Ingang binnen

Beoordelingen van Lavender Hotel

3 out of 5
Lavender Hotel
Al Jazeera Street, Deira, off Al Rigga Road, Dubai, Dubai

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 166 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 166 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

F, Amsterdam

Prima
Prima hotel - ze mogen wel vaker groeten bij binnenkomst
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Reservation op 4 apr 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the feedback of our guests in a continuous effort to provide the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goed hotel, in levendige omgeving.
Veel eet en drinkgelegenheden in de beurt. Metro op loopafstand. Hotel is netjes.

8/10 – Goed

J.A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

ERNIE CHI FUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is accessible to all local facilities. Great for night out walk about and enjoy the night life. The hotel match the 3 star description. It's a bit old but clean and comfortable.
7 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Richard, Montreal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were fine but a bit dated. Bathroom and shower was good and clean. Breakfast looked ok but I didn't have time to eat.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Conrad

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Irene

Positief: Personeel en service
It is conveniet to the amenities
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Babbandeep

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very near the airport Very lively
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Saverio

Positief: Personeel en service
Personale molto gentile e disponibile
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

LUZ I

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, staff were very polite and able to help us any time.
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barátokkal Dubajban, a Deirában
Kiváló hotel. Jó ár-érték arány. A Deirában az óvárosban található. 5 percre van gyalog a metor, tehát elég közel az Union megálló. 1 percre van egy 24 órás bolt ami tökéletes. A szobák tiszták, napi takarítás van. A fürdőben van szappan, tusfürdő, stb és hajszárító is. A recepciós nagyon kedves, rugalmas és segítőkész. Ajánlom a hotelt mindenkinek.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiváló hotel a Deirában, Dubajban
Kiváló hotel. Jó ár-érték arány. A Deirában az óvárosban található. 5 percre van gyalog a metor, tehát elég közel az Union megálló. 1 percre van egy 24 órás bolt ami tökéletes. A szobák tiszták, napi takarítás van. A fürdőben van szappan, tusfürdő, stb és hajszárító is. A recepciós nagyon kedves, rugalmas és segítőkész. Ajánlom a hotelt mindenkinek.
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideális hotel Dubajban, a Deirában
Tökéletes hotel. Jó ár-érték arány. A szobák tiszták. Napi takarítás van. A fürdő is tiszta. Volt törülköző, szappan, tusfürdő és hajszárító , minden ami általában kell. 1 percre van egy 24 órás supermarket. 5 perc gyalog a metró, tehát az is közel van. A recepciós rugalmas, és segítőkészek mindig. Nem luxus, semmi extra
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Dave

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alexey

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Karim

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Megfelelő hotel. Elhelyezkedése nagyon jó. 7 perc a metrómegálló gyalog. Gyalog az első supermarket kb 20 másodperc :) A recepciós kedves és segítőkész. Medence is van a hotelben. Napi takarítás van. Az én szobám tökéletes volt és tiszta. Jár a napi 2 ingyenes víz, van vízforraló, kávé, tea és hűtő is. Ajánlom a hotelt.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barátokkal Dubajban, Deirában
Alapvetően jó. A recepciós kedves és segítőkész. Nagyon jó helyen van. 6 perc gyalog az Union metró. 20 másodperc távolságra van bolt is. :) A szobák alapvetően tiszták, az enyém hibátlan volt. 2 ágyas szobám volt. Kapunk napi 2 vizet. Napi takarítás van. Hűtő volt a szobámban. Rossz pont : barátomnak a szobája penészes volt. Egy másik barátom szobájában nem volt hűtő. Szóval valamelyik szoba hibátlan és tökéletes, valamelyik szoba pedig problémás tud lenni. 1.: ki kell fogni. 2.: szólni kell egy rossz esetén a recepciósnak, hogy takarítást, vagy szoba cserét kérsz és ennyi. Szóval én ajánlom a hotelt.
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hani

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Katerina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, clean and quiet apartment with a walkable distance to metro station.
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Cabdi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vistelse
Include breakfast in the price
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ORIAFOR

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I recommend their services it was good and safe. They are clean.
6 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Salem Idris

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

VK

4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Günter

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

xiaonan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed there for 11 nights. Every staff member was friendly and very helpful, it was a great experience staying there. I highly recommend this hotel.
12 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sal hôtel
Hotel médiocre pas plus de 1 * Cafard, climatiseur ne marche pas J'ai demander de me réveillé a 4h pour aller a l'aéroport, il m'ont réveillé a 5h15 J'ai trouvé un cafard dans la salle de bain j'ai signalé çà, mais ils n'ont meme allez nettoyer la salle se bain
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Hanish

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Linda Helene

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jeg var nettopp ei hverdagsuke i Dubai og storkoste meg. Jeg booka dette hotellet pga tidligere anmeldelser. Første inntrykket mitt var at dette hotellet var ganske slitt og luktet vondt i gangene spesielt. Senga var hard, men rommet var stort og hadde masse plass. Renholdet var supert. Personalet var også veldig serviceminded og hjalp meg med bagasje og varer når jeg kom inn på hotellet etter en dagstur på vandring. De oppbevarte bagasjen min også i en veldig lang periode den dagen jeg skulle hjem da flyet gikk sent på natten. Alt i alt en positiv opplevelse av hotellet. Istedetfor å bruke alt for mye penger på overnatting fikk jeg bruke dette på serverdigheter i stedet.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Licio

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Simone

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable
Clean and excellent if you want to save money. The reception does not represent the state of the rooms, was pleasantly surprised. Very helpful check in and closed to several supermarkets and Burger King.
4 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Jemmy

Reisde met partner
Good customer service but was definitely lacking as far as amenities. Rooms were not thoroughly cleaned- appeared that they were hardly ever dusted. The breakfast was always cold even though it was sitting in warmers, not a great selection for the "buffet" advertised and certainly didn't help that everything was always cold.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ahmed

9 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Nice size room, efficient staff. No complaints
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad smell and the under ground parking is very small !!
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly, and presentable. Service was very good.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good review
As expected for an old an old building. It was in good condition, and renovated with up to date gadgets. Good breakfast for the small size qauntity that it is. I didn't like the TV channel selections. Swimming pool was not too small on the roof.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Aiyappa Alamanda op 15 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

It was just okay. Nothing too fancy. The service also was average. It's budget friendly.
6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Aiyappa op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management

8/10 – Goed

Derek

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aiyappa Alamanda op 16 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

10/10 – Uitstekend

kibrom, Asmara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the staff hospitality and cleanness. The hotel is also very quite.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lavender Hotel op 9 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like the fact that we had to be asking for body wash and shampoo almost everyday. Otherwise, everything was great.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lavender Management. op 9 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lavender Management. op 9 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

10/10 – Uitstekend

Lea Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great property .
Staff was friendly and helpful. Location was great.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lavender Management. op 9 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Omar op 3 sep 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Aiyappa Alamanda op 7 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

8/10 – Goed

Fernando

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Aiyappa Alamanda op 7 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.

10/10 – Uitstekend

DINKAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Lavender Management. op 21 feb 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We value the best service and hospitality. We look forward to welcoming you to the Lavender Hotel, Warm Regards Lavender Management.