Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Mall Avenue Dubai

3 out of 5
ibis Mall Avenue Dubai
2 A Street, Al Barsha, Mall of the Emirates, Dubai

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 242 van 801 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 325 van 801 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 145 van 801 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 801 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 801 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maxime

Negatief: Personeel en service
Hotel dat goed is voor nacht door te brengen. Auto verhuur bedrijf dat veel lawaai veroorzaakt iets verder op waardoor je “last” hebt hiervan
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, metro vlakbij en de shoppingmall vlakbij.
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ibis MOE op 16 dec 2019
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Mall of the Emirates. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Geen commentaar. Ligging prima Zeer goede verduisterings gordijnen
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ibis MOE op 25 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Dubai Mall of the Emirates. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Tyrone Lodder General Manager Novotel Suites & Ibis Mall of the Emirates

6/10 – Redelijk

M-J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Basic hotel in Dubai
Net,schoon basic hotel bij de Mall the Emirates.Vriendelijk personeel,de kamers hebben geen luxe maar zijn schoon en prima bed en badkamer.Een gemis is wel een kluis.Geen zwembad.Heb geen gebruik gemaakt van ontbijt dus kan daar ook niks over zeggen.Wat wel een minpunt is dat ze geen gelegenheid hebben om je na uitchecken,bv bij een nachtvlucht de volgende dag te kunnen opfrissen je moet dan naar het naastgelegen Novotel.Verder prima hotel op goede locatie.
Reactie van Ayman Hassan op 11 mrt 2017
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Dubai Mall of the Emirates. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ayman Hassan General Manager

6/10 – Redelijk

Bert-Jan , Asperen

Positief: Personeel en service
Goed, eenvoudig hotel naast The Mall of Emirates
Een goed maar wel eenvoudig hotel direct naast The Mall of Emirates met de skipiste. Het ligt exact tussen 2 metrostations in, ideaal in combinatie met een silver Nol card. De kamers zijn klein, maar wel compleet en de veroudering slaat wel toe. Het is zeker schoon en netjes, maar de service kan beter. Zeep bij wastafel en in de douche waren beide op. Douchelakens en vloermatje aanwezig, maar geen aparte handdoek bij de wastafel. Gevraagd en 1 dag gekregen, volgende dag weer weg. Ontbijtbuffet is goed, maar ook simpel. In het naastgelegen inpandige Novotel iets andere producten bij het buffet, maar niet veel luxer of uitgebreider. Kip restaurant Nando's wel bezocht, is natuurlijk goed, verder de restaurants in het hotel niet geprobeerd. Prima verblijf gehad in Dubai, maar dan wel alleen slapen en verder wegwezen in dit hotel.
Reactie van Ayman Hassan op 4 mrt 2017
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Dubai Mall of the Emirates. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ayman Hassan General Manager

8/10 – Goed

Krisnemenon, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Wij werden gratis ge-upgrade naar een suite in het naast gelegen Novotel en dat was perfect! Alleen wel harde matrassen. Fijne zwembad op het dak. Pal naast de Mall of de Emirates en kleine winkels eromheen.
Reactie van ibismoe op 14 feb 2015
Dear Krisnemenon, Thank you so much for taking time to share your comments and for choosing to stay with us at Ibis Mall of Emirates Dubai. It's a pleasure to read you enjoyed your stay ,were happy to be given a free upgrade to the Suite Novotel upgrade We are disappointed to learn that you didn't find the bed comfortable and hope you could have brought it to our attention during your stay as we do have some mattress topper available to enhance the comfort of the bed to everyone preference. Your feedback is very much appreciated and will definitely continue to inspire us to improve the kind of service we are expected to deliver. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind Regards, Laszlo Jaszberenyi General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Redelijk, niet echt luxe.
De kamer en met name de badkamer waren erg klein, prijs van het ontbijt was redelijk maar zo was ook de kwaliteit van het eten. Gelukkig waren we niet de hele tijd op de kamer want dan zou ik nu claustrofobie hebben. Overigens wel vreemd dat er geen wifi op de hotelkamers beschikbaar was, daar was alleen een kabel maar daar heb je weinig aan als je zonder laptop reist.

8/10 – Goed

Mina, Gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibis Mall of Emirates
het hotel is helaas heel ver verwijderd van het stadscentrum, ook de metrostation is niet om de hoek maar doordat er zo'n heel groot winkelcentrum naast staat maakt het niet zo heel veel uit als naar Dubai gaat om te shoppen tenminste.

6/10 – Redelijk

margaret

Positief: Personeel en service
Please remove the carpets in the rooms they are too old and even cleaning them its now beyond hoovers I was sneezing all night ended up buying antihistami e tablets which is not good at all.the toilet sink drains very slowly and the tspe is damaged
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the fact that they were accommodating and gave me a late checkout as my flight was late in the night.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were more than adequate and clean. Hot shower, coffee pot, fridge, and safe for your belongings. Restaurant on site was good and very reasonable. Walk to the Mall of the Emirates with Ski Dubai. The only negative would be no gym & pool at the hotel but you can use the adjoining hotels facilities.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nolita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recommend this property to other guests. During our 6 days stay when we requested something that we need, the staff delivers it in just few minutes. Location is convenient. We walk to the mall few times. Staffs are very courteous.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rakesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An extremely conveient place to stay as business traveller
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

BELLMAR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth to try
Very good
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Khuliso P

6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

anmar

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Facile d’accès par le métro et proche du Mall Hôtel moyen , propreté moyenne, personnel agréable
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Mark, Riyadh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room service are very noisy in the morning. They scream to each other in the coridor
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was in queue to check in and check out- not enough staff to attend to customers. Saw 2 security guards but only 1 staff on duty at the desk. Asked for sleepers after checked in and was not in the room when we went back in the afternoon. Had to call for it. Electric kettle not working, only tea, no coffee. Mentioned to the front desk upon check out. Not a good stay.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mirta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ali, Springfield Gardens

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Location very convenient next to Mall of the Emirates.
8 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service by Ahmed, who helped me get an extra day at the hotel. Thank you.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hesham, Cairo

10 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mohammad Zaman

Reisde met familie
Positief: Netheid
Not what i booked
I enjoyed my stay shame i was given one double bed room when i booked weeks in advance for two single bed rooms my mum is unwell and had to endure sharing a room with my sister the manager refused to fix this issue the location is the only good thing really not too far from downtown
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good enough
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sylvia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convinient
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room smelled musty. Terrible!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ISVANIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tivemos problema com a reserva e mesmo assim o hotel super nos ajudou, o quarto era ok, o tamanho de quarto padrao ibis, levemente apertado, banheiro tambem levemente apertado, mas tudo muito bom. Cafe da manha era muito bom, com ilha oriental e ilha internacional, muito bom. Localizacao boa, mercado ao lado 24h e varios restaurantes perto.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Christelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emplacement magnifique Beaucoup de commerce à proximité
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ANTONIO

8 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kazunori

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Abdul

7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Very good hotel
23 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Vinson

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The rooms are very congested. The breakfast is excellent!
6 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Faheema zehra

11 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Nadeem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay at a budget.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All fine good breakfast
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are small, however staff was pleasant, rooms were clean, and breakfast was good.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

zafar, ilford

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good clean, solve the purposes, nice breakfast, helpful staff
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

zafar, ilford

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
To the point. Clean. Nice breakfast.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atencion
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

bruce

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Terrace pictures gives the impression that you can enjoy a meal with a glass of wine e.g., but NO alcohol is allowed. Misleading unfortunately!
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aftab

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away from IBIS mall of emirates
Cheap hotel if you want to stay without comfort , bed are bad bathrooms are worse when you take shower all the water comes out of the shower door which has quarter inch of opening from sides and bottom , my mother slipped as she came out of shower I complained but they didn’t care about it . If you turn on the sink tap slowly not to waste water all water comes on counter top. Shabby smelly carpet I changed my room twice same problem . Even manager Hannah or Hannan was not accommodating and agreeing to the problem but said I booked my reservation through Hotel.com that’s why she won’t put me next her her sister company Novotel which is attached to Ibis. Will never stay there again . Save yiyr money
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Junaid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet place with easy access to food, mosque and transport.
4 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Sherif

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old property needs renovation and cleanliness is an area of improvement definitely
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

SAI

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Poor Quality old hotel
Poor Quality its very old hotel condition of carpet and rooms are very bad. It’s in prime location but there is another Ibis in 2 miles ( IBIS Barsha) that’s in great condition
1 nacht verbleven in maart 2023