Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Two Seasons Hotel & Apartments

4 out of 5
Two Seasons Hotel & Apartments
Sheikh Zayed Road, Dubai

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 779 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sharety

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Martijn de

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer,upgrade genomen met 2 slaapkamers 2 badkamers 300 euro voor mijn 2 dochters ideaal daar zij erg druk zijn en een woonkamer op de 38 ste verdieping fraai uitzicht Er zit een keuken in maar geen kookplaat wat moet je dan met een keuken? Borden bestek niet aanwezig, nadat ik dit vroeg kreeg ik 3 lepels 3 vorken huh we zijn toch met 4?wel wat vervallen, enorm min punt vond ik het zwembad in de schaduw erg ongezellig kinderbad onder een afdak , alleen smorgens iets zon daarna al snel te fris en wij komen toch naar zo.n land voor het mooie weer, heb je een ' jacuzie ben met mijn gezin op vakantie mogen de kinderen er niet in, dit was een grote teleurstelling, er werd mij verteld dat de chemicaliën in de jacuzie slecht zouden zijn voor een kinderhand, dit heb ik eigenlijk nog nooit gehoord in mijn leven, tip gegeven voor de schoonmakers vanaf toen nauwelijks meer schoongemaakt, hotel ligt wel langs de snelweg toplocatie, vlakbij palmeiland en je bent snel weg. Ben nu 6 keer in Dubai geweest , maar dit was niet het beste hotel, niet slecht maar ook niet top. Miste gezelligheid, op het dak zou een skybox zijn deze was dicht, en dit waren vergaderruimte geworden werd mij verteld, zet dit niet op de foto dan! Wel een zeer toffe vakantie gehad, maar zou de volgende keer wel weer voor een ander hotel kiezen want er is voor dezelfde prijs of minder toch wel wat beters.
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ahmed Mokhtar op 25 okt 2021
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to post your review, we hope to welcome you again in Two Seasons Hotel We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you and for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wederom genoten van dit prachtige hotel. Zeer net en vriendelijk personeel. Prachtig appartement nabij metrostation. Dit is een top hotel!!
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ahmed Mokhtar op 25 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories, and hope to welcome you again very soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ahmed Mokhtar op 5 nov 2019
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was okay, nothing to complain about. Very good
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ahmed Mokhtar op 5 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories, and hope to welcome you again very soon

8/10 – Goed

Ineke, Friesland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, goede ligging,vriendelijk en behulpzaam personeel
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ahmed Mokhtar op 13 nov 2018
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Gloria Hotel. And we hope to welcome you again soon

8/10 – Goed

Hans, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op goede locatie
Hotel ligt naast de metro. Alle bezienswaardigheden maar vooral ook het mooie strand zijn in zeer korte tijd bereikbaar. Het hotel is netjes en het personeel zeer behulpzaam. De kamer is compleet en schoon. Tegenover het hotel een supermarkt. Marco van de receptie is erg behulpzaam.
8 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Jeff Kasselis - Front Office Manager op 15 mrt 2018
Hi Hans, Thank you for sharing your review with us. It is always motivating for us to see that our guests go back with fond memories of their stay. We look forward to welcome you and your family back to Dubai, and hope to see you again very soon. Jeff Kasselis - Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Christine B. wilrijk belgie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
leuke vakantie ervaring
het hotel is vlakbij het metrostation gelegen,wat een voordeel is voor al je uitstappen die je dus zelf persoonlijk plant,want via het hotel zelf krijg je geen enkele informatie over bezienswaardigheden of aanbevelingen! het hotel is ook ver van het dichtstbijzijnde strand gelegen,zodat je zelf met de metro of het shuttelbusje van het hotel meemoet en die pikt je vroeg op en brengt je ten laatste om 14h terug al naar je hotel,anders moet jezelf vervoer terug regelen,en in hotel heb je wel een zwembad op het dak,maar daar is de zon na 14h ook al volledig verdwenen,achter het grote gebouw,dat ook 40 verdiepingen telt! de metro en trein is in verhouding ten opzichte van bij ons niet echt goudkoop,ook taxis niet echt goedkoop zoals wel soms wordt vermeld! in de shoppingmails is zelfs een gewone zara en H&M winkel duurder dan bij ons en ook al grote merknamen zijn zeer duur,zoals men vermeld dat het goedkoper is dan bij ons! alle bezienswaardigheden,worden inkoopsprijzen gevraagd,die in verhouding duur zijn! het is wel de moeite om alles eens gezien te hebben,we zijn zelfs op eigen houtje een dagje naar de zeven grootste moskee van de wereld geweest in Abu Dabi,en echt de moeite om te bezoeken,maar neemt wel een hele dag in beslag,want is enkele uurtjes met de bus! als we nog teruggaan zouden we een hotel nemen,dichter bij het strand en de stad zelf,zodat we als het kan de hele dag van de zon kunnen genieten,alle dagen uitstappen doen is niet echt de bedoeling tijdens een vakantie!

10/10 – Uitstekend

Faimlie Kersten, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
convenient hotel to experience all of Dubai
Excellent location at metrostation; spacious appartment had nice little balcony. Supermarket nearby, last minute necessities could even be obtained at a small shop in the hotel. Desk personnel and concierge are super friendly and service minded. Only draw back was the elevators, it sometimes took forever for one to arrive/halt at 24th floor to get us down. Especially in the weekend as there were 4 busloads full of Chinise people all dressed in orange staying at the hotel. They all needed to be at their bus at the same time in the morning, we waited 10 minutes for the elevator to go down, no kidding!
view from our appartment
Abu Dhabi Falcon hospital waiting room

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met prachtig uitzicht.
Fantastische vakantie gehad in Dubai, mede door een fijn verblijf in het Gloria Hotel. Heel fijn ontvangst bij aankomst in het hotel. De kamers waren prima, een knus thuisgevoel met geweldig uitzicht over het Palmeiland (36e verdieping). Het zwembad was van alle gemakken voorzien. De liften vonden we verschrikkelijk. Het duurde erg lang voordat er een lift beschikbaar kwam en vaak zaten deze overvol. Aangezien we op de 36e verdieping verbleven duurde de liftreis lang en waren er vele tussenstops. Voor iemand met claustrofobie was het geen aanrader.
Uitzicht vanaf het balkon.
Reactie van Gloria Hotel Management Team op 29 mrt 2016
Dear guest, Thank you for sharing your experience from your recent stay with us at Gloria Hotel on TripAdvisor. It was a real pleasure having you as our guest. Your kind words of appreciation are a great encouragement for the entire hotel team. Please rest assured that your generous comments have been shared with our team. Delivering warm hospitality service to our guests is our main goal and it is truly rewarding for us to read that we have achieved it. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to our property in the near future. Kind regards, Gloria Hotel Management Team

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs kwaliteit een goed hotel
Mooi hotel met een ideale ligging vlakbij de metro. Zeer ruime, mooie en nette kamers. Vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

sandra s.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
jaarlyks vrienden bezoek
goed en proper hotel vooral een pluim voor het onderhouds personeel van de kamers centrale locatie en monorail om de hoek alleen werd er by de boeking van dit hotel niet byverteld dat je by aankomst 1000dhr moet betalen als garantie dus voor mensen met een beperkt budget wees gewaarschuwd

8/10 – Goed

sandra s.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
vrienden bezoek
heb een fyne tyd gehad in dit hotel samen met men zus heel centraal gelegen en de monorail achter de hoek het onderhouds personeel super vriendelyk en heel behulpzaam balie personeel kan beter ik vertrek voor de vyfde maal terug naar dubai in december en ga terug naar het gloria enkel minpuntje er was ons niet verwittigd dat we by aankomst 1000dirham garantie moesten betalen voor jonge reizigers toch een afknapper als je maar een minimum budget voorzien hebt

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel. The only thing they should consider is something to place under the chairs on the tile floors. We could hear the neighbours upstairs al day because of that. I would however still recommend the hotel to anyone because overall it's good.

6/10 – Redelijk

Peter , eindhoven

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch hotel
locatie is goed met directe aansluiting van de metro, twee slaapkamer appartement met balkon, voldoende voorzien van inrichting en ruime keuken compleet. Erg drukke receptie en wachten bij de lift. Goede internet wifi in kamer en hotel Let opp is een alcohol vrij hotel er wordt dus in de restaurants of minibar geen alcohol geschonken
zeezicht

8/10 – Goed

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij metro
mooi uitzicht dicht bij metro en bus en parking in hotel

8/10 – Goed

Toine, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en netjes
Hotel is erg groot maar daar heb je weinig last van buiten af en toe wat langer wachten op de lift. Personeel is zeer bereidwillig en vriendelijk. Ik heb dagelijks gebruik gemaakt van de hotelshuttle naar het strand, uitstekend geregeld. Enige nadeel is het verkeerslawaai, hotel ligt aan de verkeersader van Dubai. Met een paar oordoppen is dit een uitstekend hotel om enkele weken te verblijven.

8/10 – Goed

jip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor citytrip
Het hotel ligt aan de hoofdweg van dubai waar ook de metro loopt en er zit een metro station tegen het hotel aan, alleen even via de loopbrug de snelweg over steken. Metro is netjes goedkoop maar wel soms druk. Dus vaak is het staan in de metro. Met metro van airport naar hotel is ong 40min en kost ong €1pp. Taxi is ong 20min en kost ong €15. In het hotel zit alleen WiFi op de 8e verdieping waar het zwembad en het restaurant zich bevinden en de 40e verdieping (sky lounge). Voor WiFi op kamer dien je extra te betalen dat is wel een minpuntje. Een ander minpuntje is dat je soms echt lang moet wachten op de lift. Verder alles prima aan dit hotel. Keukentje in kamer is prima alleen weinig gebruik van gemaakt, er zit zelfs een wasmachine in en een strijkijzer. Verder zit de marina dichtbij wat een beetje aandoet als een Europese boulevard met veel restaurantjes. Echt een aanrader!

10/10 – Uitstekend

Muhmoodul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and helpful
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Prof. Dr. René

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a very nice and well-maintained hotel. The rooms are very nicely furnished. All the staff are very friendly and very dedicated - we always felt very comfortable. The breakfast was very varied and tasted very good. I can highly recommend the hotel.
11 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Rabih, Beirut

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ahmed Mokhtar op 22 mrt 2024
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay with us. We appreciate your honest review. Your feedback is truly valuable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests.We are glad that you found your stay with us satisfactory overall. We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Thank you once again for choosing to stay with us.

6/10 – Redelijk

ALI

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ahmed Mokhtar op 26 feb 2024
Dear Ali,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and are glad to hear that you had an overall positive experience. If there is anything specific that we can improve upon for your next visit, please do not hesitate to let us know. We strive to provide the best possible stay for all of our guests and your input is invaluable to us.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a 5-star experience.

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I cannot speak highly enough of the Two Seasons. Not only does it offer exceptional value, the staff are great too (especially Merouane, who handled my check-out so politely...!) It was such a nice visit, that I shall definitely be returning to the Two Seasons...!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ahmed Mokhtar op 26 feb 2024
Dear ChristopherThank you for taking the time to share your wonderful experience at Two Seasons. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind words about our exceptional value and great staff. Merouane will be delighted to hear that he made a positive impression on you during your check-out.We are looking forward to welcoming you back to Two Seasons in the near future. If there is anything we can do to make your next visit even more memorable, please do not hesitate to let us know.

10/10 – Uitstekend

Fatah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk opphold.
Det var fantastisk.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ahmed Mokhtar op 26 feb 2024
Dear Fatah,Thank you so much for sharing your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a fantastic stay at our hotel. We truly appreciate your kind words and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future.

6/10 – Redelijk

Kousha

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location right across the metro station. But less restaurants around.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ahmed Mokhtar op 4 dec 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you found our hotel's location convenient for accessing the metro station.We apologize for any inconvenience caused by the limited dining options in the area. Your comments will be taken into consideration as we strive to improve our guests' overall experience.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more satisfying stay in the future.

8/10 – Goed

Simone De

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
È la seconda volta che soggiorniamo in questo Hotel, la prima volta abbiamo soggionato in una camera nuova e moderna, questa volta ci hanno dato una camera datata e che aveva bisogno di un po' di lavoretti di ristrutturazione, quindi chiedete le camere nuove ai piani alti !! Comunque le camere sono ampie e hanno la cucina e la pulizia è eccellente.
Reactie van Ahmed Mokhtar op 15 nov 2022
Dear Mr. Simone, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers; we are always happy to serve you.

6/10 – Redelijk

Faiza

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hôtel bien situé. La terrasse de la chambre permet d'apprécier la vue. Personnel souriant et agréable. Gros bémol : la salle de bain à refaire à cause des problèmes d'aération.
Reactie van Ahmed Mokhtar op 7 nov 2022
Dear Ms. Faiza, thank you for taking the time to write your comments, we have taken your comments regarding your experience and shall take it up with the concerned Department, we hope to welcome you again to Two Seasons Hotel Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers; we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon rapport qualité/prix, nous avons séjourné 10 jours. Appartement très spacieux, literie très confortable, ménage fait tous les jours (mais il ne faut pas être maniaque !!), peu de vaisselle (pas suffisamment de cuillères, verres.....), piscine très agréable (fermeture à 22h, après une journée de visite, nous avons vraiment apprécié pouvoir nous baigner tard). Personnel très agréable et serviable. Emplacement parfait pour nous : au pied du métro, procge de la Marina, de Palm Jumeirah, du Burj Al Arab, du Mall of the emirates. Nous avons très souvent pris le taxi (prix très abordable et beaucoup plus simple pour certains déplacements qui étaient proches mais qui necessitaient des changements metro/bus). Nous avons vraiment passé un très bon séjour.
10 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 19 sep 2022
Dear Jennifer, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel provides fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stayOnce, again, thank you for recommending our hotel to other travelers; we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

franck

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top place
8 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 8 aug 2022
Dear Mr Frank, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel provides fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers; we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

Wale

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

AQEEL, Rumaithiya

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel great for family clean and quiet
8 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 29 jun 2022
Dear Mr Aqeel, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رااااائع.. مريح.. نظيف.. موقع مميز.. خدمه غايه في الروعه
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 16 jun 2022
عزيزي الضيف المحترم ، شكرًا جزيلاً لك على مشاركة تقيمك معنا ، ولإعطاء تقييمك الدرجة الكاملة ، يسعدنا دائمًا أن نرى ضيوفنا يعودون من دبي بذكريات جميلة ونأمل أن نرحب بك مرة أخرى قريبًا ، نحن فخورون بإبلاغكم أن فندق تو سيزونز يوفر غرفًا مطهرة ومعقمة بالكامل ويتم تنظيفها وتطهيرها وتعقيمها بالكامل وفقًا لإرشادات الصحة والسلامة ببلدية دبي. يتم تنفيذ جميع الإجراءات لضمان أعلى معايير الصحة والسلامة للضيوف أثناء إقامتهم مرة أخرى ، نشكرك على تزكية فندقنا للمسافرين الآخرين ، ويسعدنا دائمًا خدمتك

10/10 – Uitstekend

Laetitia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I took the 2 bedroom suite with city view. It was better than expected. It was upgraded to a 2-bedroom suite with sea view. I loved both suites. The view is breathtaking. The rooms are spacious. The staff is nice and polite. The staff is available 24/7 (housekeeping, room service, …). I dealt with a manager named Mina. He offered an excellent service and made sure I had everything I needed. He even sent me a birthday cake. You will not be disappointed. This hotel is great. It’s a minute from the metro. I definitely recommend. I really enjoyed staying there.
8 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 14 jun 2022
Dear Ms. Laetitia, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
**Long story short worst hotel i have ever stayed.. DONT STAY HERE*** the only good thing about this is that the train station is literally infront of the hotel, other than that the hotel picture are totally deceiving, the rooms are old, the carpets have stains everywhere, covid protocols? Forget about it! My check in experience was the WORST! Ian from the reception and Ahmed the duty manager have ZERO customer service skills. They are rude, not polite and ruined my first day I arrived. The hotel has hidden fees not provided to expedia, you have to pay upon arrival AND the breakfast hours hours absolutely wrong. They say it is served until 11am on expedia and on THEIR BOOK that they put in each room, however when I got there they said it was until 10:30am. There are hundreds of hotels were you can stay instead. Dont waste your money!!! Horrible hotel and horrible staff IAN AND AHMED SUCK!!!
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 19 mei 2022
Dear Ms. Sophia, thank you for taking the time to post your feedback, and we would like to highlight that the taxes applied by Dubai Government cannot be waived, adjusted, or compensated We are proud to inform you that Two Seasons Hotel provides thoroughly disinfected and sanitized rooms and is comprehensively cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

SAVY

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a great property. Conveniently close to the Metro, with access to the major landmarks.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 19 mei 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Nicola

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern Hotel in a great part of Dubai.
9 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 19 mei 2022
Dear Ms Nicola, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

JOCHEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Für den gezahlten Preis ist das Apartment Hotel gut. Das große Plus ist die Lage, wenn man sich in Dubai per Metro fortbewegen möchte. Das große Minus ist der konstante Lärm von der 12 spurigen Sheikh Zayed Road, der wohl nur bei Apartments mit „Meerblick“ nicht so stark zu hören ist. Der Pool ist groß, doch für die Menge an Gästen zu klein. Frühstück ist ok, aber hier muss man früh aufstehen, wenn man nicht lange anstehen will. Denn auch hier ist das Restaurant zu klein. Das Personal ist höflich. Der Zustand der großen Apartments ist typisch Dubai Mittelklasse: einige Schrammen in der Wand, teilweise überstrichen, das Bad mit billiger Ausstattung und schlecht gemachten Fugen. Aber wie gesagt: das Preis-Leistungsverhältnis stimmt. Eher für Geschäftskunden als für Touristen.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 8 jun 2022
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to write your comments and we are happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons, we have taken your comments regarding the noise and shall take it up with the concerned Department to take the neccessry action, we are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

YLENIA, torino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione attaccata alla fermata della metro internet city center. Camere ampie anche se il segno degli anni si intravede. Pulito personale cortese. Suggerisco dì rivedere le logiche degli ascensori. Si passa davvero tanto tempo in attesa. Non sono previste asciugamano da spiaggia
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 8 jun 2022
Dear Ms. Ylenia, thank you for taking the time to write your comments and we are happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons, we have taken your comments regarding the elevators and shall take it up with the concerned Department, we are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Maritza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super recommendable ;superó por mucho nuestras expectativas
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 21 apr 2022
Dear Mr. Maritza, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

6/10 – Redelijk

Alessandro

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
geht so
8 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 19 mei 2022
Dear Mr. Alessandro, thank you for taking the time to post your feedback, we hope to welcome you again to Two Seasons Hotel We are proud to inform you that Two Seasons Hotel provides thoroughly disinfected and sanitized rooms and is comprehensively cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

4/10 – Matig

Berit

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Should not be considered as a 4 star hotel
The first impression of the hotel is great, when you walk into the exclusive lobby at the ground floor. Unfortunately the exclusiveness stops here. First we got a room in a corner with no view. You looked straight into a dirty wall. We asked for a change, but they had nothing available until after three days. It was not possible to open the balcony. The windows had not been washed for a long time. The bathrooms were so old that the tiles and joints looked dirty. The bath tub was also old and looked dirty & it was scary to stand there because I was afraid of falling through when I showered. On day two, something happened to 3 of the elevators. It is quite important that all the elevators are functional in a hotel with over 40 floors that has 90% occupancy. The 3 non-functioning elevators made us wait a very long time when we were going up to the room or moving somewhere in the hotel. At the longest we waited 30 min. for a lift & spent over 2 hours waiting for a lift in total during the 10 days we stayed there. During our stay, they turned off the hot water twice. When you are on holiday in a hot country and are sightseeing or on the beach all day, you need to take a shower before going out in the evening. OK breakfast, but they charge extra for everything. Only basics are included in the already high price we paid for the breakfast. No sun at the m Not service minded staff. Worst hotel I´ve ever stayed at. Will not recommend anyone to stay here.
10 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 7 jun 2022
Dear Valued Guest, I regret to see that your experience was impacted by the sudden emergency with our elevators and the high occupancy levels during the stay. I sincerely hope to have the opportunity to regain your trust during your future visits to Dubai, we are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures for guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near on Internet train station and easy to find
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 8 apr 2022
Dear Ms Kathryn, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 21 apr 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

Mélissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé, chambre spacieuse et personnel agréable.
6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 20 apr 2022
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

Najet

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 20 apr 2022
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 20 apr 2022
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

8/10 – Goed

VATCHE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff friendly Room services staff loud in the corridors
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 20 apr 2022
Dear Valued Guest, I am happy to see from your score that you enjoyed your stay at Two Seasons Hotel. And we hope to welcome you again soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur im Notfall
Hotel gehört renoviert! Es war sehr viel im Zimmer beschädigt. Lichtschalter funktionierten teils nicht, Lampen waren locker und fielen immer wieder aus. In einer Dusche konnte man den Duschkopf nicht aufrecht stecken. Am Balkon kein einziger Sessel oder Tisch. In der Küche waren bis auf 2 Regale alle leer. Der Gasherd funktionierte nicht. Alles in allem eine pure Enttäuschung. Positiv: Betten waren angenehm, Zimmer war sehr groß. Zimmerservice war in Ordnung, es wurde aber immer das Licht brennen gelassen und die Klimaanlage eingeschalten. Bei der Rezeption muss man mindestens 10 Minuten Wartezeit einrechnen. Ich würde dieses Hotel nicht mehr buchen.
7 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Reem

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in the two bedroom suite for a night and the hotel is just old unrefurbished - old mangled towels and bathtub floors you won’t put your kids in. In Dubai for the same price you get much much better conditions and service. I do not recommend it.
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Oussama

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel parfait. Emplacement idéal pour pouvoir se déplacer dans la ville. Chambre très spacieuse et propreté nickel. Mention spéciale à Marco le réceptionniste qui a été très bienveillant et très professionnel.
9 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Ahmed Mokhtar op 8 apr 2022
Dear Mr. Oussama, Thank you so much for sharing your feedback with us, and for giving your review a full score we are always delighted to see our guests return from Dubai with fond memories and hope to welcome you again very soon, We are proud to inform you that Two Seasons Hotel is providing fully disinfected and sanitized rooms and is fully cleaned, disinfected, and sanitized according to the Dubai Municipality Health & Safety guidelines. All procedures are implemented to ensure the highest health & safety measures to guests during their stay Once, again, thank you for recommending our hotel to other travelers and we are always happy to serve you.