Receptie

Beoordelingen van Royal Tulip Hotel

3 out of 5
Royal Tulip Hotel
Opposite Delhi Resturant, Al Murar area, Deira, Dubai, Dubai

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 59 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
probleem van warm water dat niet of nauwelijks warm is en lawaaierige airconditioning zoals een vrachtwagenmotor. De kamers worden bewoond en ongelukken van vorige klanten (brandplekken van sigaretten, beschadigd meubilair, ...) zijn niet geregeld. Wat mij betreft, als een westerse gebruiker, is het alleen voor de hoffelijkheid van het personeel dat dit hotel een niveau krijgt en van "voldoende" passes de "normaliteit" bereikt. hotel heeft een opknap beurt nodig.
5 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very old. Bath room are very dirty
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Lutfullah

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No towel and Hygienes shampoo in the toilet Room AC was not working there was smell in the room
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Anthony K

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Price was ok. Affordable But too many flies in the room
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Shabdiz

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hygien and standard, everything is dirty old and alot of smell, the people living there is also very strange.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mazhar

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good service A- Not good cleaness B- Toilet & Bath Room no service provide during stay C-No changes of bed sheet during stay. D- You need to call reception for essential service but they did not provide routine room service daily .
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chris azur

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Abdalwahab

2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dino

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleaning service left my room open for long time when I came back I found my room open Also I asked for two beds and they gave me one queuen size bed Left two days early and paid for all 6 days
6 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
8 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Marcelo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssima experiência, carpete imundo e queimado, cheira mofo, ralo entupido, as 2 da manhã um caminhão betoneira a pleno vapor no prédio ao lado bem ao lado da janela do quarto, região nada agradável para andar a noite.
Carpete queimado e sujo
Ralo entupido
Obra ao lado do quarto as 2 da manhã
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

DEEPAK

3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Shirill

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Haytham Ebrahim

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
Great location , old amenities, not very friendly staff , very lively location , metro and bus nearby
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Haytham Ebrahim

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
Location is in the heart and lively , near to bus station of naif intersection , walking 15 mins to banyas metro station , air conditioning good but very noisy , they clean room every two days which is not good , tv ok , refrigerator okay , old amenities, safe in the room , escalator is good , staff is okay but not very helpful , during check in they give me only one card inspite we are two and the check in guy give another card after while , overall , not bad
4 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Ramzi

Negatief: Netheid, voorzieningen
8 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Jafar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't book
Never ever book that hotel very bad attitude of staff We book hotel but we reach there they we don't ricive your booking
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Emmanuel Enyam

Negatief: Netheid, comfort kamer
Good
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Sumit

7 nachten verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Girish

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Economic Hotel in Deira, but small room
7 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Girish

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Competitive Pricing with great location in Deira
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

olga celeste

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien todo
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز
الفندق ممتاز من حيث النظافة وسعة الغرفة وراحة السرير والهدوء
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

said omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon hôtel propre et calme mais le personnel ne parle pas français et il manque les dépliants touristiques qui facilitent l organisation du séjour.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Total dreckiges hotel mit einem sehr unfreundlichen personal an der rezeption welcher nichtmal bereit war uns einen parkplatz zu stellen oder hilfe anzubieten, zusätzlich gab es kein klopapier und nur 1 kleines handtuch für 2 personen ,dafür aber ein benutztes kondom in der schublade und essensreste auf dem tisch und haare im bett. Nicht empfehlenswert, nie im leben.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

RAGHAV, TIRUPPUR

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOTEL IS GOOD AND VERY NEAR TO BAZZAR AND AIRPORT, EASILY ACCESSIBLE
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

MEHMET

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
otel personeli nazik ve güleryüzlü personel temizlik konusunda çok titiz kahvaltı fena degil tek sıkıntı otelin bulunduğu semt gece bayan arkadaşınızla dışarı çıkarsanız etraftakikerin tacizkar ve rahatsiz edici bakislarina maruz kalabilirsiniz.
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent Hotel. Air conditioning is very loud in the room though.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Mo, Toronto, Canada

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly and helpful staff! Rooms smell terrible, I don't know why they don't just put air fresheners in there. I had to switch rooms and had to get the room hosed down in air freshener to make it bearable. As I was packing to leave there was some sort of bug on my jacket, not sure if it was bed bug but I was leaving so I didn't really care.
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Muhammad

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just Ok
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

hasan

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Olga

Неплохой Отель для работы.
4 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

aslam, manila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
staff are all nice and accomodating excellent.breakfast is delicious a lot of choices .a lot of restaurant near the hotel
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

NAEEM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van The Management op 12 nov 2018
Dear Mr. Naeem, We would like to thank you for staying with us and we look forward to welcoming you once again on your next visit to Dubai.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra hotel😁
9 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 5 nov 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your experience online. We look forward for another opportunity to welcoming you once again on your next visit to Dubai. Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Akinola, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a good time . The hotel environment is quiet but the water was too hot and there was no bar to relax. We are confined to our room.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 12 nov 2018
Dear Mr. Akinola, Thank you for taking the time sharing your feedback during your stay with us. We look forward to welcoming you once again in future.

6/10 – Redelijk

Luca, Bologna, IT

Positief: Personeel en service
Come in molti alberghi a Dubai (anche di livello molto superiore) c'è sempre il problema dell'acqua calda che non c'è o è a stento tiepida) e della climatizzazione rumorosa come il motore di un camion. Le camere sono vissute e gli incidenti di precedenti clienti (bruciature di sigarette, mobili rovinati,..) non vengono sistemati. Sicuramente la valutazione deve essere legata alla durata della permanenza quando emergono aspetti che pesano più di altri sul giudizio complessivo. Per quanto mi riguarda, come utente occidentale, è solo per la cortesia del personale che questo albergo guadagna un livello e da "sufficiente" passa raggiunge la "normalità".
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 12 nov 2018
Dear Mr. Luca, Thank you for taking the time sharing your experience during your stay with us. We sincerely apologize if your stay with us was less than satisfying. Your feedback is very valuable for us to improve our service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 25 okt 2018
Dear Valued Guest, We would like to thank you for staying at Al Farej Hotel Dubai and we look forward to welcoming you once again in future.

8/10 – Goed

Gem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The employee in charge of cleaning the room has a little bit problem of cleaning every day justifying he has been busy in cleaning other spaces all the day. Otherwise it a very good hotel to stay in again there. All the reception desk, and security employees are very good in their service. For other viewers the location of the hotel is a litter longer distance from the nearest Metro station, Banyias, thus be ready to walk about 15 minutes to reach there.
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Management op 25 okt 2018
Dear Gem, Thank you very much for taking the time sharing your feedback online. Your comments on housekeeping services is very valuable for us to help to improve our service. I have shared your appreciation with reception and security to motivate them further to deliver quality service at all time. We look forward to welcoming you once again on your future visit to Dubai. Yours Sincerely,

6/10 – Redelijk

Mahamadou

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Fowzi , London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You will love this hotel for sure everything is excellent
7 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Al Farej Hotel Management op 12 mei 2018
Dear Mr. Fowzi, Thank you for taking the time to share your feedback online. We look forward to welcoming you once again on your next visit to Dubai.

8/10 – Goed

Habib

Positief: Personeel en service
فندق مقبول
الفندق مقبول
Reactie van Al Farej Management op 25 apr 2018
Dear Mr. Habib, Thank you for taking the time to share your feedback online. We will be delighted to welcoming you once again on your next visit to Dubai. Best Regards, The Management

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Decent business hotel
It was a decent stay. There was a light on all night in our room, and I couldn’t turn it off. Tried calling the reception four times with no answer. The room was otherwise clean and in fine condition.
Reactie van Al Farej Management op 11 apr 2018
Dear Mr. Simon, Thank you for taking the time to share your feedback during your stay with us and for your constructive review. Nevertheless, we are at a loss, and apologize if we have come short of meeting some of your expectations, and do sincerely regret any inconvenience you may have experienced. We hope that you will give us the opportunity of welcoming you back, and amending your latest views. Yours Sincerely, The Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, good management, old hotel in bad area.
22 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Al Farej Management op 11 apr 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to share your feedback highlighting the good services you experienced during your stay with us. We look forward to welcoming you once again on your next visit to Dubai. Yours Sincerely, The Management

8/10 – Goed

György

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barátokkal, 17 fővel Dubajban.
A szálloda tiszta. Igényes. Kényelmes. Saját hűtővel. Privát fürdővel. Gyors bejelentkezés. A személyzet nagyon segítőkész. Ajánlom bárkinek.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Azra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would be happy to stay there again.
Every thing was fine. The only minus was the WiFi. Not very strong in the room.
11 nachten verbleven in december 2017