Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Gateway Hotel

3 out of 5
Gateway Hotel
Al Souqe Al Kabeer, Khalid Bin Al Waleed, Dubai

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 102 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 102 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mohamed, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op loopafstand van vele winkels en restaurant. In de buurt van het metrostation.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van April op 15 nov 2018
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future.

6/10 – Redelijk

Shirley

Positief: Personeel en service
fijn hotel met goede ligging
Hotel is dichtbij metrostation Al Fahidi ( rode lijn), Meena Bazaar, en the Creek. Ontbijt is goed en gevarieerd. Enige minpunt zijn de donkere kamers door de architectuur van t gebouw. Personeel spreekt Engels en is zeer hulpvaardig. Zwembad en gym zien er goed uit. Ik heb een hele goede verblijf gehad. Het hotel biedt kosteloos transfers aan van hotel naar AirPort en vice versa.
7 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel. Breakfast is oke but could be better quality
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Redelijk simpel hotel midden in oude gedeelte.
Goede ligging: loopafstand van de Greek en de halte van de hop-on,hop-op bus. Metro op tien minuten lopen. Zeer Arabisch gedeelte van de stad. Zwembad op het dak klein maar prima.

8/10 – Goed

sanjay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel near shopping area
8 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Pamela

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Sulejman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Shaheen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
One of our room thermostat not working despite 2 hotel attempts. It was freezing cold the whole time. The other room, got king size bed despite reserving twin beds and insisting on it at front desk. Finally after 30 min of wait, they changed the room to twin beds.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Bruce I

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location
Enjoyed our stay at the Gateway Hotel. the location (old town) was perfect for our holiday, with easy access to the Metro.The room was was nice and clean.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean but area not inviting
A great hotel with friendly and helpful staff. However, the area was not very pleasant and was quite dirty surrounded by electrical stores and take away shops. The hotel was clean and bed was comfortable with a nice breakfast buffet.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist ein sauberes Hotel im Teil Deira von Dubai. Nettes Personal. Alles ok. Frühstück war auch ok
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Raghu

Positief: Netheid, comfort kamer
No bells and whistles, budget hotel
Great location and accessibility, but Customer service and food options could be improved. Very few vegetarian options in breakfast spread. In fact their quality of breakfast has gone down since my earlier visit to this hotel in 2017.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr guter, täglicher Zimmerservice, Personal ist sehr hilfsbereit. Frühstück ist sehr international und abwechslungsreich, auch Mengenmäßig gesehen! Gute Lage, ÖPNV ist nie weiter weg als 10 Gehminuten - zahllose Geschäfte und Gastronomische Einrichtungen sind vorhanden. Für den Preis ist das Hotel unschlagbar! Nicht gefallen hat mir der recht kleine Pool und es gibt da auch nur vier Sonnenschirme bei ca. 20 Liegen - Probleme sind da vorprogrammiert. Das Hotel kommt langsam in die Jahre, kleinere Abnutzungserscheinungen sind schon vorhanden. Es ist sehr hellhörig dort, die Türen knallen oft laut zu, u.a. Geräuschen.
5 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Denise

Positief: Comfort kamer
Internet very slow. Had to ring if there was a problem. Organised shuttle to airport in the morning only to be told later it was booked out. They did organise it with a driver an hour later.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

A.Traveller

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
I loved the staff, they couldn't have been nicer or more helpful! I didn't like that we had been promised twin beds, but didn't get them.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

ANA MARIA

O local era muito ruim pois fica longe das atracoe
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Marit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very kind when Granddaughter became ill.They provided her with a special fruit plate. So kind. The only negative comment would be that the shower water could have been warmer.
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

asha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
It was a good stay
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

RENATO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volvería a gateway
Excelente ubicación y la atención de cada una de las personas que ahí trabajan. Metro cerca .
13 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God ferie
Super service på hotellet!
6 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Удачный отель для поездки на 2-4 дня
Отличный отель, с новым ремонтом и прекрасным обслуживающим персоналом. На всем протяжении поездки в любой момент любой сотрудник был готов помочь в любом вопросе, вплоть до того, что нас проводили к обменнику на другой улице. На крыше небольшой бассейн, лежаки, зонтики и бесплатные полотенца. Еда разнообразная. Уборка в номере каждый день. Единственное, мало шампуня и геля, всего по 1 тюбику на двоих. От метро не далеко, 7 минут пешком. В целом отель понравился. Обязательно вернемся сюда в следующем году.
8 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Subhajyoti

Positief: Personeel en service, comfort kamer
A gem in the heart of old dubai
Located in the heart of But Dubai/Old Dubai this hotel is a true gem. A bit dated in room decor and conditions of bathroom and other fixtures, otherwise its a pleasant stay. The breakfast on the roof top restaurant has quite a few choices - Asian, indian and European hot and cold items. It also has its own parking for guests if you are bringing a car which is great since it is hard to find parking in this part of the city. Its minutes away from some key landmarks - Abra station to the old souks, bastakhiya and the Dubai museum and palace. Overall a really good experience and a pleasant stay.
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Morten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
godt hotel. aften buffet kunne være bedre
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Well centred well situated shopping very cheap food abundant
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

malika

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dans l'ensemble notre séjour a été agréable la chambre était confortable du choix au petit déjeuner proche du métro restaurants a proximité par contre nous sommes arrivées vers 1h30 du matin nous avons du payer une nuit d'hôtel supplémentaire car notre arrivée était trop tôt !!!
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel pas trop serviable. Ampoules dans la chambre n'a pas été changé pendant 10jours alors qu'on a signalé 3 fois. Mais dans lensemble très bon hotel et belle piscine
10 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Sharat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A comfortable stay
The stay was good. The service was good and met our expectations. The rooms are clean, large and comfortable. The breakfast had many choices and enjoyable. The hotel is close to many attractions.
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Guest, California

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, nice breakfast, nice gym and business center. Cleaning staff was very organized and helpful.
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Wuschel, Dingolfing

Positief: Netheid
Preisgünstiges Hotel , in belebter Umgebung. Halbpension war sehr gut.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Dipalee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is very suitable for family stay and well maintained
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
It’s a nice hotel in a great location in the historical district. The staff is friendly. I was not as satisfied with the room as on a previous visit - it was full of dust everywhere, and the walls could do with some restoration. The breakfast is superb with lots to choose from.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great!
Beautiful hotel in a central location. Friendly and very professional staff. The rooms need restoration, and they are also dusty. Comfortable bed. Amazing breakfast with great variety. Ask for a quiet room.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Jabulani, Saudi Arabia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is near the metro stations. Good value for money. The staff is very friendly and caring.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Daljit

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
It was pleasant
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Nice Hotel
I requested 2 twin beds at the time of booking and at arrival. I understand its not a guarantee but at least try to accommodate. The receptionists try to ignore you as much as possible. My room was on the 3rd floor and the hallway gets pretty noisy at 12-1AM because of the restaurant. The restaurant closes at 11PM. I never had dinner there but heard the food is decent. The room service is good and price is reasonable. Hotel does offer buffet breakfast, food is so so. My shower was broken. The spray was all over the place. The water pressure and temperature is good. House cleaning did a good job with stacking up 2 free water bottles a day but did not replace towels. There isn't much English channels, maybe 3/4. The hotel has a sewer smell and they try to mask it with something but the smell isn't favorable. And my main complaint was the sounding calls (12AM and 4AM) for prayer from the nearby mosque, plus music playing in the middle of night for hours. Make sure to bring ear plugs. Lastly, the metro station is about a 15 minute walk. This isn't comfortable when the humidity is high and temps are at 106 degrees F. The bell boys and security do not assist with hailing a cab, they tell you to walk to the main street. The hotel does offer free shuttle bus service upon your depart from Dubai to airport but it only runs certain times of the day.
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Merushka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gatewat hotel stay - 7 May 2018
It was a good hotel to stay at in a good location, near to the metro and shopping. The breakfast was poor and could have had a better tasting selection.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

LEONIDAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

refolin , uk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
good hotel
The hotel itself is very very clean, and good service and good staff . Its centrally located to access to local shopping and train station and late night eat outs and just to wonder around to see. Breakfast is exellent so much varities and eat as much as you want. Beautiful swimming pool. I have been to this hotel before 3 years ago. The only problem in this hotel is the wifi as its still not improved from last visit , and poor lighting in room that we were in . We only have bed side lights really and it feels dark . Thats the only reason why i would not visit this hotel again for these reasons . Its not an old building fairly new looking and well mainted. If they make these changes am sure this is the best hotel around.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Manola

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Propongono un prezzo e paghi unaltro senza ragione
Ho prenotato questo hotel a 625 euro compresa la mezza pensione e tutte le tasse previste dal luogo, e poi arrivo in hotel e mi trovo a pagare 720 euro, la ragazza della reception Meliza mi ha detto che la tariffa era cambiata. La cena della mezza pensione prevedeva una scelta di 4 menu, 1 cinese, 1 cinese vegetariano, 1 continentale, 1 indiano. Nel contesto personale pulizia e ristorante molto gentile.
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Salbiah, dubai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gateway hotel is the worst
Not the actual room that we saw in the website. It seems that the people there not being honest. Throughout our stayed there, none of the days we managed to get into swimming pool. No notice given to say that the swimming pool is under maintenance and so for. Very disappointed
6 nachten verbleven in april 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We do apologise for the inconvenienced caused, we're doing out very best to improved our service.

8/10 – Goed

BG, Vienna,Austria.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with Service and Comfort.
We stayed 26-30March in this hotel. Located in old city- close to Metro station. Conjested area but ideally located for original taste of old Dubai. Modern city and beaches are located far away. Staff is friendly, premices are clean ,room service is good and breakfast is wide-ranged. Airport is reachable in 30-40mins with Metro. Special thanks to Mr Singh, Mr Saqeb(IT) and Ms Paris :)
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Manoel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
O hotel é muito barulhento nos quartos da frente e alem disso ainda existia uma obra que atrapalhava demais o sono,,, O café da manha tambem não gostei,,,, O ponto forte do hotel são os seus funcionarios: atenciosos. Destaque especial para o gerente da recepção que conjugava atenção com o cliente com uma grande competencia na solução dos problemas que lhe encaminhamos.
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We're doing our very best to improve our service, we do apologise for the noise as we're making renovation to the property.

6/10 – Redelijk

Sofie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bra läge på hotellet i de äldre delarna av Dubai. Servicen var god, men inte direkt något toppskick på hotellet. Bla handdukar som var söndriga i sömmarna.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

ISABELLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van April op 16 mei 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!