Shangri-La Dubai

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 5 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Shangri-La Dubai

Poolbar
Video van maker
Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een stoombad
Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Picture-Perfect Room | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
VIP Access

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 306
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(57 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Room, 1 King Bed, Burj View

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe Room, 2 Twin Beds, Burj View

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Horizon Deluxe Room, 1 King Bed - Exclusive access to the Horizon Club Lounge and breakfast

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 45 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Horizon Deluxe, Kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite, 1 Bedroom - Exclusive access to the Horizon Club Lounge and breakfast

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Een eettafel
Ledtelevisie
  • 83 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Horizon Executive, Kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 55 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Horizon, Premier Room - Exclusive access to the Horizon Club Lounge and breakfast

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 66 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Picture-Perfect Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 45 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sheikh Zayed Road, P.o. Box 75880, Dubai, 0000

In de buurt

  • Dubai Mall - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Dubai Aquarium & Underwater Zoo - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Burj Khalifa - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Dubai Fountain - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Dubai World Trade Centre - 2 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Financial Centre - 8 min. lopen
  • Dubai (DXB-Dubai Intl.) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Al Safadi - ‬14 min. lopen
  • ‪Shawerma Alfarooj - ‬4 min. lopen
  • ‪Zaatar W Zeit - ‬1 min. lopen
  • ‪Jones The Grocer - ‬16 min. lopen
  • ‪Bentoya - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Shangri-La Dubai

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Stadswandeling
Shangri-La Dubai ligt in de buurt van Burj Khalifa en Dubai Mall en beschikt over voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een bar aan het zwembad en een terras. Gun jezelf een Thaise massage, een body scrub of een body wrap bij Chi, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 5 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Bij de healthclub worden pilateslessen en fitnesslessen gegeven. Daarnaast zou je kunnen kiezen voor activiteiten zoals squashen. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een kapsalon en stomerij-/wasservices.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een outdoor tennisbaan en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, oppasservices (toeslag) en gratis kranten
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel, de algehele staat van de accommodatie en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 302 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Knutselspullen, kinderopvang en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met diepe baden en bidets
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, ledlampen en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: AED 150 voor volwassenen en AED 150 voor kinderen
  • 5 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Dunes Cafe
  • Hoi An
  • Lobby Lounge
  • Shang Palace

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Fitnesslessen
  • Kinderzwembad
  • Outdoor tennisbaan
  • Pilateslessen
  • Racquetball/squash
  • Sauna
  • Stoombad
  • Tennislessen
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang op de kamer
  • Kinderzwembad
  • Knutselspullen
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabehandelingsruimtes
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (109 centimeter brede deur)
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Geen plastic rietjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbare kopjes
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Champagneservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Als je een rate plan inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor gasten van 12 jaar en ouder.
Bij het halfpensiontarief zijn voor kinderen t/m 11 jaar geen maaltijden inbegrepen. Maaltijden voor kinderen kunnen ter plaatse worden besteld tegen een toeslag.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen AED 150.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AED 20.00 per accommodatie, per nacht.
  • De stad heft een toeristenbelasting die je aan de accommodatie dient te betalen. De belasting bedraagt AED 20.00 per nacht voor de eerste kamer en stijgt met AED 20.00 per nacht voor elke extra kamer.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. AED 150 voor volwassenen en ca. AED 150 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: AED 350 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor extra bed: AED 150.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Shangri-La Cares (Shangri-La) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De vermelde ontbijttoeslag voor kinderen geldt voor gasten tot en met 11 jaar.
Registratienummer van de accommodatie 1506855
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dubai Hotel Shangri-la
Dubai Shangri-la
Dubai Shangri-la Hotel
Hotel Dubai Shangri-la
Hotel Shangri-la Dubai
Shangri-la Dubai
Shangri-la Dubai Hotel
Shangri-la Hotel Dubai
Shangri La Hotel Dubai
Shangri La Dubai
Shangri Hotel Dubai
Shangri Dubai
Shangri-La Dubai Hotel
Shangri-La Dubai Dubai
Shangri La Hotel Dubai
Shangri-La Dubai Hotel Dubai

Veelgestelde vragen

Is Shangri-La Dubai voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Shangri-La Dubai?

Vandaag, 26 okt. 2025, kost een verblijf bij Shangri-La Dubai van één nacht voor twee volwassenen op 1 nov. 2025 min. € 301,16, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Shangri-La Dubai?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Shangri-La Dubai te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Shangri-La Dubai?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Shangri-La Dubai uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Shangri-La Dubai een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van AED 350 per voertuig.

Waar ligt Shangri-La Dubai?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Dubai ligt in het zakendistrict, binnen 2 km afstand van Stadswandeling, Museum van de Toekomst en Boulevard at Emirates Towers. Ook Dubai Mall en Burj Khalifa liggen binnen 3 km afstand. Station Financial Centre ligt op 8 minuten lopen en naar Station Emirates Towers is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Shangri-La Dubai

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1283 van 1510 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 140 van 1510 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 1510 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1510 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1510 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes, Oosterhout

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horizon club lounge was excellent and the staff and hospitality outstanding!
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mohanned

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Saima

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked all the extras, like high tea and happy hours.
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Rabiya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good en friendlt staff. especially the man who stands at the entrance to welcome from the taxi. I forgot his name, but he is so friendly!!
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Seema

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en heel mooi hotel. Goede service en prachtig uitzicht. In de buurt ook eetgelegenheid
7 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good but getting a bit dated and had to ask staff to stock more food in lounge a few times
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Quincy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at the Shangri-la Dubai are second to none. Anything we needed they would bend over backwards to help. They even brought my wife a complimentary dessert on her birthday. On top of all that the hotel was always spotless inside and out. I would highly recommend staying here.
Views from the pool of the Burj Khalifa
8 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Very deteriorated room, I was offered a change. Not as expected to be
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ivana Masiel Castillo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was amazing and attentive, I’d come back without hesitation!! They made me feel very special for my birthday and in general. 10/10
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dilshod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast. Nice atmosphere!
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nolan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the finest hotels I have ever stayed in. The room was well-appointed with excellent views, and top-notch upkeep by the cleaning staff. The morning breakfast was delicious and offered great variety. I especially loved the fresh-squeezed orange juice machine. The infinity pool is really nice as you can swim and view the Burj Khalifa at the same time, and the lounge upstairs offered great snacks and drinks. The location has many restaurants nearby and is fairly close to the Dubai mall and Burj Kalifa. What really made the experience special were the hotel staff who made us feel like rock stars each and every day. I have never encountered this level of service at any hotel I have ever stayed at and my wife and I felt as if we were among friends when talking with anyone there. You are greeted with a friendly smile and a genuine desire to make you feel comfortable. I want to give a special shout out to the van driver Hanif , the front door staff: Yassar, Waqas, Khodaram, and the counter staff: Nerie and Sharon. My wife has stayed at many Shangri-La hotels, but she said this is by far the best one. It’s the feeling of a place that makes it most memorable and we will take with us many warm memories of the Shangri-La in Dubai!
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Amrit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently returned from another unforgettable stay at the Shangri-La Hotel, Dubai, and as always, it truly felt like a home away from home. From the moment we arrived, we were greeted with warmth and genuine hospitality by Karim and Janeth, setting the perfect tone for our holiday. A huge thank you to Kopila and her fantastic team, who consistently go above and beyond to ensure every aspect of our stay is flawless. Special mention goes to Keith and Saw, who once again made us feel completely at ease and looked after us with such attentiveness and care. Their service is simply second to none. We're also incredibly grateful to Nikhil, Imaya, Zineb, Erika, and Dipen – always on hand, always helpful, and always with a smile. You all played such a big part in making our experience so memorable. Also, special mention to Khodarahm and Francis at the front door – their warm smiles, welcoming attitude, and attention to detail are truly the first impression of the Shangri-La experience, and it's a great one. Every time we arrived or left the hotel, they made us feel valued and taken care of, and their professionalism sets the standard from the very first moment. A massive thank you from both me and Mrs. Rai – your efforts don’t go unnoticed and are truly appreciated. We’re already looking forward to our next visit and hope to see you all again very soon! Warmest regards, Mr. & Mrs. Rai
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Harry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing, especially the gentlemen who work at the door and the crew that served breakfast at the 41st floor lounge (highly recommend the breakfast upgrade) Rooms were large, nice, and well kept. Outdoor pool area was very nice as well. Would definitely recommend. High 4 star to 5 star property.
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nigel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best thing about this property is the staff. They are very welcoming and the service provided is of a very high standard. The team in the horizon lounge made our stay feel very special. Food was very good and I feel everyone should try their evening buffet. Thank you everyone for a great time.
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mayra

Positief: Netheid, voorzieningen
amazing costumes service
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Michelle Ann

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and accommodating staff. Quality amenities; good location.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Khobir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Experience and will be returning soon.
15 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Con

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel with spacious rooms and great bathroom. Breakfast was excellent with great range.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Nabil

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
The hotel was amazing everyone one was treating us more than excellent we have. Good time
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mayra Yuriria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel ever , great costumer service
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Daryl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay at Shangri-La was an amazing experience, the personnel make us felt especial during all the stay they take care of any minimal request or need, the breakfast buffet totally recommended great quality and variety of option. Totally recommend if you wanna stay in downtown Dubai.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Adil

Positief: Netheid, personeel en service
Property is old Service is great Staff is excellent.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Imad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a pleasure to stay at the Shangri-la. Feels like home.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Antonio, San Diego

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service. Spotless room, love the staff & service at the Horizon lounge, excellent meals at the hotel restaurants.
6 nachten verbleven in oktober 2025