kunstledersessel fehlten an der Lehne größere Stücke vom Bezug. Vom angeschlossenen Bar-Außenbereich wummerten bis ca 02:00h entsprechende Bässe oder Jubelrufe (es lief ein Cricketspiel) nach oben. Für das (indische) Frühstück bekam ich Einweg-Plastik-Besteck und Becher. Geschmeckt hat es dennoch. Ich benötigte kurzfristig eine Unterkunft und habe mich für dieses Hotel entschieden, da es gut gelegen ist (siehe oben) und noch in meinem Preisrahmen lag von unter 100€. Wenn ich nicht restlos bedient von den Umständen gewesen wäre, hätte ich mich direkt beschwert. Ich wollte aber einfach nur noch meine Ruhe an dem Tag haben - ein Fehler, ich weiß.
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Josette

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Ilker

Positief: Personeel en service
Staff was extremely helpfull. Hotel is very close to metro and 7/24 Markets which is great.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

VENKATESH

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The Hotel was run
1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Kamil

1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is not clean and not comfortable. Also the service is so bad
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Rennie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mon séjour la bas
The stay was okay for the most part with one and two hiccups that needed to be addressed.
6 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Samer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Punit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

dan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
enjoyed my stay
good location, great rooms
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Raju

Negatief: Netheid, comfort kamer
Bad service
Cleaning not good No water in the room No slippers in the room No Dental kit No shaving kit Bed sheet was stained Room was smoking smell
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Abu M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for the price
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

G S

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

SANJAY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Margaret Kenny op 1 dec 2019
Dear Mr. Sanjay, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely,

4/10 – Matig

Duk yong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
에어콘소음 나이트소음 잠을 못잠 룸서비스 별로
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Margaret Kenny op 1 dec 2019
Dear Duk, Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. I was disappointed to learn of the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade some of the facilities. Apologies for all the inconvenience caused. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Value for money. Location could be better. Good good.. Polite staff
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Margaret op 17 sep 2019
Thank you for the positive comment

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

RAM

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
No cold water in shower . And is summer in Dubai. Currently visit on business and check in with my friend to catch up . But sad hotel seems doesn’t believe the costumer. Staff might thinked that all lady who check in is “business lady “ like in the bar. Try to explain to staff but seems was miss communication. Even my college check in still not allowed to have talk or visit in the room. Reception put us in different block like in jail. And kind of insulting. Good price hotel. But not recommended for business or even relaxation hotel. To many hooker around. Definitely not a family friendly
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Abdul Poushad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

HASAN saifuddin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Yousufuddin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service
Great location, and room has alot of space but could use better cleaning
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Vilas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kadah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مقرف حراميه سئ للغايه
معدوم وسئ اسوء اقامه بحياتي
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kadah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سئ جدااااا
من اسوء الفنادق واسوء معامله وحرميه فقدت اغراض ورفض التعامل معاي ونكران الاغراض وعدم الاعتراف ابداا طاقم سئ وعدم وجود موظف باللغه العربيه واحمد الله انه لليله واحده فقط ومايستاهل نجمه اقسم بالله سئ تجربتي انا شخصيا
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

NIKOLAOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018