Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 364 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
364
Gastenscore: 8 - Goed. 370 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
370
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
136
Gastenscore: 4 - Matig. 69 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
69
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 63 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
63
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Marita
Reisde met partner
6 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed vond ik het personeel heel vriendelijk en het hotel zelf de kamers waren klein voor zoveel geld dat ik heb betaald, toilet waren verstopt, kamers ruiken niet fris , kamers zijn donker, voor een vier sterren , vindt ik het niets
Marita
Reactie van Liliia op 8 jan 2023
Dear Mrs. Marita,Greetings from Mercure Gold Hotel. Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Gold Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mercure Gold Hotel Guest Relations Officer Liliia Overchuk
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Mercure Gold Hotel op 5 apr 2022
Dear Valuable Guest,
Thank you for sharing your feedback regarding your visit with us at Mercure Gold Hotel Dubai.
It was a pleasure to have you as our guest here and we are very glad to learn that our products and services exceeded your expectations.
Thank you once again and we look forward to welcoming you back at Mercure Gold Hotel Dubai.
Best Regards,
Chris Fourment
General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Khalid
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jan 2022
Negatief: Netheid, personeel en service
Het lijkt wel een tippelzone in de straat. De hotel heeft 2 discotheken. De muziek en harde bass hoor je in je kamer tot 4uur ochtend. De kamers zijn bekleed met tapijt niet voor astma patiënten geschikt.
Khalid
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Mercure Gold Hotel op 15 jan 2022
Greetings from Mercure Gold Hotel!
I would like to take this opportunity to thank you personally for sharing your experience of your recent stay at Mercure Gold Hotel.
With reference to your disappointment and dissatisfaction in our hotel services during your stay, please accept our sincere apology for not meeting up your expectations.
I sincerely regret to learn about the less positive experience you encountered throughout your stay. Please be informed that all your comments have been addressed to the concerned Department Head for corrective action and measures to ensure that it will not reoccur again in the future.
I do hope that you will give us chance to earn back your trust and rest assured that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Once again, thank you for your feedback and we are looking forward to welcome you back in the near future.
Sincerely
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good hotel
Nice hotel, nice staff and ok rooms. Good bed
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Mercure Gold Hotel op 31 mei 2021
Dear Valued Guest,
Greetings from Mercure Gold Hotel!
Thank you for posting your review and recommending our hotel to others.
We very much appreciate your positive comments about our hotel and staff. We also would like to thank you for ranking us highly.
Once again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back in the near future.
Yours sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime een keurige kamer met voldoende faciliteiten (waterkoker, strijkijzer, safe), aparte douche en bad. Het rooftop zwembad biedt 24/7 service (hapjes en drankjes), maar een omkleedruimte ontbreekt. Het ontbijt is prima; niet overdreven ruime keuze, maar voor ieder wat wils.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mercure op 2 mrt 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing Mercure Gold Hotel for your holidays and for the review you shared, all of your kind words about your stay with us are great to hear.
Thank you for the wonderful description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much.
We have also taken good note of your remarks with regards to breakfast buffet as we strive to ensure a wide array of options for our guests.
Again, thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed allen eten was een beetje duur en elke dag hard muziek was ook wat minder
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mercure op 2 mrt 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at Mercure Gold Hotel. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the quality of our service and to enhance guest experience.
Please be assured that we have taken good note of your comments as it help us to improve our services.
Once again, thank you for your time and we hope to have the opportunity to welcoming you back again in the near future.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, jammer van het lawaai snachts van de disco
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mercure op 18 feb 2020
Dear Valued Guest,
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay at Mercure Gold Hotel, your review will certainly assist us in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.
Thank you for your very nice compliments for our team, for the buffet breakfast that lavishly served in our restaurant and we would also like to apologize for the inconvenience caused by the noise in our outlet. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that your concerns will be addressed and attended to.
Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
er waren aleen standaard faciliteiten zoals showergel en schampoo aanwezig. Geen scheer producten of pantoffel etc. we moesten vaker om toiletpapier vragen.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mercure Gold Hotel op 26 jan 2020
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience.
We regret to learn about the less positive experience with regards to amenities you had to request.
Your comments are important for us in order to continuously improve our services.
We look forward in welcoming you back again in the future.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer schoonmaken was minder, veel stof, steeds om handdoeken vragen en ander ontbrekende spulletjes, dat was beetje jammer.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mercure Gold Hotel Team op 14 jan 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We regret that we could not fully meet your expectation. It is our aim to provide a superior experience to all our guests and we do take constructive comments serious in order to improve our services and communication provided.
We have shared your comments with the housekeeping team for improvements.
We hope that you will give us another chance to be in your service again in the future..
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon
beleefd personeel
grote kamers
goede ligging
jammer van de club/disco op het dak. dat zorgt voor een beetje overlast.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mercure op 7 dec 2019
Dear Valued Guest,
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.
We sincerely lament the disturbances caused by the event in one of our outlet, all our outlets are soundproof , nevertheless we sincerely apologize for the inconveniences and commit to revise the allocation of our rooms in accordance with the type of event.
On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your well being while staying with us.
Once more, thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mercure op 26 nov 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback and we hope to see you back again very soon!
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mercure op 23 nov 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toiletruimte in de lounge had aziatische specerijen geur.
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mercure op 23 nov 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our hotel.
Please accept our sincerest apologies for the imperfections you describe in your review, all rooms reserved for new arrivals are per standard double checked by our head of housekeeping to ensure that everything is functional and spotless for our guests, we regret not being immediately informed at reception so as to be able to intervene in no time for you to fully enjoy your stay in our hotel.
For a future occasion, please do not hesitate to contact the reception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you.
Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Monica, België
Reisde met een groep
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk
Monica
8 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mercure op 29 sep 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Mercure Gold Hotel.
We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.
We hope that your next visit will be as pleasant as the previous one and we look forward to welcoming you back again very soon.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mercure op 21 sep 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback and we hope to see you back again very soon.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
10/10 – Uitstekend
Steven, Barendrecht
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige accommodatie, fijne begeleiding en vriendelijk personeel.
Steven
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mercure op 6 aug 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for leaving us these wonderful comments, we are delighted that you enjoyed your stay with us and that we were able to match your holiday expectations.
Once more, thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mercure op 20 jul 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at Mercure Gold Hotel and for your kind review of our hotel. We look forward to serving you again in the future.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
10/10 – Uitstekend
SylviaenGerrit, Roermond
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een goed en heerlijk hotel, wij hebben genoten van hun gastvrijheid
En zal het een ieder aanbevelen
SylviaenGerrit
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mercure op 18 mei 2019
Dear Valued Guest,
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.
We also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.
Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.
Sincerely,
Chris Fourment
General Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was iedere dag tot 3 uur in de nacht een Desi feest waardoor wij niet normaal konden slapen vanwege geluidsoverlast. De keuken van het restaurant boven zag er erg smerig uit. Het zwembad was niet uitnodigend. Veel vocht in de kamers en een muffe geur. Personeel was wel heel aardig en behulpzaam
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mercure op 4 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and sharing your feedback. We regret that we could not meet your satisfaction. Your comments are important for us in order to continuously improve our services.
We hope that you will give us another chance to earn back your trust and have the pleasure to welcoming you back again in the future.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig kleinschalig hotel die centraal gelegen is
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mercure op 4 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Mercure Gold Hotel and we appreciate your feedback.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam vooral Yusuf. S”avonds konden wij niet zo goed slapen door geluidsoverlast. Elke avond werden Desi feesten door het hotel georganiseerd die ongeveer tot 3 uur in de nacht duurde.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mercure op 4 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear that we were not fully meet your satisfaction with regards to your room. At the same time we were happy that you find our colleague, Yusuf helpful during your stay.
We do hope that you will still give us another chance to better serve you in the future.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Mercure op 20 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback and hope to see you back soon.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
;ligplaatsen zwembad aangenamer maken,liever zachte lounge muziek dan flatscreens die continue en luid cricketwedstrijden tonen
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mercure op 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for sharing your feedback.
We hope that your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
slechte communicatie babybed niet klaargezet de avond die wij aan kam pas volgende dat en zonder matras
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mercure op 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us and please accept our sincere apology for not meeting up your expectations and satisfaction. Your feedback is important for us to improve the quality of our service. We have shared your comments to all to avoid future occurrence.
We hope to welcoming you back again in the near future.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Diana, Doetinchem
Reisde met een groep
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel. De muziek elke nacht was minder, maar kregen meteen een andere kamer toen we dit aangaven.
De metro ligt wel wat van het hotel waardoor je eerst een taxi moet nemen. Geen grote kosten maar in vergelijking met de metro vele malen duurder
Diana
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mercure Gold Hotel Team op 21 mei 2019
Dear Guest,
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thanks
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mercure op 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mercure op 3 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again soon.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geen extra opmerkingen gewoon standaard hotel, niks mis mee
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mercure op 10 mrt 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and we hope that your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mercure Gold Hotel op 1 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for rating us & we looking forward to welcome you back.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super goed, proper en vriendelijke personeel.. ik vond het gwn jammer dat we geboekt voor 1 dag die we niet hebben kunnen gebruiken.. namelijk we hebben een kamer vanaf 3 februari geboekt en zijn pas aangekomen op 4 februari smorgens .. verloren geld maar het hotel zelf is super!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Manuel Garcia op 18 feb 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and we are glad that liked the facilities and services offered in our hotel.
We also regret to learn about your booking and in the future, you may contact our reservation team who will be glad to assist you.
We look forward to welcoming you back again in the future.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
8/10 – Goed
Loes, Rotterdam, nl
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, nice location and nice hotel. The rooms were nice but a little old. We did sleep on the 4th flour and every night we heard the music from te bar above.. We have told it to the reception, but they can’t do anything. We think it is strange to put the music very very loud till midnight/the morning in a hotel, because people use a hotel to sleep..
Loes
9 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mercure Gold Team op 8 jan 2019
We are glad to know that you liked the hotel and regret to learn about the less positive experience. It is our aim to provide superior service to all our guests and we believe in constant improvement. Please rest assured that your concerns have been shared with the team to avoid future occurrence. It is our hope that it will not deter you from using our property and we look forward to be in your service again in the future
6/10 – Redelijk
Az
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Az
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Manuel Garcia op 17 dec 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback and we hope that your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
10/10 – Uitstekend
Paula
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Heerlijk hotel, grote kamer met mooie badkamer met ligbad en aparte douche. Bushalte voor de deur. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt aangezien ernaast een grote supermarkt zit.
Enige nadeel is de bar headlines die tot 03:00 uur open is. Zorg dat je geen kamer achterin hotel hebt of zeker verdieping 3. Dan heb je geen last. Alles kan je vragen ze regelen alles voor je. Bij zwembad op dak zijn ook handdoeken.
Bar op dak is duur en niet echt gezellig.
Maar verder prima verblijf gehad
Paula
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Manuel Garcia op 8 dec 2018
We would like to thank you for taking time to tell us about your experience following to your recent stay at Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai. We are happy to know that you liked the services offered in our hotel and kindly accept our sincere apology for the inconvenience caused you due to the noise from our night clubs during your stay. We hope that it will not deter you from using our property in the future.
At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
Once again, thank you very much for your time to share your review and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Good hotel but with a disco inside till 3 am. So a terrible way of sleeping
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Manuel Garcia op 5 dec 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
Rest assured that we have addressed your comments to the concerned department as we strive to continuously improve the quality of our service.
We hope that you will give us another chance to be in your service again in the future.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Manuel Garcia op 13 nov 2018
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for rating us.
We look forward to welcoming you back again in the near future.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
10/10 – Uitstekend
M, Amsterdam
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good location. Amazing staff. Gleddys at reception was really helpfull. Thanks.
M
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Manuel Garcia op 12 nov 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive feedback. We will surely share your comments to the team as we always aim to deliver an exceptional guest experience.
We hope that your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
10/10 – Uitstekend
Gerben, Tilburg
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig, schoon hotel, fijn zwembad en erg fijn personeel. Goed bijgehouden en op een prettige afstand van alle highlights in Dubai. Uitstekend ontbijt.
Gerben
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Manuel Garcia op 8 nov 2018
Dear Guest,
Thank you very much for sharing your experience of your recent visit at Mercure Gold Hotel Al Mina Road, Dubai.
We are delighted to read that you had an amazing stay with us and thank you for expressing your satisfaction with the services offered at the hotel. We have shared your comments with our team and your positive feedback will serve as an encouragement to all to continuously improve the quality of our services.
Again, thank you for your kind review and we are all looking forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
Manuel Garcia
General Manager
8/10 – Goed
selina, belgie
27 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top vakantie
Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt! Zeker een aanrader
selina
8 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mercure Gold Hotel op 28 mrt 2018
Dear Selina,
Thank you for staying at Mercure Gold Hotel and we are glad to know that you had a pleasant stay with us.
Thank you for recommending our hotel and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely,
Mercure Gold Hotel Team
4/10 – Matig
Lucas, Netherlands
24 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not a good experience
Renewing lobby in progress for months, not any announce of this by booking. Attitude is low at this moment, less then you can expect for a Mercure hotel. Very high deposit asked for using minibar etc.
Poor location. No recommendation.
Lucas
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Sven Drewitz op 28 aug 2017
Dear Mr. Lucas,
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. We regret that we could not fully meet your expectation. It is our aim to provide a superior experience to all our guests and we do take constructive comments serious in order to improve our services and communication provided.
Again, thank you for your feedback and we look forward to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Sven Drewitz
General Manager
6/10 – Redelijk
Andrew, Amsterdam
7 aug 2017
Positief: Comfort kamer
stay in mercure gold
check in was ok,
Beds, room facility and room service ok.
Close to Airport and The Dubai Mall.
Emirates mall is about 40 minutes driving.
Shower in both accommodated rooms was not flushing the water.
It looked like a mini pool while having shower.
The hotel is under construction for renovation.
With late arrival and no necessary to wake up early it was noisy when they started working.
I hope this will be finished soon, for everyones convenience.
for check out i'm still waiting -after twice requested by email- for my paid invoice to sent digital. (invoice for e.g. tax and roomservice)
Andrew
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Sven Drewitz op 9 aug 2017
Dear Mr. Andrew,
Thank you so much for staying at Mercure Gold Hotel and sharing your experience of your recent stay.
With regards to your disappointment and dissatisfaction in our hotel service during your stay, please allow me to express my sincerest apologies for not meeting up your expectations. Please be informed that the current refurbishment of our restaurant and lobby will be done soon to enhance the guest experience and atmosphere.
At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. I have shared your comments to the concerned Department Head for serious corrective measures and to avoid future occurrences.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Sven Drewitz
General Manager
8/10 – Goed
Romy, Belgie
27 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeker een aanrader. Goed gelegen en proper verzorgd hotel. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.
Romy
Reactie van Sven Drewitz op 29 apr 2017
Dear Mr. Romy,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Sven Drewitz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed licht centraal van Dubai
Geweldig personeel zeer behulpzaam
En de prijs is goed
Geverifieerde reiziger
Reactie van Sven Drewitz op 1 apr 2017
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us and the kind hospitality extended to you by team. Your word of appreciation encourages the team to serve even better as we value your feedback.
It is always our pleasure to receive a positive feedback from you and look forward to welcome you back in the near future.
Best Regards,
Sven Drewitz
General Manager
4/10 – Matig
Ekrem, Rotterdam
30 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
Teleurstellend service voor een viersterren hotel
Kamer geboekt voor drie volwassen personen, maar een bed in de kamer. Dit is een technisch fout van Expedia. Na eerste dag van de aankomst werden er maar een grote en twee kleine handdoeken voor drie volwassen personen verwisseld. Na derde dag werd er zelfs geen toilet papier meer gebracht. Muziek stond aan tot een uur of twee in de ochtend. De meubels in de lobby waren vies.
Ekrem
Reactie van Sven Drewitz op 1 apr 2017
Dear Mr. Ekrem,
We would like to extend our appreciation for making Mercure Gold Hotel your residence during your recent stay in Dubai and it is indeed a pleasure to have you as our guest.
Kindly accept our sincere apology for the shortcomings you experienced during your stay and rest assured that it will addressed to the concerned department to avoid future occurrence and we hope that it will not deter you for coming back to our hotel.
Thank you for your feedback and we look forward to welcome you back in the near future.
Best Regards,
Sven Drewitz
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 14 mrt 2017
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back again. With best regards from Mercure Gold Hotel Team.
8/10 – Goed
sanne, s
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit hotel is heel centraal gelegen.
De ligging van dit hotel is perfect. Met de taxi ben je binnen 10 minuten bij de Dubai mall voor maar 20 aed. Deira, het oude gedeelte is ook heel dichtbij. Dubai marina is alleen wat verder gelegen maar het hotel biedt gratis transfer naar Kite Beach vanuit daar kan je een taxi pakken of gebruik maken van het openbaar vervoer naar de Dubai walk, Jumeira walk of marina. Als je rechtsstreeks van je hotel naar de marina wilt met de taxi dan kost dat ongeveer 60 aed. Verder is het hotel prima.
sanne
Reactie van GM op 25 jan 2017
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate the kind comments and hope to welcome you soon again.
Your Sincerely,
S Drewitz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Sophie
2 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op een ideale locatie als je een auto hebt.
Hotel was in goede staat en prijs/kwaliteit verhouding was goed. Locatie was ideaal. Wij hadden een auto gehuurd en vanuit hier waren we binnen 7 minuten bij de Dubai Mall en zee. Vliegveld was ongeveer 15 minuten er vandaan. Kamer was netjes en groot. Kamer was voorzien van een douche en bad. Goede wifi op de kamer.
Sophie
Reactie van General Manager op 4 dec 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much and we appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai.
It is always a pleasure to receive positive feedback from our valued guests. We will definitely share your comments within our team. We believe that this feedback will serve as an encouragement to all of our team members as we strive to continuously improve the quality of our services.
Once again, thank you very much for sharing your review and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
With kind regards,
S. Drewitz
General Manager
8/10 – Goed
Dewan
29 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en verzorgd hotel
Ons verblijf is super geweest hier. Hotel was bereid om ons eerder in te checken. We hadden een lekker flesje bubbels gekocht op het vliegveld om iets te vieren. Bij navraag kregen we direct 4 champagne glazen op de kamer. De parkeergarage is super veilig ivm een bewaker. De wifi werkt fantastisch. Kamers zijn groot en schoon. Heerlijke douche. De zwembad en terras was perfect. Zwembad niet al te groot maar groot genoeg om lekker af te koelen. Genoeg bedjes om lekker op te liggen. Zeker een aanrader. het in en uitchecken kent alleen veel administratie.
Dewan
Reactie van General Manager op 3 dec 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much and we appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai.
It is always a pleasure to receive positive feedback from our valued guests. We will definitely share your comments within our team. We believe that this feedback will serve as an encouragement to all of our team members as we strive to continuously improve the quality of our services.
Once again, thank you very much for sharing your review and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
With kind regards,
S. Drewitz
General Manager
6/10 – Redelijk
gezin van 5, frida
26 okt 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verouderd
gezin van 5
Reactie van Mercure Gold Hotel op 30 okt 2016
Dear Guest, Thank you for the feedback following you recent stay with us. We appreciate the comments as we strive to continuously improve our services.
We hope to welcome you back again.
Sincerely
S Drewitz
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel van alle gemakken voorzien.
Goed hotel met luxe kamers. Kamer ruim met aparte bad en douche. Wat schimmel in douchekabine die grondig schoongemaakt kan worden. Maar verder nette kamer. Ontbijten in hotel wat prijzig daarom maar gekozen om met de shuttle bus naar dubai mall te gaan en daar te ontbijten. Er is ook een klein supermarkt naast het hotel.
Fitnessruimte aanwezig. Zwembad heeft een scherm er overheen, dat is prettig zodat je ook overdag kunt zwemmen in de schaduw. Zwembad misschien aan renovatie toe. Er miste een tegel en er was wat kalk aanslag.
Hotel heeft een aantal shuttels naar dubai mall, kite beach, mercato mall en dubai outlet mall. Dit is prettig aangezien je veel met de auto moet doen in Dubai. Vanuit hotel met je ook in 15min met de taxi bij de Dubai mall. Op loopafstand zijn er wat straten met eetgelegenheden.
Bij vroege aankomst moesten we wachten op onze kamers. Gelukkig konden we in de lobby terecht.
Hotel heeft een bar/restaurant op de begane grond en kan geluidsoverlast veroorzaken aan kamers op de 1e verdieping. Wij hadden daar gelukkig niet zo heel veel last van.
Shuttle service van en naar het vliegveld is best prijzig bij het hotel. Vanuit het vliegveld kun je het best de taxi nemen. De meeste taxichauffeur kende in eerste instantie het hotel niet. Maar het Capitol hotel ernaast wel, dat gebruikte we als toelichting erbij.
Omgeving hotel is prima. Op redelijke afstand van het oude en down town Dubai. Naar Dubai Marina is al snel een 30min afhankelijk van het verkeer.
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 25 aug 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much and we appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai.
It is always a pleasure to receive feedback from our valued guests. We will definitely share your comments within our team, not forgetting to address your feedback for the cleanliness of the bathroom and swimming pool. We believe that this feedback will help us to serve better and also serve as an encouragement to all of our team members as we strive to continuously improve the quality of our services.
Once again, thank you very much for sharing your review and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
With kind regards,
S. Drewitz
General Manager
8/10 – Goed
Ahmed, Reseda
30 apr 2024
Friendly staff, close to restaurants and markets. Good price for the accommodation. Called ahead and tried to request a certain room I was in the previous time, but were not able to accommodate and the hotel interior had a musty smell that seemed to be from the AC or something… tried airing it out, but wasn’t able to the entire 4 days I was there. Pool staff were very pleasant and helpful
Ahmed
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mercure Gold Hotel Dubai op 2 mei 2024
Dear Mr. Ahmed,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are glad to hear that you found our staff friendly and appreciated the convenience of our location near restaurants and markets. It's also great to know that you found our accommodation to be priced well.We apologize for any inconvenience you experienced regarding the musty smell. We will address these issues with our team to ensure we provide a more satisfactory experience for our guests in the future.We're delighted that you found our pool staff pleasant and helpful. Your kind words will be shared with them to recognize their efforts.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Sincerely,Chris FourmentGeneral Manager